Добавить работы Отмеченные0
Работа успешно отмечена.

Отмеченные работы

Просмотренные0

Просмотренные работы

Корзина0
Работа успешно добавлена в корзину.

Корзина

Регистрация

интернет библиотека
Atlants.lv библиотека
4,49 € В корзину
Добавить в список желаний
Хочешь дешевле?
Идентификатор:997231
 
Автор:
Оценка:
Опубликованно: 13.05.2008.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: 10 единиц
Ссылки: Не использованы
Содержание
Nr. Название главы  Стр.
  Rezumējums    3
  Abstract    3
  Ievads    4
  Komunikācijas koncepts    5
  Komunikācijas veidi organizācijās    7
  Starppersonu komunikācija    10
  Organizācijas kultūra    11
  Komunikāciju šķēršļi    12
  Veiksmīga komunikācija    13
  Anketēšanas analīze    15
  Nobeigums    16
  Literatūras saraksts    17
  Pielikums    18
Фрагмент работы

Komunikācijas koncepts

Komunikācija ir informācijas, domu, uzskatu apmaiņa starp cilvēkiem viņu darbības procesā. Komunikācija ir process, kur ar vispārēju simbolu palīdzību tiek veikta domu apmaiņa starp cilvēkiem. Komunikācija ir virzīta uz savstarpējās sadarbības veidošanu. (J.Weiss).
Kā raksta Dž.Edeirs vārda komunikācija izcelsme meklējama latīņu valodas darbības vārdā communicare. Šis vārds ir daudznozīmīgs un viņam ir plaša nozīme.
Angļu communication kā socioloģiska termina jēga latviski, šķiet, gluži labi ir izsakāma ar jau sen zināmo un pazīstamo vārdu "saziņa", kas radies saīsinoties vārdam "sazināšanās". Bet vismaz pagaidām latviski šo pašu jēdzienu mēdz izteikt arī ar vārdu komunikācija. Vārdam "komunikācija" ir latīņu cilme "communis" - kopējs. Tātad komunikācijā cilvēki mēģina atrast vai nodibināt sava veida kopību.
Organizācijas ir cilvēku grupa, kas apzinīgi sadarbojas kopēja mērķa (mērķu) sasniegšanai. Komunikācijā, kas ir informācijas, domu un uzskatu apmaiņa starp cilvēkiem viņu darbības procesā, cilvēki mēģina atrast vai nodibināt sava veida kopību.
Mūsdienu organizācijas – tās ir sistēmas, kuras pārstrādā informāciju., bet biznesa veiksme arvien vairāk ir atkarīga no tā, vai vajadzīgie cilvēki ir saņēmuši vajadzīgo informāciju nepieciešamajā apjomā. Adekvāta informācija, kura aizvadīta līdz darbiniekiem vajadzīgajā brīdī var izmainīt viņu attieksmi pret organizāciju, palielināt darba kvalitāti, pārvērst pasīvus izpildītājus par radošiem.

Коментарий автора
Загрузить больше похожих работ

Atlants

Выбери способ авторизации

Э-почта + пароль

Э-почта + пароль

Неправильный адрес э-почты или пароль!
Войти

Забыл пароль?

Draugiem.pase
Facebook

Не зарегистрировался?

Зарегистрируйся и получи бесплатно!

Для того, чтобы получить бесплатные материалы с сайта Atlants.lv, необходимо зарегистрироваться. Это просто и займет всего несколько секунд.

Если ты уже зарегистрировался, то просто и сможешь скачивать бесплатные материалы.

Отменить Регистрация