Добавить работы Отмеченные0
Работа успешно отмечена.

Отмеченные работы

Просмотренные0

Просмотренные работы

Корзина0
Работа успешно добавлена в корзину.

Корзина

Регистрация

интернет библиотека
Atlants.lv библиотека
3,99 € В корзину
Добавить в список желаний
Хочешь дешевле?
Идентификатор:926743
 
Автор:
Оценка:
Опубликованно: 12.01.2007.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: 4 единиц
Ссылки: Не использованы
Содержание
Nr. Название главы  Стр.
  Ievads    3
1.  Klientu klasifikācija    4
1.1.  Kas ir klients    4
1.2.  Klienta uzvedību noteicošie faktori    4
1.3.  Klienta temperamenta tipi    6
1.4.  Klientu klasifikācija pēc dažādām pazīmēm    8
2.  Klientu apkalpošana    10
2.1.  Klientu apkalpošanas procesa veidi    10
2.2.  Klientu apkalpošanas procesa kvalitāte    11
3.  Saskarsme ar klientu    13
3.1.  Pielāgošanās klientam    14
3.2.  Pielāgošanās veidi    14
3.3.  Sarunas struktūra klientu apkalpošanas procesā    15
  Secinājumi    18
  Izmantotie informācijas avoti    19
Фрагмент работы

Visu veidu attiecībās ir svarīga savstarpējā saskarsme. Saskarsmes ar klientu pamatā ir zināšanas un prasmes, ko es aplūkoju savā referātā. Šim referātam par pamatu tiek ņemts uzņēmējdarbības galvenais posms – klients.
Klients ir vissvarīgākā persona biznesā. No klienta ir atkarīga peļņa, veiksmīga biznesa attīstība. Svarīgākais ir profesionāli apkalpot klientu, lai viņš justos apmierināts un būtu ieguvis maksimālu labumu no pakalpojuma. Klients ir mūsu sadarbības partneris un domubiedrs, viņš ir tas, kuram mēs kalpojam, nevis otrādi. Veidojot attiecības ar klientu ir svarīgi atcerēties, ka klients ir personība.
Par jēdzienu „klients” var domāt dažādos kontekstos, jo nav vienas noteiktas definīcijas. Pārsvarā par klientu uzskata juridisku personu vai privātpersonu, kas pērk konkrētā uzņēmuma preci vai pakalpojumu – gan šo produktu kā gala lietotājs, gan kā starpposms šī produkta ceļā pie patērētāja, patstāvīgu pircēju vai pasūtītāju vai kā personu, kas izmanto advokāta, notāra, kredītiestādes u.tml. iestādes pakalpojumus. Bet klients ir arī personība, cilvēks, kurš izmanto uzņēmuma profesionālā darba rezultātus, cilvēks, kura vēlmes un vajadzības ir jāapmierina vislabākajā līmenī, jo no klienta ir atkarīgs uzņēmums, tā darba mērķis un panākumi. Tātad var secināt, ka klients ir uzņēmējdarbības galamērķis, uz kura vajadzībām, vēlmēm, interesēm un nodomiem tiek balstīta perspektīva uzņēmējdarbība.
Katra klienta darbības pamatā ir vajadzība vai vēlme. Koncentrējoties uz šo vajadzību, klients apzināti vai neapzināti izmaina savu uzvedību, kas ļauj noteikt un paredzēt klienta rīcību. Uzvedība ir indivīda ārējā izpausme, izturēšanās, attieksme, ko parasti nosaka vitālās vajadzības un vide. Rīcība ir darbības rezultāts.…

Коментарий автора
Загрузить больше похожих работ

Atlants

Выбери способ авторизации

Э-почта + пароль

Э-почта + пароль

Неправильный адрес э-почты или пароль!
Войти

Забыл пароль?

Draugiem.pase
Facebook

Не зарегистрировался?

Зарегистрируйся и получи бесплатно!

Для того, чтобы получить бесплатные материалы с сайта Atlants.lv, необходимо зарегистрироваться. Это просто и займет всего несколько секунд.

Если ты уже зарегистрировался, то просто и сможешь скачивать бесплатные материалы.

Отменить Регистрация