-
Ты можешь добавить любую работу в список пожеланий. Круто!Sponsorēšana kā mārketinga komunikāciju metode kopējo komunikācijas mērķu īstenošanai
Реферат для университета15
... un saistīto sponsorēšanu. • Sponsorēšana ietekmē zīmola atpazīstamību ... pasākumu sponsorēs. • Sponsorēšana ietekmē informētību par ... atvēlēt vietu sponsorēšanai plānojot mārketinga ...
Просмотреть -
Sieviešu futbola komandu komercializācijas programma Latvijā
Дипломная для университета135
Rezultāti un secinājumi: 1. Apkopojot teorētisko daļu par komercializācijas jēdziena būtību, kurā bija piedāvātas dažādas komercializācijas jēdziena definīcijās, galvenokārt ...
Просмотреть -
Uzņēmuma X produktu virzīšanas metožu pielietojuma analīze
Дипломная для университета64
Dabā valda dabiskais atlases princips, kas atbilstoši plēsīgo dzīvnieku pasaules morālei ir izdzīvo stiprākais! Arī mūsdienu biznesa pasaulē valda šāds princips. Katrs no mums ir ...
Просмотреть -
Reklāmas loma klientu piesaistīšanā t/c "Alfā"
Дипломная для университета84
Оцененный!Reklāma ir kļuvusi par ekonomisko un sociālo realitāti un ir neatlaidīgi un stabili ienākusi iedzīvotāju sadzīvē. Mūsdienās reklāma ir neatņemama ikdienas sastāvdaļa. Tā mūs pavada ...
Просмотреть -
SIA "Dolce Credit" sabiedrisko attiecību stratēģijas izveide
Дипломная для университета103
Secinājumi 1. Autores izvirzītā hipotēze- SIA „Dolce Credit” sabiedrisko attiecību stratēģija ir jāveido, balstoties uz H. Mintsberga izstrādātās pozicionēšanas skolas idejām - ir ...
Просмотреть -
Digitālo ekrānu attīstības iespējas vides reklāmā Latvijā
Дипломная для университета69
SECINĀJUMI UN PRIEKŠLIKUMI SECINĀJUMI 1. Digitālie ekrāni vidē ir perspektīvs reklāmas kanāls gan Latvijā, gan citur pasaulē. 2. Vides reklāmas daļa reklāmas tirgū pieaug un ...
Просмотреть -
Uzņēmuma korporatīvās sociālās atbildības ietekme uz patērētāja izvēli
Дипломная для университета95
SECINĀJUMI UN PRIEKŠLIKUMI Izanalizējot pieejamo speciālo literatūru un avotus par korporatīvās sociālās atbildības teorētiskajiem aspektiem un praktisko pieredzi, kā ar empīriskā ...
Просмотреть -
Mārketinga plāns A/S «LNT» pārraidei «LNT brokastis»
Дипломная для университета69
Оцененный!Latvijas TV tirgū šobrīd ir 6 televīzijas – LTV1, LTV7, TV3, BPK, TV5-Rīga un LNT. LNT, pirmās privātās televīzijas Latvijā, prasme pastāvīgi sekot norisēm TV tirgū un profesionāli ...
Просмотреть -
Mārketinga komunikāciju plāns SIA "Lāči"
Реферат для университета18
Оцененный!Ievads Latvijā ir ļoti senas maizes ražošanas tradīcijas. Latvietim maize ir ne tikai rupjmaizes un baltmaizes klaipiņš; latviešu tautai tā ir arī ēdiena simbols. Ar vārdiem ” ...
Просмотреть -
Ārējā komunikācija zīmola "Madara" vadīšanā
Реферат для университета19
Secinājumi 1. Zīmola Madara ideoloģijas pamatā ir četras pamatvērtības - kvalitāte, dabiskums un drošība, saknes Latvijā un cilvēcīgums. 2. Ārējā komunikācija uzņēmuma darbībā ...
Просмотреть -
Sporta inventāra mazumtirdzniecība
Бизнес план для университета10
... pasākumos un komandu sponsorēšana. Protams, netiks aizmirsts ... pasākumos, kā arī sponsorēšana būs regulāra un ...
Просмотреть -
IMK efektivitātes vērtēšana uzņēmumam "Airbnb"
Реферат для средней школы24
Priekšlikumi 1. Airbnb vairāku gadu garumā sevi ir pierādījis kā spēcīgu integrētās mārketinga komunikācijas lietpratēju un inovāciju ieviesēju. Viņiem noteikti vajadzētu turpināt ...
Просмотреть -
Sporta pakalpojumu mazbudžeta virzīšanas iespējas Latvijā
Дипломная для университета58
SECINĀJUMI UN PRIEKŠLIKUMI Pētījuma gaitā autore izstrādājusi šādus secinājumus: 1. Mazbudžeta mārketinga virzīšanas iespējas Latvijas tirgū pārstāv sociālie tīkli, WOM (word-of- ...
Просмотреть -
Pārtikas un dzērienu mārketings uz jauniešiem, izmantojot sportu
Эссе для университета4
Esmu organizējusi stundas, kur gatavojam kādu veselīgu smūtiju vai našķi. Īpaši bērniem gribās gatavot, ko tādu, kas līdzinās kādam zināmam produktam, piemēram, šokolādes batoniņi, ...
Просмотреть -
Karlo Goldoni teātra situācijas analīze un mārketinga komunikāciju plāns
Реферат для университета16
Teātra galvenā problēma ir vietu aizpildījums, šobrīd apmēram 60% vietu netiek izpārdotas. Iemesli vietu neizpārdošanai ir šādi: Teātris atrodas Venēcijas vēsturiskajā centrā, ...
Просмотреть -
Kultūras nozares finansējuma modeļa analīze Alūksnes novada pašvaldībā
Реферат для университета30
Secinājumi Pētījuma gaitā autors izstrādāja šādus secinājumus: 1. Pēc pieejamās izpētītās un analizētās literatūras klāsta, autors secina, ka latviešu valodā pieejamā ...
Просмотреть -
Noieta veicināšana veikalā "Žagatas bode" kā integrētās mārketinga komunikācijas sastāvdaļa
Реферат для университета19
Secinājumi 1. Žagatas Bode ļoti darbojas sabiedrisko attiecību jomā, izmantojot sabiedriskos pasākumus – radošās darbnīcas, konkursus u.c. aktivitātes, kurās piedalīties var ...
Просмотреть -
Mārketinga komunikāciju plāns SIA "My Fitness"
Дипломная для университета63
... pasākumu organizēšanā un sponsorēšanā, kā arī pievērst ...
Просмотреть -
Sabiedriskās attiecības
Конспект для университета6
Tomēr gala rezultātā attiecības starp sabiedrisko attiecību darbiniekiem un žurnālistiem ietekmē veidu, kā materiāls par sabiedrisko attiecību darbinieka pārstāvēto lietu vai ...
Просмотреть -
Akciju sabiedrības "Latvijas valsts meži" peļņas analīze 2012.-2015.gadam
Реферат для университета41
SECINĀJUMI 1. Mežsaimniecības nozare ir viena no stabilākajām tautsaimniecības nozarēm Latvijā, un tās nozares līderis ir uzņēmums AS “Latvijas Valsts meži”, kuram laika periodā ...
Просмотреть -
Reklāmas izmantošana jauna uzņēmuma (start up) atpazīstamības veicināšanā
Дипломная для университета93
Secinājumi Pēc darba izveidošanas autore ir nonākusi pie vairākiem secinājumiem: 1. Pēc analizētajiem teorētiskajiem materiāliem var secināt, ka lielākā daļā reklāmas ...
Просмотреть -
Mārketinga pasākumi AS "SEB banka"
Отчёт по практике для университета18
Secinājumi Iepazīstot Latvijas banku sektoru, pieejamos literatūras avotus par mārketinga aktivitātēm, kā arī izpētot un novērtējot AS “SEB banka” mārketinga aktivitātes, tika ...
Просмотреть -
SIA "X" uzņēmums
Конспект для университета15
Secinājumi “X” uzņēmuma galvenie konkurenti - "LPP Latvia ltd" un “H & M Hennes & Mauritz”. Pētījumā izmantotas metodes (CMP, SWID, TOWS) palīdzēja noteikt uzņēmuma esošo ...
Просмотреть -
Apģērbu veikalu "Siluets" un "Meta" sociālo mediju mārketinga komunikācija
Дипломная для университета100
SECINĀJUMI Bakalaura darbā apskatītā teorija par mārketinga komunikāciju un mārketinga komunikāciju sociālajos medijos deva dziļāku priekšstatu par to kā uzņēmumiem ir jāveido ...
Просмотреть -
AAS "Balta" un AAS "Ergo" reputācijas analīze
Реферат для университета33
... arī sporta pasākumu sponsorēšanā – BALTA ir atbalstītājs ...
Просмотреть