Добавить работы Отмеченные0
Работа успешно отмечена.

Отмеченные работы

Просмотренные0

Просмотренные работы

Корзина0
Работа успешно добавлена в корзину.

Корзина

Регистрация

интернет библиотека
Atlants.lv библиотека
3,49 € В корзину
Добавить в список желаний
Хочешь дешевле?
Идентификатор:821965
 
Автор:
Оценка:
Опубликованно: 17.04.2007.
Язык: Латышский
Уровень: Средняя школа
Литературный список: Нет
Ссылки: Не использованы
Фрагмент работы

Tradicionāli mācību process tiek uzskatīts par neinteresantu, jo skolēni netiek iesaistīti mācību procesā. Mainot mācīšanas stilu un veidojot stundas interaktīvas, skolotājs iesaista bērnus mācību procesā un bērni labāk apgūst mācāmo vielu. Veselības mācība ir viens no tiem mācību priekšmetiem, kuru mācību procesā skolēni labprāt iesaistās. Tādēļ, skolotājam būtu jāpievērš liela uzmanība izmantojamo metožu daudzveidībai, lai iesaistītu skolēnus mācību procesā un radītu interesi un izpratni par savu un apkārtējo veselību. Veselības mācības mērķi ir dot bērniem zināšanas, kuras noderēs tālākajā dzīvē un arī citos mācību priekšmetos.
Uzskatu, ka veselības mācībai kā mācību priekšmetam skolā ir jādod daudzveidīgas zināšanas par apkārt esošo, par vidi, par cilvēku kā personību. Tai jāmāca bērniem risināt problēmas, jāmāca empātija. Veselības mācībai vajadzētu būt saiknei starp bērnu un pārējiem mācību priekšmetiem. Veselības mācība – tā ir dzīves mācība, tādēļ veselības mācības skolotājam jābūt zinošam un kompetentam dažādās jomās. Diemžēl Latvijā veselības mācībai netiek pievērsta nepieciešamā uzmanība un tā tiek uztverta kā “nenopietna” mācību stunda. Skolotāja uzdevums ir šo stundu pārvērst par dzīves mācību, kurā skolēni gūst nepieciešamās zināšanas un kompetences, mācās izprast sevi un apkārtējos, prot sniegt palīdzību vai zina, kur to meklēt.
Tā kā veselības mācība skolā paredzēta 5. un 8. klasē pa vienai mācību stundai nedēļā, tad skolotājam šīs stundas jāveido īpaši kvalitatīvas un interesantas, lai iesaistītu skolēnus rūpēs par savu veselību un veidotu izpratni par veselības nozīmi.
Tematam : “Sabalansēts uzturs un tā nozīme” ir atvēlētas 3 mācību stundas 5.klasē un 2 mācību stundas 8.klasē, tādēļ mācību procesā nebūs iespējams izmantot visas apskatītās mācību metodes, bet skolotājam ir iespēja izvēlēties no piedāvātajām katrai klasei un bērnu zināšanu līmenim, sadarbības prasmēm atbilstošās metodes. …

Коментарий автора
Загрузить больше похожих работ

Atlants

Выбери способ авторизации

Э-почта + пароль

Э-почта + пароль

Неправильный адрес э-почты или пароль!
Войти

Забыл пароль?

Draugiem.pase
Facebook

Не зарегистрировался?

Зарегистрируйся и получи бесплатно!

Для того, чтобы получить бесплатные материалы с сайта Atlants.lv, необходимо зарегистрироваться. Это просто и займет всего несколько секунд.

Если ты уже зарегистрировался, то просто и сможешь скачивать бесплатные материалы.

Отменить Регистрация