Добавить работы Отмеченные0
Работа успешно отмечена.

Отмеченные работы

Просмотренные0

Просмотренные работы

Корзина0
Работа успешно добавлена в корзину.

Корзина

Регистрация

интернет библиотека
Atlants.lv библиотека
21,48 € В корзину
Добавить в список желаний
Хочешь дешевле?
Идентификатор:153983
 
Автор:
Оценка:
Опубликованно: 14.07.2014.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: 30 единиц
Ссылки: Использованы
Рассмотреный период: 2000–2010 гг.
2011–2015 гг.
Содержание
Nr. Название главы  Стр.
  Anotācija    3
  Annotation    4
  Apzīmējumu saraksts    5
  IEVADS    6
1.  KVALITĀTES VADĪBAS JĒDZIENS, BŪTĪBA UN NEPIECIEŠAMĪBA    9
1.1.  Kvalitātes jēdziens un kvalitātes vadības attīstība    9
1.2.  Kvalitātes vadības sistēmu un izcilības modeļu raksturojums    11
2.  KVALITĀTES VADĪBAS SISTĒMAS STRATĒĢIJA    20
2.1.  Sistēmas izveide un ieviešana    20
2.2.  Kvalitātes audits    24
3.  CEĻU SATIKSMES DROŠĪBAS DIREKCIJAS RAKSTUROJUMS    27
3.1.  CSDD ieguldījums tautsaimniecībā    27
3.2.  CSDD dibināšanas vēsture un attīstības gaita    31
3.3.  CSDD pakalpojumu raksturojums    33
4.  KVALITĀTES VADĪBAS SISTĒMAS IEVIEŠANA CSDD    39
4.1.  CSDD politikas analīze    39
4.2.  CSDD sasniegumi kvalitātes jomā    41
4.3.  Kvalitātes vadības sistēmas ieviešanas problēmu analīze    43
  Rezultāti    54
  Secinājumi    55
  Priekšlikumi    57
  Izmantotās literatūras un informācijas avotu saraksts    58
  Priekšlikumi    61
Фрагмент работы

Secinājumi
Darba autore veiksmīgi sasniedza darbā nosprausto mērķi - izpētīt kvalitātes vadības sistēmas ieviešanas CSDD darbībā būtiskākos aspektus.
Veiksmīgi tika izpildīti visi septiņi uzstādītie uzdevumi. Darba gaitā tika pierādīta arī darba hipotēze. Bez tam, autore nonāca pie sekojošiem secinājumiem un priekšlikumiem:
1. Ja agrāk kvalitāte tika attiecināta tikai uz privātā sektorā darbojošiem uzņēmumiem, tad mūsdienās uz apkalpošanas kvalitātes paaugstināšanu tiecas arī liela daļa valsts iestādes.
2. Kvalitātes vadības nodrošināšana ir būtisks priekšnoteikums, lai pārliecinātu klientus par organizācijas sniegto pakalpojumu augstiem kvalitātes rādītājiem.
3. Kvalitātes vadības sistēmas ieviešana organizācijas darbībā ir jebkuras uz attīstību orientētas organizācijas vadības procesa pamats., kās vērsta uz organizācijas darba efektivitātes paaugstināšanu, klientu, piegādātāju un sadarbības partneru vajadzību apmierinātības uzlabošanu.
4. Kvalitātes vadības sistēmu skaits ir ļoti augsts un ar katru gadu tiek izveidoti 1000 jauni standarti, uz doto momentu ir izstrādāti vairāk nekā 19 050 ISO standarti dažādās jomās.
5. Lai nodrošinātu nepārtrauktu attīstību, organizācijām nepieciešams veikt pašnovērtējumu, izmantojot kādu no kvalitātes izcilības modeļiem;
6. Izstrādājot un ieviešot KVS, organizācija sekmē klientu apmierinātības palielināšanos, saved kārtībā organizācijā notiekošos procesus un saskanīgu, vienotu organizācijas darbu. Ar KVS tiek nodrošināta organizācijas iekšējo procesu pārredzamība.

Коментарий автора
Комплект работ:
ВЫГОДНО купить комплект экономия −6,98 €
Комплект работ Nr. 1355426
Загрузить больше похожих работ

Atlants

Выбери способ авторизации

Э-почта + пароль

Э-почта + пароль

Неправильный адрес э-почты или пароль!
Войти

Забыл пароль?

Draugiem.pase
Facebook

Не зарегистрировался?

Зарегистрируйся и получи бесплатно!

Для того, чтобы получить бесплатные материалы с сайта Atlants.lv, необходимо зарегистрироваться. Это просто и займет всего несколько секунд.

Если ты уже зарегистрировался, то просто и сможешь скачивать бесплатные материалы.

Отменить Регистрация