Добавить работы Отмеченные0
Работа успешно отмечена.

Отмеченные работы

Просмотренные0

Просмотренные работы

Корзина0
Работа успешно добавлена в корзину.

Корзина

Регистрация

интернет библиотека
Atlants.lv библиотека
4,49 € В корзину
Добавить в список желаний
Хочешь дешевле?
Идентификатор:908202
 
Автор:
Оценка:
Опубликованно: 25.01.2011.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: 22 единиц
Ссылки: Использованы
Рассмотреный период: 2000–2010 гг.
Содержание
Nr. Название главы  Стр.
  Ievads   
1.  Gaisa transporta industrijas vispārīgs raksturojums   
2.  Alianšu veidošanās avio industrijā   
2.1.  Star alliance - SAS   
2.2.  OneWorld   
2.3.  Skyteam   
3.  Avio tūrisma attīstība Baltijā   
3.1.  Alianses Baltijā   
3.1.1.  Starptautiskā lidosta „Rīga”   
3.1.2.  Starptautiskā Viļņas lidosta   
3.1.3.  Starptautiskā Tallinas lidosta   
  Secinājumi   
Фрагмент работы

3.1.3 Starptautiskā Tallinas lidosta
Tallinas lidosta atbalsta liberālismu civilajā aviācijā. Pašreiz Tallinas lidosta ir noslēgusi divpusēju līgumu ar dažādiem uzņēmumiem, Tallinas lidosta arī vēlas pievienotos līgumam "Open Sky" , tādējādi atrodot sev brīvu vietu lielajā konkurencē. Pašreiz Tallinas lidostā tiek pārstāvētās divas globālās alianses : viena no tām ir Star Alliance, no kuras tiek pārstāvētas Lufthansa, SAS, bet otra ir One World –no kuras tiek pārstāvētas British Airways un Finnair. Šīs divas alianses savā starpā ir ļoti konkurējošas. Tallinas lidostas nostāja ir pret monopolu gaisa satiksmē, tāpēc Tallinas lidosta ir ieinteresēta sadarboties ar šīm abām aliansēm.[18.]
Pašu Igaunijas aviokompānija Estonian Air ir SAS Group biedre, bet tā nav alianses Star Allince locekle, kaut arī SAS ir Star alliance dibinātāja, Igaunijas aviokompānija izmanto SAS lojalitātes programmu un EuroBonus - EuroBonus lojalitātes programmas ietvaros SAS, sadarbībā ar 55 partneriem, saviem pastāvīgajiem klientiem nodrošina privilēģijas un īpašus pakalpojumus, kas ļauj ērtāk un ātrāk rezervēt lidojumus, kā arī izmantot sakrātos punktus daļējai lidojumu apmaksai.[6.]

Secinājumi
1. Pašreiz gaisa satiksme ieņem galveno lomu tūrisma nodrošināšanā ar transportu- ar katru gadu palielinās apkalpoto pasažieru skaits;
2. Pieaug pieprasījums pēc gaisa pārvadājumiem, sekmēja “atvērto debesu” politika un zemo izmaksu aviosabiedrību parādīšanās.
3. Lai samazinātu izmaksas, bet lai palielinātu piedāvājuma klāstu, un tādejādi gūtu lielāku peļņu, avio lidsabiedrības veido globālās alianses;
4. Mūsdienās lielāko daļu no gaisa pārvadājumiem, tas ir, 60% veic tieši globālajās aliansēs iesaistītās avio lidsabiedrības, līdz ar to globālās alianses ir noteicošās gaisa telpā;
5. Starptautiskās aviosabiedrību alianses ietekmē arī Baltijas valstu gaisa transporta pārvadājumu tirgu – katrā Baltijas valsts starptautiskajā lidostā tiek pārstāvētas globālo alianšu lidsabiedrības, taču pagaidām neviena no Baltijas valstu lidsabiedrībām nav kļuvušas par alianšu biedriem.

Коментарий автора
Загрузить больше похожих работ

Atlants

Выбери способ авторизации

Э-почта + пароль

Э-почта + пароль

Неправильный адрес э-почты или пароль!
Войти

Забыл пароль?

Draugiem.pase
Facebook

Не зарегистрировался?

Зарегистрируйся и получи бесплатно!

Для того, чтобы получить бесплатные материалы с сайта Atlants.lv, необходимо зарегистрироваться. Это просто и займет всего несколько секунд.

Если ты уже зарегистрировался, то просто и сможешь скачивать бесплатные материалы.

Отменить Регистрация