Добавить работы Отмеченные0
Работа успешно отмечена.

Отмеченные работы

Просмотренные0

Просмотренные работы

Корзина0
Работа успешно добавлена в корзину.

Корзина

Регистрация

интернет библиотека
Atlants.lv библиотека
21,48 € В корзину
Добавить в список желаний
Хочешь дешевле?
Идентификатор:123270
 
Оценка:
Опубликованно: 07.02.2013.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: 39 единиц
Ссылки: Использованы
Рассмотреный период: 2011–2015 гг.
Содержание
Nr. Название главы  Стр.
  Ievads    2
  Anotācija    3
  AnnotationENG    5
1.  Mārketinga vadība mūsdienu biznesa apstākļos    7
1.1.  Mārketings mūsdienu biznesā    7
1.2.  Mārketinga pētījumi un to tehnoloģijas    9
1.3.  Firmas konkurētspēja un tās palielināšana, pateicoties mārketinga pētījumiem    15
2.  Skaistumkopšanas salona “Savanna” izpēte konkurences tirgus apstākļos    28
2.1.  Skaistumkopšanas salona “Savanna” apraksts    28
2.2.  Skaistumkopšanas salona “Savanna” sortimenta izpēte    38
2.3.  Makrofaktoru un to ietekmes uz skaistumkopšanas salona “Savanna” darbu izpēte    41
2.4.  Skaistumkopšanas salona “Savanna” konkurentu izpēte    44
  Secinājumi un priekšlikumi    58
  Izmantotas literatūras un avotu saraksts    62
Фрагмент работы

Secinājumi un priekšlikumi
Darba autores veiktie pētījumi ļauj secināt:
1. Skaistumkopšanas salons “Savanna” atrodas spēcīgas konkurences apstākļos, bet ieņem stabilu stāvokli Daugavpils skaistumkopšanas salonu vidū
2.Mārketinga pētījumi noteica, ka skaistumkopšanas salona “Savanna” reklāma neatšķiras no citu salonu reklāmas
3.Bostonas matricas analīze parādīja, ka:
• prece “zvaigzne” ir sporta zāles pakalpojumi, apmeklētāju skaits strauji palielinās
• prece “grūtie bērni” ir kosmetologa un masāžas pakalpojumi. Tirgus daļa ir maza, bet ir iespējamas lielas izaugsmes iespējas
• prece ”slaucama govs” ir friziera pakalpojumi - galvenais ienākumu avots
• prece ”suns” ir solārijs, turku pirts. Šie pakalpojumi ir vai nu jāuzlabo, vai jāizņem no apgrozības.
4.PEST analīze parādīja, ka:
• lielāka makro faktoru daļa negatīvi ietekmē skaistumkopšanas salona darbību, no sešpadsmit faktoriem tikai četri labvēlīgi ietekmē salona darbību .
5.Konkurentu analīze parādīja, ka skaistumkopšanas salons “Savanna” starp konkurentiem ieņem stabilu pozīciju un salonu tirgus kartē ieņem pirmo vietu
6. Anketēšana parādīja, ka salona klienti ir cilvēki ar augstu ienākumi līmeni, kuri var atļauties dārgus pakalpojumus.
7. Skaistumkopšanas salonam “Savanna” noteikti ir jākontrolē, jāuzlabo visu 7P mārketinga- mikss, lai stabili noturētos Latgales tirgū un kļūtu par stabilu, augošu, konkurētspējīgu uzņēmumu.
8. SVID-analīze parādīja, ka skaistumkopšanas salonam “Savanna” piemīt stiprās puses, pateicoties kurām uzņēmums var pretoties nelabvēlīgajai ārējās vides ietekmei. Skaistumkopšanas salons atrodas Daugavpils pilsētas centrā, tas ir viegli atrodams gan iedzīvotājiem, kuri dzīvo salona tuvumā, gan cilvēkiem no citiem rajoniem, kuri dažu iemeslu dēļ atbrauc uz centru. Skaistumkopšanas salons „Savanna” piedāvā plašu pakalpojumu spektru, kurš apmierina dažādu patērētāju kategoriju (no bērna līdz padzīvojošiem cilvēkiem) prasības. Uzņēmums „Savanna” ir spējīgs piedāvāt augsti kvalitatīvu produktu, pateicoties jaunākā aprīkojuma izmantošanai, kas atbilst pašiem mūsdienīgākajiem un aktuālākajiem tirgus virzieniem. Skaistumkopšanas salons rūpējas par saviem darbiniekiem, kas ir izpaužas kā personāla izglītības bāzes līmeņa paaugstināšana.
Balstoties uz iepriekš minētajiem secinājumiem, bakalaura darba autore uzskata par iespējamo noformulēt sekojosus priekšliumus:
1. Lai palielinātu skaistumkopšanas salona "Savanna" klientu skaitu, būtu nepieciešams nodrošināt pakalpojumu sniegšanu cilvēkiem, kuru ienākumu līmenis ir zemāks par vidējo, jo uz doto laika periodu Latvijas iedzīvotāju lielākai daļai pastāv finansiālas grūtības.
2. Salonam biežāk jāatjauno sava interneta mājas lapu, jāpiedāvā akcijas un atlaides pakalpojumiem tādās portālos kā www.gudriem.lv, jo pēdēja laikā tas ir kļuvis ļoti populāri.

Коментарий автора
Загрузить больше похожих работ

Atlants

Выбери способ авторизации

Э-почта + пароль

Э-почта + пароль

Неправильный адрес э-почты или пароль!
Войти

Забыл пароль?

Draugiem.pase
Facebook

Не зарегистрировался?

Зарегистрируйся и получи бесплатно!

Для того, чтобы получить бесплатные материалы с сайта Atlants.lv, необходимо зарегистрироваться. Это просто и займет всего несколько секунд.

Если ты уже зарегистрировался, то просто и сможешь скачивать бесплатные материалы.

Отменить Регистрация