Добавить работы Отмеченные0
Работа успешно отмечена.

Отмеченные работы

Просмотренные0

Просмотренные работы

Корзина0
Работа успешно добавлена в корзину.

Корзина

Регистрация

интернет библиотека
Atlants.lv библиотека
3,49 € В корзину
Добавить в список желаний
Хочешь дешевле?
Идентификатор:222158
 
Автор:
Оценка:
Опубликованно: 06.10.2009.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: Нет
Ссылки: Не использованы
Рассмотреный период: 2000–2010 гг.
Фрагмент работы

Visaptveroša kvalitātes pārvaldība (TQM)
Visaptveroša kvalitātes pārvaldība jeb Total Quality management ir visu funkciju un procesu integrācija uzņēmumā ar mērķi sasniegt nepārtrauktu preču un pakalpojumu kvalitātes uzlabošanos.
Tā ir sistemātiska visa liekā un nevajadzīgā likvidācija, kas iepriekš radīts nepilnīgu uzņēmuma darbības sistēmu ietvaros.
Visas uzņēmuma aktivitātes un pūles ir šīs sistēmas sastāvdaļa, un nav iespējams izmainīt vienu šīs sistēmas daļu tā, lai tas neskartu pārējo sistēmu.
Visaptveroša kvalitātes pārvaldība (TQM)
Deminga teorija (I):

Pastāvīgi ir jādomā par iespējamiem ražotā produkta un sniegtā pakalpojuma uzlabojumiem ar mērķi kļūt konkurētspējīgākam, nezaudēt tirgus daļas un piedāvāt darba vietas.
Ieviest uzņēmumā savu filozofiju. Ņemot vērā, ka ir pienācis jauns ekonomiskais laikmets, rietumu uzņēmumiem ir jābūt gataviem sekmīgi konkurēt, būt atbildīgiem par savu darbību, kā arī jābūt atvērtiem pārmaiņām.
Ir jāpārstāj būt atkarīgiem no dažādām pārbaudēm, lai sasniegtu kvalitāti. Ir jālikvidē nepieciešamība pēc dažādām masveida pārbaudēm, pirmajā vietā liekot produktu kvalitātes uzlabošanu.
Ir jāizbeidz prakse apbalvot uzņēmumus, pamatojoties uz to piedāvātās preces cenu vien. Tā vietā, lai raudzītu, kā samazināt preces cenu, ir jādomā par preču ražošanas pašizmaksu samazināšanu. Ir jāvēršas pret piegādātāju par katru nekvalitatīvu preci, kuru tas piegādājis.
Pastāvīgi jāuzlabo produkcijas ražošanas un pakalpojumu sniegšanas process, lai panāktu lielāku produktivitāti, kas vienlaikus samazinās arī izmaksas.
Darba vietā būtu jāorganizē apmācības un treniņi.
Deminga teorija (II):

Vadības loma uzņēmumā ir palīdzēt darbiniekiem, tehnikai un rīkiem darīt savu darbu labāk. Kvalitātes pārvaldības vadības uzdevums ir līdzīgs – vajadzības gadījumā pārbaudīt un palīdzēt.
Ir jāaizdzen jebkādas bailes, kas traucētu efektīvi strādāt uzņēmuma labā.
Ir jānojauc barjeras, kas uzceltas starp uzņēmuma struktūrvienībām. Cilvēkiem, kuri veic pētniecības darbus, veido dizainu, pārdod vai ražo, ir jāstrādā kā vienai komandai, lai spētu paredzēt problēmas ražošanā, produkta lietošanā vai pakalpojuma saņemšanā.
Uzņēmumā ir jālikvidē jebkuri saukļi, kuri pieprasītu simtprocentīgu kvalitāti, nulli brāķu vai jaunus produktivitātes līmeņus.
a Jālikvidē produkcijas kvotas. Tās ir jāaizstāj ar efektīvu vadību.
b Arī mērķi, kas izteikti ciparos, ir aizstājami ar efektīvu vadību.
Jānojauc barjeras, kas laupa darbiniekiem lepnumu par savu darāmo darbu. Uzraudzības atbildība ir jāpārvērš par kvalitatīvu pārraudzības mehānismu.
Jāievieš spēcīga izglītības un pašizglītošanās programma.
Ir jāpanāk, ka uzņēmuma pārmaiņās piedalās ikviens darbinieks.
TQM galvenais mērķis ir piedāvāt
klientam kvalitatīvu produktu.
Visas aktivitātes uzņēmumā ir
jāorganizē tā, lai beigās tiktu
sasniegts to galvenais mērķis –
apmierināts klients. …

Коментарий автора
Комплект работ:
ВЫГОДНО купить комплект экономия −4,48 €
Комплект работ Nr. 1124365
Загрузить больше похожих работ

Atlants

Выбери способ авторизации

Э-почта + пароль

Э-почта + пароль

Неправильный адрес э-почты или пароль!
Войти

Забыл пароль?

Draugiem.pase
Facebook

Не зарегистрировался?

Зарегистрируйся и получи бесплатно!

Для того, чтобы получить бесплатные материалы с сайта Atlants.lv, необходимо зарегистрироваться. Это просто и займет всего несколько секунд.

Если ты уже зарегистрировался, то просто и сможешь скачивать бесплатные материалы.

Отменить Регистрация