Добавить работы Отмеченные0
Работа успешно отмечена.

Отмеченные работы

Просмотренные0

Просмотренные работы

Корзина0
Работа успешно добавлена в корзину.

Корзина

Регистрация

интернет библиотека
Atlants.lv библиотека
21,48 € В корзину
Добавить в список желаний
Хочешь дешевле?
Идентификатор:466728
 
Автор:
Оценка:
Опубликованно: 03.03.2011.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: 77 единиц
Ссылки: Использованы
Содержание
Nr. Название главы  Стр.
  Ievads    1
1.  Radošās domāšanas un interaktīvo mācību pedagoģiski psiholoģiskie pamati    5
1.1.  Radošās domāšanas attīstības problēma    10
1.2.  Skolēnu radošās domāšanas veidošanas apstākļi    11
1.3.  Interaktīvās mācības skolēnu radošas domāšanas attīstībai    13
1.3.1.  Mācīšana un mācīšanās, ņemot vērā pusaudžu vecumposma īpatnības    21
1.3.2.  Interaktīvo mācību jēdziens    25
1.3.3.  Interaktīvo mācību mūsdienu tehnoloģija    29
1.3.4.  Interaktīvas metodes raksturojums    33
1.3.6.  Interaktīvo metožu sistematizācija    50
2.1.  Pētījumu metodoloģija    53
2.2.  Pētījumu rezultātu analīze    55
2.2.1.  Audzēkņu personības pētīšanas metodes    55
2.2.2.  Veselība    60
2.2.3.  Temperaments    62
2.2.4.  Raksturs    66
2.2.5.  Mācību motivācija    68
2.2.6.  Skolēnu radošās domāšanas un mācību rezultāti    80
  Secinājumi    88
  Literatūras saraksts    90
  Pielikumi    94
Фрагмент работы

Šobrīd mūsdienās skolā nepietiek ar akadēmiskām zināšanām vien, skolēnam ir jāapgūst zināšanas un prasmes, kuras tiks izmantotas tālākajā dzīvē. Tāpēc skolas pienākums ir veidot tādu izglītošanas politiku, lai skolēni mācību procesā varētu iegūt pieredzi, zināšanas dzīvei, dzīvesprasmes un gatavību tās izmantot.
Dāņu sociologs J.Adolfsons uzskata, ka „zināšanas nevar ieliet tukšā traukā, taču cilvēki daudz ko spēj apgūt paši. Skolotāja uzdevums iedvesmot skolēnus un radīt tādus apstākļus, lai mācību process būtu pēc iespējas veiksmīgāks.”[32,12]
Katrai darbībai ir motīvs. „Motīvs ir darbības vadošā un veicinošā struktūra, kas, veidojot darbības priekšmetu, virza cilvēku uz aktivitāti. No motīva ir atkarīgs arī mērķu saturs; tieši attiecības starp mērķi un motīvu veido to, ko mēs saucam par darbības jēgu.”[36,92]
Motivācijas veicināšanu matemātikas stundās uzskatu par ļoti svarīgu problēmu, kuras risinājuma pieredzi gribu atklāt šajā darbā.
„Mācīšanās motīvi ietekmē skolēna attieksmi pret mācību darbu. Ir zināms, ka vissekmīgāk mācīšanās noris tad, ja attieksme pret mācību darbu ir pozitīva.”[36,27]
Skolotājam ir jābūt interesei par to, ko viņš dara, pašam ir vajadzīga motivācija – kāpēc es to daru? Vispirms pedagogam pašam ir jābūt motivētam ieinteresēt skolēnus aktīvai darbībai. Ja skolotājam pašam nav interese un motivācijas, tās nebūs arī vairumam bērnu – mācīsies tikai tie, kas tik un tā visu labi mācās, un skolēni, kuriem ir liela, dedzīga interese par matemātikas priekšmetu. Ja skolotājam ir garlaicīgi savā stundā, arī skolēniem būs garlaicīgi. Stundai ir jābūt abpusēji interesantai.
Darba mērķis ir atlasīt, izveidot interaktīvo mācību metožu aprakstus, lai uzlabotu mācību satura apguves procesu Rēzeknes 2.vidusskolas matemātikas nodarbībās, kā arī balstoties uz pētījumā iegūtiem rezultātiem, izveidot metodiskos ieteikumus matemātikas skolotājiem darbā ar interaktīvam metodēm. Skolotājiem tiek parādītas idejas, kā šos darbus veidot stundās.
Maģistra darba mērķis: Noskaidrot interaktīvo mācību metožu pielietojuma iespējas pamatskolu skolēniem radošās domāšanas attīstībā.
Maģistra darba jautājums: Kā interaktīvas metodes sekmē pamatskolu skolēnu radošās domāšanas attīstību.
Maģistra darba uzdevumi:
1)Uz teorētiskās literatūras analīzes pamata, raksturot interaktīvo mācību metožu būtību;
2)Sistematizēt interaktīvo metožu pielietojumu uz rādošās domāšanas attīstību matemātikas stundās pamatskolā;
3)Veikt pedagoģisko pētījumu Rēzeknes 2. vidusskolā par interaktīvo mācību metožu izmantošanu matemātikas stundās un par to ietekmi uz pamatskolas skolēnu mācību rezultātiem;
4)Balstoties uz pētījumā iegūtiem rezultātiem, izveidot metodiskos ieteikumus matemātikas skolotājiem darbā ar interaktīvam metodēm.
Pētījuma objekts: mācību process matemātikas stundās pamatskolas klasēs.
Pētījuma priekšmets: skolēnu radošās domāšanas attīstība.
Pētījuma metodes: 1) teorētiskās - zinātniskās literatūras un dokumentu pētīšana un analīze;
2) empīriskās – novērošana, anketēšana, testēšana, atmiņu savākšana, to apstrādāšana un analīze, pārrunas, matemātiskās statistiskas metodes.
Pētījuma bāze: Rēzeknes 2.vidusskolas 5.- 9. klašu skolēni (60 vidusskolēnu).…

Коментарий автора
Загрузить больше похожих работ

Atlants

Выбери способ авторизации

Э-почта + пароль

Э-почта + пароль

Неправильный адрес э-почты или пароль!
Войти

Забыл пароль?

Draugiem.pase
Facebook

Не зарегистрировался?

Зарегистрируйся и получи бесплатно!

Для того, чтобы получить бесплатные материалы с сайта Atlants.lv, необходимо зарегистрироваться. Это просто и займет всего несколько секунд.

Если ты уже зарегистрировался, то просто и сможешь скачивать бесплатные материалы.

Отменить Регистрация