Добавить работы Отмеченные0
Работа успешно отмечена.

Отмеченные работы

Просмотренные0

Просмотренные работы

Корзина0
Работа успешно добавлена в корзину.

Корзина

Регистрация

интернет библиотека
Atlants.lv библиотека
4,99 € В корзину
Добавить в список желаний
Хочешь дешевле?
Идентификатор:193652
 
Автор:
Оценка:
Опубликованно: 24.02.2007.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: 19 единиц
Ссылки: Использованы
Содержание
Nr. Название главы  Стр.
  IEVADS    4
1.  KONKURENCE    5
2.  KONKURENCE UN FIRMAS EKONOMISKĀ RĪCĪBA    6
3.  PAR LATTELECOM GRUPU    7
4.  LATTELECOM LOMA    7
5.  KONKURENCES POLITIKA    8
6.  MĀRKETINGA VIDES ANALĪZE    10
6.1.  UZŅĒMUMA UN NOZARES ANALĪZE    10
6.2.  KONKURENTI – TO ANALĪZE    12
7.  SIA “LATTELEKOM” PAKALPOJUMU APRAKSTS    15
7.1.  IEMAŅAS UN MOTIVĀCIJA    18
7.2.  PAKALPOJUMI    18
7.3.  PIEKĻUVE    19
7.4.  SABIEDRĪBA UN VIDE    20
7.5.  INTERNETA PAKALPOJUMI    21
7.7.  TARIFU PLĀNI    22
8.  UZŅĒMUMA VEIKSMES ATSLĒGA    22
9.  PIRCĒJI    23
  SECINĀJUMI    24
  IZMANTOTĀ LITERATŪRA    25
Фрагмент работы

Mans studiju darba mērķis ir izanalizēt pieejamos SIA Lattelecom datus un veikt salīdzinājumus ar līdzīgiem un saistītiem uzņēmumiem , lai gūtu priekšstatu par uzņēmuma konkurētspēju telekomunikāciju tirgū, aplūkot uzņēmuma sniegtos pakalpojumus salīdzinājumā ar tuvākajiem konkurentiem.
Esmu konkrēti apskatījis arī reālus dzīves piemērus , kas būtu jāņem vērā veicot telekomunikāciju tirgus izpēti. Tātad par pamatu visās nodaļās un apakšnodaļās ir apskatīts uzņēmums SIA „Lattelecom” , aplūkoti uzņēmuma sniegtie pakalpojumi, saistītie uzņēmumi, pakalpojumu tarifi, konkurences aspekti un piedāvāti dažādi dati – informācija attēlos, tabulās ,kas uzskatāmi atspoguļo konkrēto situāciju veicot telekomunikāciju tirgus konkurences apstākļus. Trešajā nodaļā ir aprakstīta mārketinga vides analīze, šī nodaļa ir sadalīta atsevišķās 2 apakšnodaļās, savukārt kurām ir pakārtotas vēl apakš-apakšnodaļas. Lai efektīvāk varētu izvērtēt un veikt telekomunikāciju tirgus izpēti ir nepieciešams kāds lielums, pret kuru veikt salīdzinājumus tādēļ manā studiju darbā veicot SIA Lattelecom tirgus izpēti ir apskatīti arī tuvākie tā konkurenti , kā ,piemēram, SIA Latvijas Mobilais Telefons, Tele2, BITE un Triatel.
Viens no svarīgākajiem faktoriem, kas nodrošina efektīvu informācijas apriti sabiedrībā, ir telekomunikāciju pakalpojumi. To nozīme un svarīgums ikdienā un biznesā aizvien pieaug. Modernā sabiedrībā telekomunikāciju uzņēmumi spēlē milzīgu un tajā pašā laikā ļoti atbildīgu lomu. Ar tehnoloģijas iespēju paplašināšanos, pieaug telekomunikāciju pakalpojumu loma. Telekomunikāciju nozares attīstības tempi nenoliedzami ir katras valsts ekonomiskās augšupejas rādītājs, jo nodrošina informācijas apriti biznesā un sabiedrībā kopumā.
Latvijā šobrīd ļoti pazīstams publisko telekomunikāciju pakalpojumu sniedzējs ir SIA “Lattelecom”. Lai uzlabotu telekomunikāciju sakarus un veicinātu to tālāku attīstību, Latvijā publiskajam telekomunikāciju operatoram ir noteikts monopols.
Pašreiz situācija mainās. Latvijas Republikas valdība izvirza noteiktas vadlīnijas, pēc kuru principiem darbojoties paredz, ka telekomunikāciju sektors tiks pakāpeniski atvērts, lai darbotos pēc konkurences principiem, un valsts loma aprobežosies ar sektorpolitikas noteikšanu un tirgus regulēšanu tādā mērā, lai nodrošinātu klientu aizsardzību un konkurējoša tirgus attīstību.
Šobrīd, kad SIA “Lattelecom” vēl ir monopoluzņēmums, es uzskatu, ka tomēr jau pastāv konkurence. Ir pamats uzskatīt, ka konkurence ir no mobilo telekomunikāciju pakalpojumu sniedzēju puses, jo mobilais tālrunis var būt kā alternatīva fiksētai tālruņa līnijai. SIA “Lattelecom” saskaras ar konkurenci, sniedzot dažādus papildpakalpojumus. Latvijā ir vairākas firmas, kas piedāvā uzziņu dienesta pakalpojumus pa tālruni, nodrošina Internet pieslēgumu, piedāvā ISDN pakalpojumus un pārdod telekomunikāciju iekārtas. Cilvēkiem ir iespēja izvēlēties, vai viņi lietos publisko tīklu vai mobilo. Atšķirība ir tā, ka iedzīvotāji par SIA “Lattelecom” klientiem kļuva piespiedu kārtā un viņiem vajadzēja vai nu piekrist šo pakalpojumu cenām vai attiekties no tiem pavisam un izvēlēties citus sakaru veidus.…

Коментарий автора
Загрузить больше похожих работ

Atlants

Выбери способ авторизации

Э-почта + пароль

Э-почта + пароль

Неправильный адрес э-почты или пароль!
Войти

Забыл пароль?

Draugiem.pase
Facebook

Не зарегистрировался?

Зарегистрируйся и получи бесплатно!

Для того, чтобы получить бесплатные материалы с сайта Atlants.lv, необходимо зарегистрироваться. Это просто и займет всего несколько секунд.

Если ты уже зарегистрировался, то просто и сможешь скачивать бесплатные материалы.

Отменить Регистрация