Добавить работы Отмеченные0
Работа успешно отмечена.

Отмеченные работы

Просмотренные0

Просмотренные работы

Корзина0
Работа успешно добавлена в корзину.

Корзина

Регистрация

интернет библиотека
Atlants.lv библиотека
4,99 € В корзину
Добавить в список желаний
Хочешь дешевле?
Идентификатор:100564
 
Автор:
Оценка:
Опубликованно: 07.12.2010.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: 13 единиц
Ссылки: Использованы
Содержание
Nr. Название главы  Стр.
  IEVADS    5
1.  ANALĪZES DAĻA    7
  Analīzes praktiskā nodaļa    7
  Nozares raksturojums kopumā    7
  Nozares raksturojums Kuldīgā    9
  Uzņēmuma raksturojums    10
  Uzņēmuma SVID analīze    12
1.1.  Analīzes teorētiskā nodaļa    17
  Motivēšanas būtība    17
  Satura motivēšanas teorijas    18
  Norises motivēšanas teorija    21
  Stimulējošās motivēšanas teorija    22
2.  PROJEKTU DAĻA    24
2.1.  Satura motivēšanas teorijas    24
2.2.  Stimulējošā motivēšanas teorija    27
2.3.  Darbinieku motivācijas paaugstināšanas plāns    33
  SECINĀJUMI UN PRIEKŠLIKUMI    35
  BIBLIOGRĀFISKAIS SARAKSTS    37
Фрагмент работы

Lai arī cik labi uzņēmumā būtu izstrādāts plāns un sakārtota organizācijas struktūra, tā nekad nedarbosies pati no sevis. Praksē, plānojot un organizējot darbību, nepieciešams arī darbiniekus motivēt attiecīgi darboties, pildīt pienākumus, lai sasniegtu organizācijas mērķus. Lai gūtu gandarījumu un ilgstošu interesi par darbu, nepieciešami jauni stimuli, lai papildinātu tos, kuru dēļ darbinieks izvēlējās konkrētu uzņēmumu un amatu.
Motivējums – darbinieku ieinteresētība veikt noteikto darbu jeb noteiktu motīvu komplekss, kas veicina cilvēka rīcību noteiktā virzienā.
Motivēšana – cilvēka iekšējā potenciāla atraisīšana jeb darbinieku stimulēšana izvēlēties kādu no rīcības alternatīvām, lai sasniegtu organizācijas un personiskos mērķus.
Darbinieku darbība ir atkarīga no trīs faktoriem:
Prasmes un spējām
Resursiem (materiāli, instrumenti, informācija, iekārtas)
Motivēšanas
Motivācijas ietekmē notiek šādi procesi:
Darbinieki gūst gandarījumu par paveikto un ikdienas darbu
Uzņēmums ietaupa līdzekļus, jo darbu paveic ar mazāku skaitu darbinieku
Saglabājas vajadzīgie darbinieki, jo motivēts cilvēks darba vietu nemainīs
Motivācija ietekmē ļoti daudzas un dažādas lietas uzņēmumā: darba atmosfēru, saskarsmi, ražību, saliedētību, morālo stāvokli, saikni ar sabiedrību, imidžu, sadarbību ar klientu, materiālo un tehnisko apgādi, radošumu, plānošanu, organizāciju, uzdevumu izpildi, kontroli, vadības pilnveidošanu un vēl daudzas citas lietas. Bet jāatceras, ka motivācija nekādā gadījumā nav rupja piespiešana, apmānīšana, manipulācija, negodīgums, korupcija, savu vajadzību apmierināšana un nerēķināšanās ar citu vajadzībām, draudi, sava personiskā veidola uzspodrināšana, tukši solījumi [2., 23].
Veikt darbinieku motivēšanu, ir sarežģīti, jo šim procesam nepastāv standarta metodes, un katrā gadījumā ir jāizvēlas cits vispiemērotākais darbinieku stimulēšanas paņēmiens.…

Коментарий автора
Загрузить больше похожих работ

Atlants

Выбери способ авторизации

Э-почта + пароль

Э-почта + пароль

Неправильный адрес э-почты или пароль!
Войти

Забыл пароль?

Draugiem.pase
Facebook

Не зарегистрировался?

Зарегистрируйся и получи бесплатно!

Для того, чтобы получить бесплатные материалы с сайта Atlants.lv, необходимо зарегистрироваться. Это просто и займет всего несколько секунд.

Если ты уже зарегистрировался, то просто и сможешь скачивать бесплатные материалы.

Отменить Регистрация