Добавить работы Отмеченные0
Работа успешно отмечена.

Отмеченные работы

Просмотренные0

Просмотренные работы

Корзина0
Работа успешно добавлена в корзину.

Корзина

Регистрация

интернет библиотека
Atlants.lv библиотека
5,49 € В корзину
Добавить в список желаний
Хочешь дешевле?
Идентификатор:476796
 
Автор:
Оценка:
Опубликованно: 11.09.2012.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: 28 единиц
Ссылки: Использованы
Содержание
Nr. Название главы  Стр.
  Ievads    3
1.  Skolas efektivitātes raksturojums    5
1.1.  Skolas tēla veidošana    6
1.2.  Skolas fiziskā vide    6
1.3.  Skolas psiholoģiskā vide    8
1.4.  Efektivitāte un produktivitāte    10
2.  Vadītāja un personāla ietekme uz skolas efektivitāti    17
2.1.  Vadības būtība un stili    21
2.2.  Vadības metodes    25
2.3.  Skolotāju apmierinātība ar darbu    27
  Secinājumi    29
  Izmantotā literatūra un informācijas avoti    30
Фрагмент работы

Secinājumi
1. Efektīvas skola ir tāda, kur viens no galvenajiem uzdevumiem – vadīt izglītības kvalitāti, lai skola turpina attīstīties.
2. Lai skola būtu efektīva, tai ir jāattīstās. Ir nepieciešams regulāri noteikt esošo kvalitātes līmeni, kā arī paredzēt pasākumu kompleksu, lai esošo kvalitāti uzlabotu, virzītu to.
3. Lai veicinātu orientāciju uz skolas efektīvu darbību vajag atbalstīt darbiniekus un sniegt iespēju celt kvalifikāciju.
4. Efektīvai skolai ir labs tēls. Šo tēlu ietekmē cilvēki, kas tajā strādā, bet ne mazākā mērā ietekmē arī politiskie un ekonomiskie spēki, pārmaiņas valsts vai pašvaldības izglītības politikā.
5. Nepastāv viens vislabākais veids, kā vadīt cilvēkus, lai komandas locekļi sasniegtu augstu morāles līmeni un darba ražīgumu, tomēr pastāv vairāki mainīgie, kuri pasvītro efektivitāti skolā.
6. Latvijas skolu pieredze liecina, ka daudzi labi skolu direktori, kas spēj izveidot efektīvu komandu un to uzskata par kompetentu un gatavu atbalstīt jaunas idejas, būtiski uzlabo darba kvalitāti.
7. Lai vadītājs skolā nodrošinātu efektīvu darbību ir labi jāpārzina savs personāls, lai apzinātos un varētu pareizi izmantot viņu pastāvīgi mainošās (arī potenciālās) spējas.
8. Dažādās skolās personāla vadības metodes ir atšķirīgas un ir pareizi jāizvēlas piemērotāko metodi konkrētajai skolai, lai nodrošinātu tās efektivitāti.
9. Vadīšanas stils atkarīgs no vadītāja sociāli psiholoģiskajām īpašībām, vadītāja hierarhijas līmeņa, vadīšanas veidiem un paņēmieniem, konkrētas darbības jomas īpatnībām.

Коментарий автора
Комплект работ:
ВЫГОДНО купить комплект экономия −5,48 €
Комплект работ Nr. 1325147
Загрузить больше похожих работ

Atlants

Выбери способ авторизации

Э-почта + пароль

Э-почта + пароль

Неправильный адрес э-почты или пароль!
Войти

Забыл пароль?

Draugiem.pase
Facebook

Не зарегистрировался?

Зарегистрируйся и получи бесплатно!

Для того, чтобы получить бесплатные материалы с сайта Atlants.lv, необходимо зарегистрироваться. Это просто и займет всего несколько секунд.

Если ты уже зарегистрировался, то просто и сможешь скачивать бесплатные материалы.

Отменить Регистрация