Добавить работы Отмеченные0
Работа успешно отмечена.

Отмеченные работы

Просмотренные0

Просмотренные работы

Корзина0
Работа успешно добавлена в корзину.

Корзина

Регистрация

интернет библиотека
Atlants.lv библиотека
6,49 € В корзину
Добавить в список желаний
Хочешь дешевле?
Идентификатор:637442
 
Автор:
Оценка:
Опубликованно: 11.01.2007.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: Нет
Ссылки: Не использованы
Содержание
Nr. Название главы  Стр.
  Ievads    3
1.  Uzņēmuma apraksts    4
1.1.  Uzņēmuma vēsture    4
1.2.  Uzņēmuma klienti    5
1.3.  Uzņēmuma produkti    5
2.  SWOT analīze un stratēģijas formulēšana    6
2.1.  SWOT analīze    6
2.2.  Stratēģijas formulēšana    12
3.  Banku nozares iespējas un draudi    13
4.  Mērķu formulēšana    15
5.  Hansabankas esoša portfeļa analīze    17
6.  Stratēģiskās plaisas    22
7.  M. Portera piecu faktoru modelis    25
8.  Mārketinga mix    28
9.  Tirgus segmenta pievilcības novērtējums    31
10.  Preču attīstības posmi    34
11.  Tirgus pozicionēšana    37
  Nobeigums    40
  Bibliogrāfiskais saraksts    42
Фрагмент работы

Mūsdienās mārketings spēlē nozīmīgu lomu gan uzņēmumu darbībā, gan sabiedrības dzīvē. Katram uzņēmuma vadītājam ir jāsaprot, ka tikai iemantojot patērētāju labvēlību var kaut ko sasniegt biznesā. Izmantojot reklāmas speciālista Devida Ogilvi citāti, var teikt: “mārketings – tas ir punkts, kurā sakrīt ražotāju un sabiedrības egoistiskās intereses”.
Pats galvenākais jēdziens mārketingā - cilvēku vajadzības. Kompānijas, kas nopietni nodarbojas ar mārketingu, pieliek milzīgās pūles, lai noteiktu savu klientu vajadzības un prasības.
Visām kompānijām ir nepieciešams domāt par nākotni un izstrādāt ilgtermiņa stratēģijas, kuras ļautu operatīvi reaģēt uz tirgus mainošiem apstākļiem. Katram uzņēmumam ir jāatrod sava darba stils, kas vislabākajā veidā ievērotu apstākļu, iespēju, mērķu un resursu specifiku. Mārketings spēlē nozīmīgu lomu stratēģiskajā plānošanā. Tas dod nepieciešamu informāciju stratēģiskā plāna izstrādāšanai.
Mārketinga procesā ir jāizvēlas tos mērķa segmentus, kurus uzņēmums var apkalpot vislabākajā veidā. Uzņēmumam ir jāizstrādā preces radīšanas plāns un tās novadīšanas līdz patērētājiem plāns, kā arī mārketinga mix konkrēta stratēģija.
Šajā darbā par pētīšanas objektu tika izvēlēta a/s “Hansabanka”. 2001.gadā a/s «Hansabanka», turpinot strauju biznesa apjomu pieaugumu, kā arī īstenojot vairākus projektus jaunu pakalpojumu ieviešanā un kvalitātes uzlabošanā, ir pietuvinājusies savam mērķim – kļūt par vadošo Latvijas komercbanku. 2001.gadā Hansabanka ir kļuvusi par Latvijas lielāko banku privātpersonu noguldījumu, izsniegto norēķinu karšu un internetbankas hansa.net klientu jomās, kā arī mobilās bankas lietotāju skaita ziņā. Peļņa 2001.gadā, salīdzinot ar iepriekšējo gadu pieauga par 21% un bija 5,89 miljoni latu.
Kopumā pēc svarīgākajiem finansu rādītājiem Hansabanka ieņem 3.vietu Latvijā, pēc Parekss bankas un Unibankas (uz 31.09.2002). Tāpēc, mūsuprāt, būtu interesanti izanalizēt tās veiksmes cēloņus un pamēģināt izvēlēties piemērotu stratēģiju šīs bankas tālākai veiksmīgai darbībai.

Šīs darbs ietvers sevī pētāma uzņēmuma stipro un vājo pušu novērtēšanu, iespēju un draudu noteikšanu, konkurentu ietekmes spēka noteikšanu, izvēlētas marketinga stratēģijas novērtēšanu, kā arī ieteikumus par iespējamām stratēģijām, kuras Hansabanka var izmantot, lai sasniegtu vēl augstākus rezultātus un ieņemtu līdera pozīciju Latvijas banku tirgū. …

Коментарий автора
Загрузить больше похожих работ

Atlants

Выбери способ авторизации

Э-почта + пароль

Э-почта + пароль

Неправильный адрес э-почты или пароль!
Войти

Забыл пароль?

Draugiem.pase
Facebook

Не зарегистрировался?

Зарегистрируйся и получи бесплатно!

Для того, чтобы получить бесплатные материалы с сайта Atlants.lv, необходимо зарегистрироваться. Это просто и займет всего несколько секунд.

Если ты уже зарегистрировался, то просто и сможешь скачивать бесплатные материалы.

Отменить Регистрация