Добавить работы Отмеченные0
Работа успешно отмечена.

Отмеченные работы

Просмотренные0

Просмотренные работы

Корзина0
Работа успешно добавлена в корзину.

Корзина

Регистрация

интернет библиотека
Atlants.lv библиотека
1,99 € В корзину
Добавить в список желаний
Хочешь дешевле?
Идентификатор:261745
 
Автор:
Оценка:
Опубликованно: 24.03.2009.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: Нет
Ссылки: Не использованы
Фрагмент работы

Izšķir divus demences pamatveidus:
1. Organisko demenci var izsaukt galvas smadzeņu traumas vai infekcijas slimības (encefalīts, meningoencefalīts u.c.), kuras bērns izslimo pēc 2-3 gadu vecuma. Demencei raksturīgi savdabīgi psihiskās attīstības traucējumi, kas ir atkarīgi no galvas smadzeņu bojājuma rakstura un lokalizācijas. Šādā gadījumā bērni praktiski fiziski ir veseli.
2. Demenci, kuru izraisa akūti patogēni procesi galvas smadzenēs. Tā ir progresējošā plānprātība. Šīs demences progress var būt: straujš ( bērnu audzina ģimenē vai ievieto speciālajā pansionātā); lēns ( pieder bērni, kas slimo ar epilepsiju, šizofrēniju, CNS reimatiskiem traucējumiem, galvas smadzeņu sifilisu).
Nervu sistēmas defekts radies periodā, kad daudzas galvas smadzeņu struktūras jau sasniegušas zināmu briedumu un bērns ir apguvis valodas zināšanas, priekšmetisko darbību un orientācijas spējas apkārtējā vidē. Pēc traumas bērnam iegūtās zināšanas saglabājas p. valoda, vārdu krājums utt.. Intelekta defekti raksturojas ne tik daudz ar domāšanas traucējumiem kā ar lokālām intelektuālo funkciju novirzēm un psihisko procesu norises tempa vai dinamikas traucējumiem. Demences iedala:
1. Traumatiskā demence iestājas pēc galvas smadzeņu traumas. Psihisko procesu traucējumi ir ļoti individuāli in atkarīgi no traumas. Raksturīgas bērniem biežas galvassāpes, reiboņi, slikta dūša utt. Psihisko procesu novirzes galvenokārt izpaužas dziļos atmiņas un uzmanības traucējumos. Domāšanas novirzes parasti saistās ar mērķtiecības, domas sistemātiskuma un paškritikas trūkumu. Raksturīgas ir novirzes personības attīstībā. Bērni neizprot savu stāvokli, parasti ir diezgan vienaldzīgi pret mācībām, nepārdzīvo nopēlumu, nekritiski vērtē sava darba rezultātus. Šādiem bērniem ir nosliece uz ietiepību, spītību, kaprīzēm. Slimos bērnus nedrīkst lutināt, žēlot. Šiem bērniem ir nepieciešams saudzējoš dienas režīms. Jāizvairās no situācijām, kas izraisa organisma vibrācijas, kā arī no straujām ķermeņa stāvokļa maiņām. Mācībās jānodrošina individuāla pieeja un atbilstoša darba slodze.

Загрузить больше похожих работ

Atlants

Выбери способ авторизации

Э-почта + пароль

Э-почта + пароль

Неправильный адрес э-почты или пароль!
Войти

Забыл пароль?

Draugiem.pase
Facebook

Не зарегистрировался?

Зарегистрируйся и получи бесплатно!

Для того, чтобы получить бесплатные материалы с сайта Atlants.lv, необходимо зарегистрироваться. Это просто и займет всего несколько секунд.

Если ты уже зарегистрировался, то просто и сможешь скачивать бесплатные материалы.

Отменить Регистрация