Добавить работы Отмеченные0
Работа успешно отмечена.

Отмеченные работы

Просмотренные0

Просмотренные работы

Корзина0
Работа успешно добавлена в корзину.

Корзина

Регистрация

интернет библиотека
Atlants.lv библиотека
Особые предложения 2 Открыть
12,99 € В корзину
Добавить в список желаний
Хочешь дешевле?
Идентификатор:252011
 
Автор:
Оценка:
Опубликованно: 11.09.2008.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: 18 единиц
Ссылки: Использованы
Рассмотреный период: 2000–2010 гг.
Содержание
Nr. Название главы  Стр.
  Ievads    3
1.  Maksājumu karšu vēsture un to klasifikācijas raksturojums    5
1.1  Maksājumu karšu ienākšana Latvijā    7
1.2  Maksājumu kartes un to iedalījums    8
1.3.  Debetkartes un kredītkartes atšķirības    11
1.4.  Kredītkaršu un debetkaršu norēķinu sistēmas pamatshēma un tās dalībnieki    16
1.5.  Elektroniskie pakalpojumi    23
1.6.  Maksājumu karšu izdevējbankas ieņēmumi un izdevumi    26
1.7.  Risku veidi un to pārvaldīšana norēķinu karšu biznesā    27
1.8.  Karšu dizaini un atpazīstamības zīmes    33
2.  Maksājumu karšu tirgus attīstība Latvijā    37
2.1.  Debetkaršu un kredītkaršu tirgus Latvijā    41
2.2.  Norēķinu karšu darījumu apstrādes centra nozīme    42
2.3.  Bankomātu un POS termināļu tīklu attīstība    46
3.  Piedāvāto maksājumu karšu salīdzinājums un to analīze    48
3.1  A/S „Parex Bankas”piedāvātas maksājuma kartes un to analīze    48
3.2  A/S „Hansa Bankas” piedāvātas maksājuma kartes un to analīze    55
3.3  SEB Bankas piedāvātas maksājuma kartes un to analīze    62
4.  Maksājuma karšu pielietojuma analīze    67
4.1.  Maksājumu karšu darījumu skaita un apjoma statistiskā analīze    67
4.2.  Respondentu anketēšanas datu analīze    72
  Secinājumi    77
  Priekšlikumi    80
  Bibliogrāfisko norāžu saraksts    82
Фрагмент работы

Attīstoties banku sektoram, palielinās arī banku piedāvāto produktu klāsts. Viens no šiem produktiem ir maksājumu kartes. Maksājumu karšu tirgus gan pasaulē, gan Latvijā attīstās arvien straujāk, kļūstot par aktuālu sastāvdaļu banku biznesā un ekonomikā kopumā.
Maksājumu kartes ir bezskaidras naudas norēķinu veids, kurš arvien vairāk iegūst savu popularitāti, balstoties uz savām priekšrocībām salīdzinot ar skaidras naudas norēķiniem. Maksājumu karšu jomas attīstību veicina arī straujā globalizācijas procesu attīstība pasaulē. Mūsdienās aizvien vairāk cilvēki ceļo un kārto biznesa darījumus ārpus savas valsts robežām. Līdz ar to palielinās vajadzība lietot visā pasaulē universālu maksāšanas līdzekli, par kādām ir kļuvušas maksājumu kartes.
Maksājumu karšu izlaišana ļauj integrēties pasaules banku sniegto pakalpojumu sistēmā, paaugstināt bankas biznesa konkurētspēju, iekarot tirgu un piesaistīt jaunus klientus. Piedalīšanās starptautiskajā karšu sistēmā dod iespēju apgūt jaunākās banku tehnoloģijas, izmantot plašu infrastruktūru, kas ir izveidota norēķinu veikšanai pasaulē.
Izstrādājot bankas darbības stratēģiju norēķinu karšu tirgū, ir jāņem vērā, ka iekļaušanās starptautiskajā maksājumu sistēmā nav nemaz tik vienkārša.…

Коментарий автора
Загрузить больше похожих работ

Atlants

Выбери способ авторизации

Э-почта + пароль

Э-почта + пароль

Неправильный адрес э-почты или пароль!
Войти

Забыл пароль?

Draugiem.pase
Facebook

Не зарегистрировался?

Зарегистрируйся и получи бесплатно!

Для того, чтобы получить бесплатные материалы с сайта Atlants.lv, необходимо зарегистрироваться. Это просто и займет всего несколько секунд.

Если ты уже зарегистрировался, то просто и сможешь скачивать бесплатные материалы.

Отменить Регистрация