Добавить работы Отмеченные0
Работа успешно отмечена.

Отмеченные работы

Просмотренные0

Просмотренные работы

Корзина0
Работа успешно добавлена в корзину.

Корзина

Регистрация

интернет библиотека
Atlants.lv библиотека
21,48 € В корзину
Добавить в список желаний
Хочешь дешевле?
Идентификатор:807167
 
Автор:
Оценка:
Опубликованно: 02.12.2005.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: 31 единиц
Ссылки: Использованы
Содержание
Nr. Название главы  Стр.
  Ievads   
1.  Veselības mācības priekšmeta aktualitāte   
1.1.  Veselības mācība ģimenē   
1.2.  Veselības izglītība   
1.2.1  Veselības izglītības uzdevumi   
1.2.2.  Dzīvesprasmes veselības izglītībā   
1.2.3.  Daudzpusīgu spēju attīstīšana veselības izglītībā   
1.3.  Veselības mācības priekšmeta īpatnības   
1.4.  Veselības mācība sociālo zinību kontekstā   
2.  Tēmas “fiziskā veselība” aktualitāte 5. klasē   
2.2.  Zināšanas, prasmes un attieksmes mācot tēmu “fiziskā veselība” 5. klasē   
2.3.  Statistika par bērnu stāvokli Latvijā   
2.4.  5. klases skolēnu zināšanas par tēmu “fiziskā veselība”   
3.  Ieteicamās mācību metodes, mācot veselības mācību skolā   
3.1.  Mācīšana un mācīšanās   
3.2.  Sociālo zinību mācīšana un mācīšanās   
3.3.  Kas ir mācību metode?   
3.4.  Mācību metožu klasifikācija   
3.5.  Mācību metodes Jūlija Aleksandra Studenta skatījumā   
3.6.  Mācību metodes veselības mācībā   
3.6.1.  Interaktīvās mācību metodes   
3.6.2.  Interaktīvās mācību metodes un paņēmieni   
3.7.  Reāli skolās izmantojamās mācību metodes veselības mācībā   
4.  Mācīšanas un mācīšanās process 5. klasē   
4.1.  Pusaudzis mācību procesā   
4.1.1.  Efektīvākās mācību metodes 5. klasē   
4.2.  Labvēlīga mācību vide   
  Secinājumi   
  Literatūras saraksts   
Фрагмент работы

Veselības mācības priekšmets ir viens no tiem, ko bērns jau no mazotnes sāk apgūt ģimenē. Jo tā ir pirmā vide, kas ir ap bērnu. Ģimene ir tā, kas ieliek pirmo pamatu bērna garīgajā un arī fiziskajā attīstībā. Savukārt skola šo darbu turpina un pastāvīgi papildina, lai kopīgi sadarbojoties ar ģimeni bērnu izveidotu kā pilnvērtīgu sabiedrības locekli.
Savā darbā es lielākoties pievērsos vienai no veselības mācības priekšmeta apakštēmām “fiziskā veselība”. Šo tematu izvēlējos, jo uzskatu, ka tēma “fiziskā veselība” ir viena no svarīgākajām tēmām visā veselības mācības blokā. Tieši šajā tēmā ietilpst tādi temati, kā veselīgs uzturs, fiziskā slodze, alkohola, smēķēšanas un narkotiku problēma, ķermeņa kopšana, vardarbība, pirmā palīdzība un tamlīdzīgi svarīgi un aktuāli temati. Mana darba galvenais mērķis ir izpētīt tēmas “fiziskā veselība” aktualitāti veselības mācības stundās 5. klasē. Es uzskatu, ka piektā klase ietilps jau pusaudžu vecuposmā, kad bērnam sāk veidoties vēlme pierādīt sevi vienaudžu vidū. Un tieši šī vēlme un riska faktoru neapzināšanās var krasi ietekmēt bērna attīstību un turpmāko nākotni.
Šis bakalaura darbs sastāv no četrām lielā nodaļām. Pirmajā nodaļā es analizēju veselības mācības priekšmeta aktualitāti skolā kopumā. Šajā nodaļa es rakstu par veselības mācības apgūšanu ģimenē, arī pievēršos veselības izglītībai, tas ir, apskatu veselības izglītības uzdevumus, dzīvesprasmes veselības izglītībā un spējas ko attīsta veselības izglītības apgūšana. Šajā nodaļā iekļāvu arī veselības mācības priekšmeta īpatnības, kā arī apskatīju veselības mācības priekšmetu sociālo zinību kontekstā. Otrajā nodaļā apskatīju tēmas “fiziskā veselības” aktualitāti 5. klasē. Šajā nodaļā uzmanību pievērsu šīs tēmas detalizētākam izklāstam. …

Коментарий автора
Загрузить больше похожих работ

Atlants

Выбери способ авторизации

Э-почта + пароль

Э-почта + пароль

Неправильный адрес э-почты или пароль!
Войти

Забыл пароль?

Draugiem.pase
Facebook

Не зарегистрировался?

Зарегистрируйся и получи бесплатно!

Для того, чтобы получить бесплатные материалы с сайта Atlants.lv, необходимо зарегистрироваться. Это просто и займет всего несколько секунд.

Если ты уже зарегистрировался, то просто и сможешь скачивать бесплатные материалы.

Отменить Регистрация