Добавить работы Отмеченные0
Работа успешно отмечена.

Отмеченные работы

Просмотренные0

Просмотренные работы

Корзина0
Работа успешно добавлена в корзину.

Корзина

Регистрация

интернет библиотека
Atlants.lv библиотека
5,99 € В корзину
Добавить в список желаний
Хочешь дешевле?
Идентификатор:169164
 
Автор:
Оценка:
Опубликованно: 26.04.2010.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: 14 единиц
Ссылки: Использованы
Содержание
Nr. Название главы  Стр.
  Ievads    3
1. nodaļa.  Literatūras analīze –jauniešu attieksme un vērtējums    5
1.1.  Pētījuma priekšmets- attieksme    5
1.2.  Pusaudžu un jauniešu savstarpējā attieksme grupā un vienam pret otru    6
1.3.  Ērika Eriksona personības attīstības teorijas 5. stadija    8
1.4.  Zigmunda Freida psihoseksuālā stadija no 12 līdz 18 gadiem    10
1.5.  Dzimumpazīmju attīstība pusaudžu vecumposmā    13
  Secinājumi    17
2. nodaļa  Jauniešu attieksme un vērtējums par dzimumattiecību uzsākšanu un tā praktiskā izpēte    18
2.1.  Izvēlēto respondentu un metožu raksturojums    18
2.2  Pētījuma norise izvēlētajā vidē    18
2.3.  Izvēlēto respondentu sīkāka izpēte    27
2.4.  Iegūto rezultātu interpretācija    30
2.5.  Informatīvie ieteikumi pusaudžiem    32
  Secinājumi    33
Фрагмент работы

Vārds „attieksme” mūsos rada subjektīvu izpratni par lietām, parādībām, kā arī cilvēkiem. Attieksme mūsos ir izveidojusies par konkrēto lietu sen atpakaļ, tā izveidojas pat līdzi neanalizējot, kāpēc, un kad. Dzirdot kādu sarunājamies, par kādu konkrētu lietu, cilvēks to uzklausa, taču, līdz ko tiek jautāts izteikt savu viedokli, mūsos parādās attieksme, kas ir ietekmējusies no mūsu subjektīvās pieredzes, uztveres, kas ir gan vidē, kurā atrodamies, gan cilvēkos, ar kuriem mums ir saskarsme.
Pusaudžu attieksme pret visdažādākām lietām ir katram savādāka, atkarībā no vides, audzināšanas un citiem aspektiem. Tomēr pusaudžu vecumā parādās interese par saviem vienaudžiem, kā arī par to, kā ir būt ar kādu kopā, ne tikai sēdēt solā, ēst kopā pusdienas un skatīties kino. Šī interese ir daudz intīmāka un skar konkrēti vienu cilvēku, nevis grupu. Pusaudzis izrāda simpātijas, viņš ir emocionāli pieķēries kādam vai kādai, izveidojas jauna pieredze par mirkļiem, ko pavada divatā, šie mirkļi var izvērsties par dzimumattiecībām. Vecāki uzzinot par pusaudža jauno pieredzi nespēj pateikt kāpēc vai kad tas ir noticis, un, galvenais, kāda ir paša pusaudža iemesls un attieksme pret uzsāktajām dzimumattiecībām, kā tās ietekmē pusaudzi. Autore apgalvo, ka zināt par pusaudžu gaitām, kas var izvērsties par dzimumattiecību uzsākšanu, ir ļoti svarīgi, jo pusaudzis nav pieaugušais, un šī jaunā pieredze viņu var ietekmēt gan negatīvi, gan pozitīvi, esot par pieredzi visu turpmāko dzīvi. …

Коментарий автора
Загрузить больше похожих работ

Atlants

Выбери способ авторизации

Э-почта + пароль

Э-почта + пароль

Неправильный адрес э-почты или пароль!
Войти

Забыл пароль?

Draugiem.pase
Facebook

Не зарегистрировался?

Зарегистрируйся и получи бесплатно!

Для того, чтобы получить бесплатные материалы с сайта Atlants.lv, необходимо зарегистрироваться. Это просто и займет всего несколько секунд.

Если ты уже зарегистрировался, то просто и сможешь скачивать бесплатные материалы.

Отменить Регистрация