Автор:
Оценка:
Опубликованно: 02.07.2018.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: Нет
Ссылки: Не использованы
Рассмотреный период: 2016–2020 гг.
  • Отчёт по практике 'Integrētā mācību prakse sākumskolā', 1.
  • Отчёт по практике 'Integrētā mācību prakse sākumskolā', 2.
  • Отчёт по практике 'Integrētā mācību prakse sākumskolā', 3.
  • Отчёт по практике 'Integrētā mācību prakse sākumskolā', 4.
  • Отчёт по практике 'Integrētā mācību prakse sākumskolā', 5.
  • Отчёт по практике 'Integrētā mācību prakse sākumskolā', 6.
  • Отчёт по практике 'Integrētā mācību prakse sākumskolā', 7.
  • Отчёт по практике 'Integrētā mācību prakse sākumskolā', 8.
  • Отчёт по практике 'Integrētā mācību prakse sākumskolā', 9.
  • Отчёт по практике 'Integrētā mācību prakse sākumskolā', 10.
  • Отчёт по практике 'Integrētā mācību prakse sākumskolā', 11.
  • Отчёт по практике 'Integrētā mācību prakse sākumskolā', 12.
  • Отчёт по практике 'Integrētā mācību prakse sākumskolā', 13.
  • Отчёт по практике 'Integrētā mācību prakse sākumskolā', 14.
  • Отчёт по практике 'Integrētā mācību prakse sākumskolā', 15.
  • Отчёт по практике 'Integrētā mācību prakse sākumskolā', 16.
  • Отчёт по практике 'Integrētā mācību prakse sākumskolā', 17.
  • Отчёт по практике 'Integrētā mācību prakse sākumskolā', 18.
Фрагмент работы

Pedagoģiskās darbības pašanalīze.
• Kā mana pedagoģiskā darbība sekmēs skolēnu mācīšanās darbības prasmju (kritiskās domāšanas, radošās domāšanas, komunikatīvās darbības un sadarbības prasmju) pilnveidi?
Visas nodarbības garumā, piedāvāju dažādus uzdevumus, kuru gaitā tika sekmēta skolēnu darbības prasmju pilnveide. Kritiskā domāšana – pārrunās ar skolotāju un klasesbiedriem. Radošā domāšana – bukleta izveidē, origami izveidē. Komunikatīvās darbības prasme- lasot tekstu, sniedzot atbildi, kas bija visinteresantākais jaunums. Sadarbības prasmes – skolēni paši sarindojās alfabēta secībā.
• Ar kādiem metodiskiem paņēmieniem tika veidotas loģiskas, jēgpilnas pārejas no viena mācību uzdevuma uz otru?
Uzrunas sarunas ievirzei ar pāreju no viena mācību uzdevuma uz otru.
• Kā mana pedagoģiskā darbība sekmēs skolēna iesaistīšanos mācību procesa virzībā?
Skolēnu praktiska darbošanās.
• Kā mana pedagoģiskā darbība pilnveidoja skolēnu prasmes izvirzīt kritērijus un veikt veicamo uzdevumu pašnovērtējumu ?
Skolēni neizvirzīja kritērijus.
• Ko mainītu satura plānošanā un nodarbības vadībā, ja to vadītu atkārtoti ?
Videopamācības vietā izmantotu darba kartes.

Коментарий автора
Atlants