Добавить работы Отмеченные0
Работа успешно отмечена.

Отмеченные работы

Просмотренные0

Просмотренные работы

Корзина0
Работа успешно добавлена в корзину.

Корзина

Регистрация

интернет библиотека
Atlants.lv библиотека
1,99 € В корзину
Добавить в список желаний
Хочешь дешевле?
Идентификатор:826817
 
Автор:
Оценка:
Опубликованно: 10.09.2012.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: 6 единиц
Ссылки: Использованы
Содержание
Nr. Название главы  Стр.
  IEVADS   
1.  Teorētiskā daļa   
1.1.  Ergonomikas mērķis un definīcija   
1.2.  Risks – riska faktoru novērtējums   
1.3.  Profesija – ķīmijas skolotājs   
2.  Praktiskā daļa   
2.1.  Metodika   
2.2.  Informācija par respondentu   
2.3.  Darba ergonomiskie apstākļi   
2.4.  Darba vide   
2.5.  Darba organizācija   
2.6.  Semināri un reālā profesijas situācija   
  IETEIKUMI   
Фрагмент работы

2.5.Darba organizācija
Darba laikā reglamentētās atpūtas pauzes ir ar biežumu 10 min ik pa 40 min, pēc aptuveni trīs šāda veida atkārtojumiem seko ilgāks pārtraukums – 30 min. Šajā laikā reizēm tiek pildīti relaksējoši vingrinājumi. Skolotāja uzskata, ka viņai šāda veida pārtraukumi ir pietiekami, lai pārvarētu nogurumu. Tas savukārt noved pie koncentrācijas spēju nesamazināšanās, jo darbs prasa paaugstinātu atbildību.
Skolotāja atdzīst, ka savā mērā pati kontrolē savu darba procesu un ka ar kopējo organizāciju darbā ir apmierinātā. Regulāri tiek veiktas medicīnas pārbaudes (vienu reizi gadā) pie vairākiem speciālistiem. Tā kā ķīmijas skolotāja darbs pieskaitāms pie darba kaitīgos apstākļos, tad iespējamas papildus brīvdienas jau noteiktajam atvaļinājumam.

2.6.Semināri un reālā profesijas situācija
Salīdzinot semināros izsecināto par ķīmijas skolotāja profesiju, lielākoties viedoklis sakrita ar reālo (skolotājas teikto) situāciju, tomēr 5.seminārā izanalizētie ķīmijas skolotājas darbavietas ergonomiskie riski celšanas darbu laikā nesakrīt ar reālo situāciju. Seminārā biju minējis, ka šādu risku nav, bet riski ir. Sarunā atklājās, ka riski pastāv pie uzcelšanas un nocelšanas darbiem (tas tiek veikts pakāpjoties uz trepītēm un ar izstieptām rokām uz augšu), kad nepieciešamās vielas vajadzīgas darbam. Tiesa šajos augstajos plauktos stāv vielas, kas tiek izmantotas retāk, nevis ikdienas eksperimentu demonstrācijās.

Коментарий автора
Загрузить больше похожих работ

Atlants

Выбери способ авторизации

Э-почта + пароль

Э-почта + пароль

Неправильный адрес э-почты или пароль!
Войти

Забыл пароль?

Draugiem.pase
Facebook

Не зарегистрировался?

Зарегистрируйся и получи бесплатно!

Для того, чтобы получить бесплатные материалы с сайта Atlants.lv, необходимо зарегистрироваться. Это просто и займет всего несколько секунд.

Если ты уже зарегистрировался, то просто и сможешь скачивать бесплатные материалы.

Отменить Регистрация