Добавить работы Отмеченные0
Работа успешно отмечена.

Отмеченные работы

Просмотренные0

Просмотренные работы

Корзина0
Работа успешно добавлена в корзину.

Корзина

Регистрация

интернет библиотека
Atlants.lv библиотека
4,49 € В корзину
Добавить в список желаний
Хочешь дешевле?
Идентификатор:779009
 
Автор:
Оценка:
Опубликованно: 16.11.2010.
Язык: Латышский
Уровень: Средняя школа
Литературный список: 3 единиц
Ссылки: Не использованы
Содержание
Nr. Название главы  Стр.
  Ievads    3
  Ūdens transports    4
  Tankkuģu avāriju iemesli    5
  Tankkuģu pozitīvā un negatīvā ietekme    7
  Aviācijas nozare un tās ietekme uz klimatu    8
  Sauszemestransports un to izmeši    10
  Ko dedzinām mašīnu dzinējos?    13
  Zemes resursu izmantošana un ainavu degradācija    16
  Ietekme uz virszemes ūdeņiem, augsnes un pazemes ūdeņu kvalitāti    17
  Transporta radītās problēmas kāpu zonā    18
  Secinājumi    20
Фрагмент работы

Lai gan vairums patērētāju to nemaz neapjauš, jūras transports pārvadā lielāko daļu pasaules preču. Tas veido 90 % no ES ārējās tirdzniecības, kur kuģubūves nozares gada apgrozījums veido 20 miljardus euro, un tajā nodarbināto cilvēku skaits sasniedz 350 000.
Lai gan jūras transports ir drošāks nekā agrāk, pateicoties stingras kontroles ieviešanai pēc vairākiem nopietniem negadījumiem, to vēl aizvien var uzlabot, it īpaši pievēršot uzmanību kuģu konstrukcijai un drošības metodēm. ES sponsorētās pētniecības programmas sevišķi uzsver, ka konstrukcijas galvenais uzdevums ir ūdens transporta drošība, nevis vienkārši ārējie ierobežojumi kuģu būvētājiem un operatoriem. Izmantojot mūsdienīgus pētniecības līdzekļus un analīzi, var sasniegt pareizo līdzsvaru starp izmaksām, drošību un pārvadājumu efektivitāti.
ES pētniecības projekti arī pievēršas optimālākai ūdens mobilitātei navigācijas un loģistikas jomā un jauniem pasākumiem, lai samazinātu jūras transporta izraisīto piesārņojumu un naftas noplūžu postošās sekas.
Naftas noplūdes un nelikumīga atkritumu un ķīmisko vielu izmešana jūrā nav vienīgais drauds mūsu okeānu labklājībai. Pat vienkārša kuģu kustība pa jūru var "inficēt" vienu ekosistēmu ar citas sistēmas organismiem. Netīša organismu pārvadāšana balasta ūdeņos un kuģu korpusos, piemēram, var nopietni ietekmēt jūras bioloģisko daudzveidību.
Esošie ES pētījumi risina šo problēmu, pētot:
• balasta ūdeņu apstrādi bioloģisko organismu likvidēšanai;
• reakciju uz jūras negadījumiem;
• pārbaudes, apkopes un remontdarbu tehnoloģiju uzlabošanu;
• jaunas krāsas, kas neietekmē dzīvību jūrā.

Vislielākais vides piesārņotājs uz ūdens no transporta līdzekļiem ir tankkuģi, Lai arī tankkuģu avārijas nenotiek katru dienu, tās tomēr notiek un to rezultātu vēl ilgi var manīt dabā.…

Коментарий автора
Загрузить больше похожих работ

Atlants

Выбери способ авторизации

Э-почта + пароль

Э-почта + пароль

Неправильный адрес э-почты или пароль!
Войти

Забыл пароль?

Draugiem.pase
Facebook

Не зарегистрировался?

Зарегистрируйся и получи бесплатно!

Для того, чтобы получить бесплатные материалы с сайта Atlants.lv, необходимо зарегистрироваться. Это просто и займет всего несколько секунд.

Если ты уже зарегистрировался, то просто и сможешь скачивать бесплатные материалы.

Отменить Регистрация