Добавить работы Отмеченные0
Работа успешно отмечена.

Отмеченные работы

Просмотренные0

Просмотренные работы

Корзина0
Работа успешно добавлена в корзину.

Корзина

Регистрация

интернет библиотека
Atlants.lv библиотека
5,99 € В корзину
Добавить в список желаний
Хочешь дешевле?
Идентификатор:157701
 
Автор:
Оценка:
Опубликованно: 30.03.2004.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: 21 единиц
Ссылки: Использованы
Содержание
Nr. Название главы  Стр.
  Ievads    2
I.  Teorētiskā daļa    6
1.  Motivācija un motīvs    6
2.  Motivēšana un tās nozīme menedžmentā    8
3.  Vispārējais motivēšanas modelis    10
4.  Motivēšanas modeļi    11
5.  Motivēšanas teorijas    13
5.1.  Biheiviorisms: iemācīšanas teorija    13
5.2.  Psihoanalītiskā motivācijas teorija    15
5.3.  Kurta Levina teorija    16
5.4.  Motivācijas problēma humanitārajā psiholoģijā    17
5.5.  Satura motivēšanas teorijas    19
5.6.  Norises motivēšanas teorijas    23
5.7.  Stimulējošās motivēšanas teorija    25
6.  Abrahama Maslova motivēšanas teorija    27
II.  Praktiskā daļa    33
1.  Metodikas izvēles pamatojums    33
2.  Pētījuma bāzes apraksts    38
3.  Pētījuma norises apstākļi    38
4.  Rezultātu apstrādes metodes    39
5.  Rezultātu tabula    43
6.  Analīze un interpretācija    44
  Nobeigums    50
  Secinājumi    51
  Ieteikumi    53
  Literatūras saraksts    57
Фрагмент работы

1.Motivācija un motīvs

Psiholoģijā motivācija tiek definēta dažādi. Minēšu tikai nedaudzus piemērus.
Motivācija – vajadzības, intereses, tiecības un citi uzvedību veicinošie un vadošie elementi, kas ar savu darbību raksturo arī cilvēka personību. Psihologi uzskata, ka visspēcīgākie un nozīmīgākie uzvedības motīvi ir neapzināti. Parasti motīvus iedala divās vai trijās grupās pēc satura (bioloģiskie sociālie + garīgie) vai pēc funkcijas (tie, kas galvenokārt vada, un tie, kuri veido darbības jēgu), vai pēc tās nozīmes personības struktūrā. Psiholoģijā uzvedības analīze paredz cilvēka motivāciju analīzi. (7.90.)
Pirmos pētījumus 30.gadu sākumā veica K.Levins, kuros viņš pierādīja, kā mainās motivācija un attiecīga uzvedība, ja pieņemtais mērķis ir sasniegts vai nav sasniegts. K.Levins ieviesa jēdzienu “mākslīgā vajadzība”, lai uzsvērtu, ka cilvēka darbības dēļ veidojas jauna vajadzība, kas piedēvē darbības objektam īpašu nozīmi.(7.90.)
Motīvs – darbības vadošā un veicinošā struktūra, kas, veidojot darbības priekšmetu, virza cilvēka aktivitāti. Pēc A.Ļeontjeva, galveno darbības līmeni raksturo tieši motīvs, ko nosaka attiecīga vajadzība. Par motīvu var būt gan materiālie priekšmeti, gan arī ideālie objekti un ļoti nenoteiktas tieksmes. No motīva ir atkarīgs arī merķu saturs. Tieši attiecības starp mērķi un motīvu veido to, ko mēs saucam par darbības jēgu.(7.90.)

Коментарий автора
Комплект работ:
ВЫГОДНО купить комплект экономия −6,98 €
Комплект работ Nr. 1113861
Загрузить больше похожих работ

Atlants

Выбери способ авторизации

Э-почта + пароль

Э-почта + пароль

Неправильный адрес э-почты или пароль!
Войти

Забыл пароль?

Draugiem.pase
Facebook

Не зарегистрировался?

Зарегистрируйся и получи бесплатно!

Для того, чтобы получить бесплатные материалы с сайта Atlants.lv, необходимо зарегистрироваться. Это просто и займет всего несколько секунд.

Если ты уже зарегистрировался, то просто и сможешь скачивать бесплатные материалы.

Отменить Регистрация