Автор:
Оценка:
Опубликованно: 11.03.2024.
Язык: Латышский
Уровень: Средняя школа
Литературный список: Нет
Ссылки: Не использованы
Рассмотреный период: 2000–2010 гг.
2021–2025 гг.
  • Презентация 'Reklāmas, konkurences, patērētāju tiesību aizsardzības, autortiesību pārkāpumi', 1.
  • Презентация 'Reklāmas, konkurences, patērētāju tiesību aizsardzības, autortiesību pārkāpumi', 2.
  • Презентация 'Reklāmas, konkurences, patērētāju tiesību aizsardzības, autortiesību pārkāpumi', 3.
  • Презентация 'Reklāmas, konkurences, patērētāju tiesību aizsardzības, autortiesību pārkāpumi', 4.
  • Презентация 'Reklāmas, konkurences, patērētāju tiesību aizsardzības, autortiesību pārkāpumi', 5.
  • Презентация 'Reklāmas, konkurences, patērētāju tiesību aizsardzības, autortiesību pārkāpumi', 6.
  • Презентация 'Reklāmas, konkurences, patērētāju tiesību aizsardzības, autortiesību pārkāpumi', 7.
Фрагмент работы

O!Kartes un Zelta Zivtiņas reklāmas
2010.gadā starp abiem mobilo sakaru operatoriem izraisījās reklāmas karš, izmantojot identiskus simbolus – zaļu un dzeltenu cilvēciņu, kuri savstarpējās sarunās diskutē par Zelta Zivtiņas un O!Kartes tarifiem. Zelta Zivtiņas reklāmā tika atdarināti O!Kartes reklāmas vizuālie tēli un tādējādi maldināti patērētāji par patieso reklāmas devēju un reklamētajiem pakalpojumiem. Reklāmā atspoguļoja, ka O!Kartes sarunu tarifs ir vairāk nekā trīs reizes zemāks nekā Zelta Zivtiņas. Pēc LMT sniegtās informācijas, pēc reklāmas parādīšanās to Latvijas iedzīvotāju skaits, kas O!Kartes mājas lapā reāli pieteikušies operatora maiņai uz O!Karti, pieaudzis trīs reizes.

Коментарий автора
Atlants