-
Ты можешь добавить любую работу в список пожеланий. Круто!Interneta reklāma un tās psiholoģiskie aspekti
Реферат для университета13
... cenšas ietekmēt tās efektivitāti un tās mērķauditoriju. Autors ... dienu palielinās. Tas nozīmē, ka ... un metodi, lai panāktu visefektīvākos rezultātus. Turpinot internēta reklāmās ...
Просмотреть -
Reklāmas tiesiskais regulējums un atbildība par pārkāpumiem reklāmas sfērā
Эссе для университета18
... reklamēt, piemēram – Iespiestā reklāma, Televīzijas reklāma, Radio reklāma, Skatlogi, Gaismas reklāma ... tiek ievērots Reklāmas likums un Negodīgas komercprakses likums ...
Просмотреть -
Reklāma un humors reklāmās
Реферат для университета13
... . Krāsas var palielināt reklāmas redzamību un ievērošanu, paaugstina ... un kontrastainība nedrīkst pārsniegt tās robežas, aiz kurām tās ... , tas izraisa acs lēcas muskuļu pārpūli un tāpēc ...
Просмотреть -
Dabas vides kvalitātes novērtējums un tās uzlabošanas iespējas Bauskā un Bauskas apkārtnē
Реферат для средней школы23
... . Tas nozīmē, ka vides kvalitāte uzlaboja un iedzīvotāji ... vielu izmantošanu lauksaimniecībā un samazināt notekūdeņu izteci ... , vietām zemes kvalitātes novērtējums pārsniedz 60 balles ...
Просмотреть -
Reklāmas un reklāmistu atbildība sabiedrības priekšā
Эссе для университета5
... radīt legālu un atbildīgu reklāmas ziņu. Reklāmas taktikas atspoguļo ... , propagandas izplatīšana politiskajās reklāmās un dažādas citas taktikas ...
Просмотреть -
Starptautiskās reklāmas vadīšana un globālo reklāmas kampaņu organizēšana
Конспект для университета4
... mērķauditorija daudziem produktiem un pakalpojumiem. Reklāma ir viena ... var atbalstīt un palielināt reklāmas efektivitāti, tāpat ... būt svarīgāka par reklāmu un būt galvenais elements ...
Просмотреть -
Klasteru analīze un tās izmantošana ekonomikas, tirgzinību, reklāmas pētīšanā un izvērtēšanā
Реферат для университета23
... uzņēmējdarbības, politikas un ekonomikas kopumā vidē ... potenciālu, eksportu un konkurences priekšrocībām ekonomikā ... apjoma informācijas klasifikācijā tās tālākās apstrādāšanas nolūkos ...
Просмотреть -
Tālizpētes materiāli internetā un to pielietojums ģeogrāfijā. Lauksaimniecības kultūru (kukurūzas un cukurbiešu) izplatība un ražas vērtējumi
Презентация для университета8
... datu bāzēm ScienceDirect un Springer. Pētot satelītattēlus ... grūti noteikt kukurūzas un cukurbiešu audzēšanas ... pietrūkst zināšanu lauksaimniecībā, un pieredzes tālizpētē. Diezgan ...
Просмотреть -
SIA "AgroCorp" izmantoto reklāmas kanālu novērtējums
Дипломная для университета70
... “AgroCorp” izmantoto reklāmas kanālu novērtējums ir īpaši aktuāls ... patērētāju privātuma aizsardzību un godīgu reklāmas praksi. Pētījums ...
Просмотреть -
Vecāku attieksme pret bērniem adresēto "Barbie & Ken" rotaļlietu reklāmām internetā
Реферат для университета30
... , tāpēc tas sniedz sekojošas priekšrocības reklāmas izvietošanai – aktualitāte ... adresētajās Interneta reklāmās paustajam vēstījumam par reklamēto rotaļlietu kvalitāti un ...
Просмотреть -
Jauniešu interneta lietošanas paradumi un to saistība ar psihoemocionālo veselību un apmierinātību ar dzīvi
Дипломная для университета66
Оцененный!... , kas ir internets un ko tas nozīmē cilvēkiem. ... ka daļai cilvēku internets nav nekas vairāk ... Rejs un Šeila Gibonsa uzskata, ka internets ir ... secina, ka interneta primārā funkcija ir ...
Просмотреть -
TP "Alfa" un TC "Domina Shopping" reklāmu salīdzinājums: efektivitāte un auditorijas vērtējums
Реферат для университета60
... “Domina Shopping” reklāmas ir efektīvākas un auditorijas vērtējums ... “Alfa” un t/c “Domina Shopping” reklāmu vizuālo ... ” vairākās reklāmās kā reklāmas tēlus izmanto ģimeni. Tas norāda ...
Просмотреть -
Patērētāju attieksme pret slavenu personību kā reklāmas seju izmantošanu zīmola H&M reklāmas kampaņās
Реферат для университета35
... un darbību. 5. Slavenības efektivitāte kā zīmola reklāmas ... reklāmas sejas H&M reklāmas kampaņās, ir zināmākas un ... ir redzējuši reklāmas ar slavenībām un spēj viņas ...
Просмотреть -
Intīmo attiecību novērtējuma atšķirības vīriešu un sieviešu grupās agrīnā un vidējā brieduma vecumposmu izlasēs
Дипломная для университета70
... ir emocionālā intimitāte un visnepieciešamākais, lai abi ... piedzīvot pozitīvu pieredzi un abiem dzimumiem raksturīgi ... sieviešu un vīriešu atšķirības kvalitatīvajā pētījuma tās atklājās ...
Просмотреть -
Reklāmas izvērtējums un tās izmantošanas iespējas AS "Berendsen tekstila serviss"
Реферат для университета20
... ļoti pārliecinoša un plaša. • Izvērtējot reklāmas veidus, Berendsen ... reklāmu jāņem vērā daudz un dažādas aktivitātes un notikumi ... jo reklāma tiek izveidota vienreiz un to vajadzētu ...
Просмотреть -
Interneta lietošanas paradumi Latvijas un Eiropas Savienības mājsaimniecībās pirms un Covid 19 krīzes laikā
Реферат для университета19
SECINĀJUMI 1. Interneta izmantošana un digitālās tehnoloģijas ... populārākie interneta izmantošanas mērķi ir interneta bankas un ... internetā, informācijas meklēšana par precēm un ...
Просмотреть -
Reklāmas psiholoģiskās iedarbības principu nozīme reklāmas veidošanā
Реферат для университета14
... izmantota reklāmā nonāk cilvēka uztverē un tās strādā ... tas ir, reklāmai ir jārada emocijas un asociācijas, vienkārši reklāma ... radītajām emocijām un asociācijām. • Reklāmas pamatā ir ...
Просмотреть -
AS "Latvijas Unibanka" reklāma un tās efektivitāte
Реферат для университета19
... reklāma? Reklāma dod iespēju informēt sabiedrību par produktiem un ... uzlabojumiem un jau esošajām priekšrocībām. Galvenais reklāmas pamatā ...
Просмотреть -
Sociālās un psiholoģiskās ietekmes faktori patērētāju uzvedībā un to ievērošana reklāmas organizēšanā
Реферат для университета11
... uzmanību un kas ieinteresē patērētāju. Atkārtojot reklāmu vairākas ... , kā arī tas, kādi sociāli un psiholoģiskie faktori ... spētu izveidot efektīvu reklāmu un panāktu vēlamo.
Просмотреть -
Mūsdienu vidusskolēnu uzmanības piesaistīšana reklāmām un tās psiholoģiskie faktori
Реферат для средней школы20
... cilvēkam atpazīt un organizēt sajūtas un piešķirt ... un citi personīgie un cilvēciskie faktori. 3. Sievietēm un ... par 77%, un sieviešu vidū par ... Pati veiksmīgākā formula reklāmās ir A.I ...
Просмотреть -
Liepājas pludmales un tās peldvietas novērtējums
Реферат для университета23
... cilvēkiem ar redzes un kustību traucējumiem. 3 ... . 4. Liepājas pludmalei un tās peldvietai ir nepieciešami ...
Просмотреть -
Reklāmu analīze pieciem dažādiem reklāmu veidiem
Конспект для средней школы7
... reklāmas kampaņa ir atrodama tikai internetā, ... reklāmu dzirdējuši un iespējams pat sadzirdējuši. Pluss radio reklāmām ... stacijās un šo reklāmu ir ... noteikta mērķauditorija un tad tiek ...
Просмотреть -
Krāsu un burtu šrifta izmantošana reklāmā. Veiksmīgākie un neveiksmīgākie piemēri
Конспект для университета6
... cilvēkam asociējas reklāmā attēlotās krāsas. ... Tādēļ izstrādājot reklāmu, ir jāpievērš ... Pirms tiek uzsākta reklāmas dizaina izveide, ... un kaisli. • Zilā krāsa – vīriešu vēlamā krāsa. Tas ...
Просмотреть -
Starptautiskās reklāmas un mārketinga veidošanās un problēmas
Конспект для университета5
... izaugsmei un peļņai, investīcijas amerikāņu aģentūrām ārzemju reklāmā ... . Nākotnes iespējas starptautiskajai reklāmai ir izcilas. Ar ... ar ko tās saskārās pagātnē izgaisīs un peļņa ...
Просмотреть -
Reklāmas efektivitāte un tās vērtēšanas metodes
Конспект для университета2
... jānovērtē reklāmas efektivitāte un jāizstrādā tās paaugstināšanas ... metodes. Pastāv divi reklāmas ... aptvere ar reklāmu un reklāmas uztvere. Lai ...
Просмотреть