Добавить работы Отмеченные0
Работа успешно отмечена.

Отмеченные работы

Просмотренные0

Просмотренные работы

Корзина0
Работа успешно добавлена в корзину.

Корзина

Регистрация

интернет библиотека
Atlants.lv библиотека
21,48 € В корзину
Добавить в список желаний
Хочешь дешевле?
Идентификатор:328434
 
Автор:
Оценка:
Опубликованно: 06.08.2012.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: 32 единиц
Ссылки: Использованы
Рассмотреный период: 2000–2010 гг.
2011–2015 гг.
Содержание
Nr. Название главы  Стр.
  IEVADS    5
1.  Sākumskolas vecuma bērnu intereses attīstības teorētiskais pamatojums    7
1.1.  Sākumskolas vecuma bērnu attīstības raksturojums    7
1.2.  Interese un tās attīstība    9
1.3.  Pasaku izmantošanas nepieciešamība matemātikas mācīšanā 1. klasē    10
2.  Praktiskie uzdevumi ar pasaku elementiem dažādos stundas etapos    14
2.1.  Ierosināšanai    14
2.2.  Apjēgšanai    18
2.3.  Refleksijai    22
3.  Pētījums par pasakas izmantošanu intereses attīstībai matemātikas mācībās 1. klasē    29
3.1.  Pētījumā izmantoto metožu apraksts    29
3.2.  Pētījuma norise, iegūtie dati, to analīze    31
3.2.1.  Vecāku anketēšana    31
3.2.2.  Skolēnu pašnovērtēšana    34
3.2.3.  Novērošana    36
  SECINĀJUMI    39
  LITERATŪRAS SARAKSTS    40
  PIELIKUMI    42
Фрагмент работы

Matemātika sākumskolā bērniem bieži vien sagādā grūtības. Tā kā skolas gaitu sākumā bērniem ir pārsvarā attīstīta mehāniskā atmiņa, svarīgi ir veicināt abstraktās domāšanas attīstību, to panākot ar starppriekšmetu saiknes palīdzību. Jaunākajā skolas vecumā liela daļa bērnu neizjūt īpašu interesi par matemātiku, jo tā ir sveša un šķiet sarežģīta. Tā kā sākumskolas vecuma bērniem ir grūti uzturēt uzmanību, tad skolotājam īpaši svarīgi izmantot emocijas.
Pirmskolas vecuma bērniem vadošais ir rotaļu motīvs, skolas vecuma bērniem- mācību motīvs. Pārejai no rotaļām uz mācībām vajadzētu būt ne tik krasai, kā tas parasti mēdz būt skolās. Lai bērnam būtu vieglāk pāriet uz nopietnu mācību procesu, vairāk jālieto tie mācību līdzekļi, kuri tika pielietoti pirmskolas mācību iestādē- pasaku un rotaļu elementi. Izmantojot pasaku motīvus, skolotājs uztveres procesā iekļauj iespējami plašāku jūtu spektru, spēj uzturēt bērnu uzmanību un iesaista pašus skolēnus mācību vielas apguvē. Raksturīgi, ka jaunāko klašu skolēniem ir ļoti dzīva iztēle un tieksme fantazēt, tāpēc viņi labprātīgi veic tādus matemātiskos uzdevumus, kuros ir viņiem tuvi, agrāk iepazīti pasaku tēli un notikumi. Līdz ar to mācību stundā rodas patīkama atmosfēra, mazinās spriedze un rodas vēlme darboties, ieinteresētība apgūt matemātikas jēdzienus.
Darbā tiek izmantoti R. Andersones un Veselija Mareka idejas par pasakas motīvu izmantošanu, izstrādājot matemātikas uzdevumus skolas vecuma bērniem.
Pētījumā vēlos pārliecināties, kā pasaku elementi matemātikas stundās rosina bērnu interesi par mācībām.
Pētījuma mērķis: Noskaidrot pasakas pedagoģiskās iespējas intereses attīstībai par matemātikas mācībām 1. klasē.…

Коментарий автора
Загрузить больше похожих работ

Atlants

Выбери способ авторизации

Э-почта + пароль

Э-почта + пароль

Неправильный адрес э-почты или пароль!
Войти

Забыл пароль?

Draugiem.pase
Facebook

Не зарегистрировался?

Зарегистрируйся и получи бесплатно!

Для того, чтобы получить бесплатные материалы с сайта Atlants.lv, необходимо зарегистрироваться. Это просто и займет всего несколько секунд.

Если ты уже зарегистрировался, то просто и сможешь скачивать бесплатные материалы.

Отменить Регистрация