Добавить работы Отмеченные0
Работа успешно отмечена.

Отмеченные работы

Просмотренные0

Просмотренные работы

Корзина0
Работа успешно добавлена в корзину.

Корзина

Регистрация

интернет библиотека
Atlants.lv библиотека
14,20 € В корзину
Добавить в список желаний
Хочешь дешевле?
Идентификатор:516343
 
Автор:
Оценка:
Опубликованно: 24.08.2012.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: 57 единиц
Ссылки: Не использованы
Содержание
Nr. Название главы  Стр.
  IEVADS    5
2.  SĀKUMSKOLAS SKOLĒNA IZZIŅAS PROCESU UN FIZIOLOĢISKO ĪPATNĪBU RAKSTUROJUMS    10
2.1.  Atmiņas un domāšanas attīstība    12
2.2.  Uzmanības un iztēles attīstība    13
2.3.  Sajūtu un uztveres attīstība    15
3.  MĀCĪBU INTEGRĀCIJAS BŪTĪBAS ANALĪZE PEDAGOĢISKAJĀ LITERATŪRĀ    17
4.  MĀCĪBU METOŽU RAKSTUROJUMS    21
4.1.  Mācību metožu klasifikācija    22
4.2.  Mācību metodes    25
4.3.  Mācību metožu izvēle    30
5.  TĒMAS „ AUGI PAVASARĪ” APGUVES MODEĻI    32
5.1.  Dabaszinības āra nodarbības konspekts    34
5.2.  Integrētās dienas konspekts    38
5.3.  Salīdzinājuma analīze    44
  NOSLĒGUMS    48
  BIBLIOGRĀFIJA    50
Фрагмент работы

Čehu domātājs un pedagogs Jans Amoss Komenskis akcentē, ka cilvēkam jāmāca smelties gudrības nevis no grāmatas, bet no dabas. Cilvēkam ir dabiska vajadzība izzināt pasauli un sevi tajā.
Pēc J. Dzervinika domām: „Radīt bērnos interesi par dabas pētīšanu ir viens no dabaszinātņu mācību uzdevumiem skolā” (Dzerviniks, 2008).
Ģirupnieks un Delle uzskata, ka tieši dabaszinātnes māca skolēnu objektīvi novērot dabu un dabas parādības, analizēt un izprast tās, izprast parādību sakarības, veidot slēdzienus (Ģirupnieks, Delle, 1931).
Sākumskolas skolēniem raksturīga konkrētā domāšana. Regulāri atkārtojot mācīto, saistot ar jaunām zināšanām, veidojas noturīgas zināšanas. Īpaši tas būtu jāievēro mācību priekšmetā dabaszinības, kur standarts nosaka daudz apgūstamo prasmju un zināšanu, ko paredzētajās divās stundās nedēļā ir iespējams apgūt tikai tad, ja ļoti rūpīgi izplāno mācību stundas.
Dabaszinību priekšmets ir viens no tādiem priekšmetiem, kurus nedrīkst mācīt tikai no grāmatas. Skolēni ir jāmudina vērot, izdarīt secinājumus. Pēc Volša domām skolotājiem dabaszinību priekšmets ir jāmāca kā izpētes veids. Volša uzsver, ka bērni pēc savas dabas ir pētnieki, kas aktīvi meklē informāciju par savu apkārtni. Bērni cenšas izprast apkārtējo pasauli ar novērojumu un eksperimentu palīdzību (Volša, 1998).
Pavasaris – skaists un dzīvības pilns gadalaiks. …

Коментарий автора
Загрузить больше похожих работ

Atlants

Выбери способ авторизации

Э-почта + пароль

Э-почта + пароль

Неправильный адрес э-почты или пароль!
Войти

Забыл пароль?

Draugiem.pase
Facebook

Не зарегистрировался?

Зарегистрируйся и получи бесплатно!

Для того, чтобы получить бесплатные материалы с сайта Atlants.lv, необходимо зарегистрироваться. Это просто и займет всего несколько секунд.

Если ты уже зарегистрировался, то просто и сможешь скачивать бесплатные материалы.

Отменить Регистрация