Добавить работы Отмеченные0
Работа успешно отмечена.

Отмеченные работы

Просмотренные0

Просмотренные работы

Корзина0
Работа успешно добавлена в корзину.

Корзина

Регистрация

интернет библиотека
Atlants.lv библиотека
3,99 € В корзину
Добавить в список желаний
Хочешь дешевле?
Идентификатор:468680
 
Автор:
Оценка:
Опубликованно: 09.06.2009.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: 1 единиц
Ссылки: Не использованы
Содержание
Nr. Название главы  Стр.
  Ievads    3
1.  Tirdzniecības personāla veidošana    5
1.1.  Tirdzniecības personāla mērķi un stratēģija    6
1.2.  Tirdzniecības personāla struktūra    7
1.3.  Tirdzniecības personāla skaits    8
1.4.  Tirdzniecības personāla atalgojums    8
2.  Tirdzniecības personāla vadība    10
2.1.  Tirdzniecības pārstāvju atlase un pieņemšana darbā    10
2.2.  Tirdzniecības personāla apmācība    11
2.3.  Tirdzniecības pārstāvju pārraudzība    11
2.4.  Tirdzniecības pārstāvju motivēšana    13
2.5.  Tirdzniecības pārstāvju novērtēšana    14
  Secinājumi    16
  Literatūras saraksts    17
Фрагмент работы

1.Viens no vissvarīgākajiem jebkuras organizācijas konkurētspēju un izdzīvošanu noteicošiem faktoriem ir cilvēki – proti – uzņēmuma personāls. Personāla nozīmi grūti pārvērtēt, jo cilvēku darbs ir visu pārējo organizācijas resursu izmantošanas dzinējspēks
2.Katram uzņēmumam nepieciešams noteikt konkrētus mērķus, ko sasniegs tā pārdošanas personāls. Aizvien vairāk uzņēmumu nosaka mērķus saviem pārdošanas pārstāvjiem, balstoties ne tikai uz pārdošanas apjomiem un peļņas plāniem, bet arī uz viņu spēju radīt klientu apmierinātību.
3.Pārdošanas personāla stratēģija ietekmē pārdošanas personāla struktūru. Ja uzņēmums pārdod vienu produktu līniju vienai gala lietotāju nozarei ar klientiem daudzās vietās, tas izmantos teritoriālo pārdošanas personāla struktūru. Ja uzņēmums pārdod daudzus produktus dažāda veida klientiem, tam varētu būt nepieciešama produkta vai tirgus pārdošanas personāla struktūra.
4.Efektīva tirdzniecības personāla vadība nepieciešama, lai ieviestu uzņēmuma izvēlēto pārdošanas personāla sistēmu un sasniegtu tā pārdošanas mērķus. Pārdošanas personāla vadība ietver pārdošanas pārstāvju atlasi un pieņemšanu darbā, apmācību, pārraudzību, motivāciju un vērtēšanu.
5.Daži tirdzniecības pārstāvji pieliks maksimālas pūles bez īpašas vadīšanas. Tomēr lielākajai daļai pārdošanas pārstāvju būs nepieciešams lielāks pamudinājums un īpaši stimuli. Tas ir īpaši aktuāli tiešajā pārdošanā, kas var radīt aizkaitinājumu, jo pārdošanas pārstāvji pa-rasti strādā vienatnē, viņiem ir neregulārs darbalaiks, viņi bieži ir prom no mājām, viņiem trūkst autoritatīva viedokļa par to, kas ir jādara, lai iegūtu klientu, un dažreiz viņi zaudē lielus pasūtījumus, kuru iegūšanai ir patērēts liels darbs.…

Коментарий автора
Комплект работ:
ВЫГОДНО купить комплект экономия −7,48 €
Комплект работ Nr. 1128746
Загрузить больше похожих работ

Atlants

Выбери способ авторизации

Э-почта + пароль

Э-почта + пароль

Неправильный адрес э-почты или пароль!
Войти

Забыл пароль?

Draugiem.pase
Facebook

Не зарегистрировался?

Зарегистрируйся и получи бесплатно!

Для того, чтобы получить бесплатные материалы с сайта Atlants.lv, необходимо зарегистрироваться. Это просто и займет всего несколько секунд.

Если ты уже зарегистрировался, то просто и сможешь скачивать бесплатные материалы.

Отменить Регистрация