Добавить работы Отмеченные0
Работа успешно отмечена.

Отмеченные работы

Просмотренные0

Просмотренные работы

Корзина0
Работа успешно добавлена в корзину.

Корзина

Регистрация

интернет библиотека
Atlants.lv библиотека
14,20 € В корзину
Добавить в список желаний
Хочешь дешевле?
Идентификатор:313111
 
Автор:
Оценка:
Опубликованно: 15.06.2010.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: 25 единиц
Ссылки: Использованы
Содержание
Nr. Название главы  Стр.
  ANOTĀCIJA    3
  ANNOTATION    4
  IEVADS    5
1.  IEKŠĒJAS KOMUNIKĀCIJAS BŪTĪBA    7
1.1.  Iekšējas komunikācijas jēdziens, virzieni un mērķi    8
1.2.  Iekšējas komunikācijas uzdevumi un funkcijas    12
1.3.  Iekšējas komunikācijas instrumenti    14
1.4.  Efektīvas iekšējas komunikācijas pazīmes    18
2.  SIA „MEDIA DIVI” IEKŠĒJAS KOMUNIKĀCIJAS VEIDOŠANA    20
2.1.  SIA „Media divi” iekšējas komunikācijas instrumenti    23
2.2.  Darbinieku apmierinātība ar iekšējo komunikāciju    25
2.3.  Informācijas plūsma SIA „Media divi”    27
3.  IEKŠĒJAS KOMUNIKĀCIJAS SALĪDZINĀJUMS – SIA „MEDIA DIVI” UN SIA „P.R.A.E. SABIEDRISKĀS ATTIECĪBAS”    36
  SECINĀJUMI UN PRIEKŠLIKUMI    39
  BIBLIOGRĀFISKAIS SARAKSTS    41
  PIELIKUMI    43
Фрагмент работы

IEVADS
Iekšēja komunikācijas un komunikācija vispār, pastāv visur un tā ir sabiedrisko attiecību neatņemama daļa. Piešķirot lielu uzmanību tieši iekšējai komunikācijai uzņēmumā palielināsies darbinieku pašatdeve un uzlabosies kopējie darba rezultāti. Ja starp darbiniekiem un vadību būs brīva informācijas plūsma pēc hierarhijas principa, tad komunicēt būs daudz vieglāk.
Šī tēma ir aktuāla ne tikai uzņēmumam kuru es pētīšu manā kvalifikācijas darbā, bet arī visiem tiem uzņēmumiem kuri grib uzlabot iekšējas attiecības savā uzņēmumā un lai panāktu to, ka darbiniekiem paaugstinātos pašatdeve. Vienalga, vai tā būs uzņēmums, kura sniedz sabiedrisko attiecību pakalpojumus, uzņēmums kura sniedz tūrisma pakalpojumus vai liels hipermakets. Katrā uzņēmuma strādā cilvēki, kuriem jāmācās komunicēt savā starpā un arī ar klientiem.
Pētījuma objekts;
Uzņēmuma SIA „Media divi” iekšējās komunikācijas procesi.
Kvalifikācijas darba mērķis ir:
Izpētīt iekšējo komunikāciju reklāmas aģentūrā SIA „Media divi” un noskaidrot darbinieku apmierinātību ar iekšējo komunikāciju uzņēmumā.
Lai sekmīgi realizētu uzstādīto darba mērķi, tiek izvirzīti sekojoši uzdevumi:
• Teorētiski noskaidrot iekšējas komunikācijas jēdzienu un instrumentus kas tiek lietoti iekšējas komunikācijas veidošanā;
• Izpētīt un novērtēt iekšējas komunikācijas kanālus uzņēmumā SIA „Media divi”, lai noskaidrotu to efektivitāti;
• Veikt darbinieku interviju, lai noskaidrotu ka starp darbiniekiem notiek informācijas plūsma;
• Veikt iekšējās komunikācija kanālu salīdzinājumu (SIA„Media divi un SIA „P.R.A.E. Sabiedriskās attiecības”), ai varētu noskaidrot iekšējo komunikāciju atšķirību un atrisinātu kādi iekšējas komunikācijas uzlabojumi ir vajadzīgi uzņēmumam SIA „Media divi”;
• Izdarīt secinājumus un sniegt priekšlikumus par SIA „Media divi” tālāko iekšējas komunikācijas uzlabošanu.
Pētījumā izmantotas šādas datu ieguves metodes:
• Darbinieku anketēšana;
• Intervija ar uzņēmuma direktoru;
• Novērojumi;
• Teorētiskās literatūras analīze;

Pētījumā izmantota datu apstrādes metode:
• „Tīkla metode”
Pētījumā periods: 2010. gada maijs. Maijā tika aptaujāti firmas darbinieki (anketēšana), kā arī nointervēts uzņēmuma vadītājs.
Darba pirmajā daļā aplūkota iekšējas komunikācijas būtība. Tas mērķi, virzieni, uzdevumi, funkcijas, instrumenti un iedalītas efektīvas komunikācijas pazīmes.
Otrajā daļā izpētīta SIA „Media divi” iekšējas komunikācijas veidošana. Kādus iekšējas komunikācijas instrumentus izmanto uzņēmums, ar anketēšanas palīdzību tiks noteikta uzņēmuma informācijas plūsma, iegūtas datēs apstrādātas ar „Tīkla metodi” un sastādīta informācijas plūsmas shēma. Ar intervijas palīdzību noteikta darbinieku apmierinātība ar iekšējo komunikāciju.
Darba trešajā daļā veikts SIA „Media divi” un SIA „P.R.A.E. Sabiedriskās attiecības” iekšējo komunikāciju salīdzinājumi un sniegti priekšlikumi par iekšējās komunikācijas pilnveidošanas iespējām uzņēmumā.

Коментарий автора
Загрузить больше похожих работ

Atlants

Выбери способ авторизации

Э-почта + пароль

Э-почта + пароль

Неправильный адрес э-почты или пароль!
Войти

Забыл пароль?

Draugiem.pase
Facebook

Не зарегистрировался?

Зарегистрируйся и получи бесплатно!

Для того, чтобы получить бесплатные материалы с сайта Atlants.lv, необходимо зарегистрироваться. Это просто и займет всего несколько секунд.

Если ты уже зарегистрировался, то просто и сможешь скачивать бесплатные материалы.

Отменить Регистрация