Добавить работы Отмеченные0
Работа успешно отмечена.

Отмеченные работы

Просмотренные0

Просмотренные работы

Корзина0
Работа успешно добавлена в корзину.

Корзина

Регистрация

интернет библиотека
Atlants.lv библиотека
21,48 € В корзину
Добавить в список желаний
Хочешь дешевле?
Идентификатор:468276
 
Автор:
Оценка:
Опубликованно: 21.05.2018.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: 27 единиц
Ссылки: Использованы
Рассмотреный период: 2011–2015 гг.
Содержание
Nr. Название главы  Стр.
  Ievads    6
1.  Peļņas vai zaudējumu aprēķina raksturojums un reglamentējošā likumdošana    9
1.1.  Ieņēmumu uzskaites analīze    13
1.2.  Izdevumu uzskaites analīze    19
1.3.  Peļņas vai zaudējumu aprēķina shēmu raksturojums    33
2.  SIA "....." peļņas vai zaudējuma aprēķina analīze    37
2.1.  SIA „....” peļņas vai zaudējumu aprēķina horizontālā un vertikālā analīze    38
2.2.  SIA „.....” peļņas vai zaudējumu aprēķinu veidojošie ieņēmumi un izdevumi    41
  Secinājumi un priekšlikumi    48
  Izmantotās literatūras un avotu saraksts    50
Фрагмент работы

SECINĀJUMI UN PRIEKŠLIKUMI
Kvalifikācijas darba mērķis bija veikt uzņēmuma „....” peļņas vai zaudējuma aprēķina analīzi, tā izstrādes laikā autore veic šādus secinājumus:
6. SIA „.....” peļņas vai zaudējumu aprēķins 2012.-2014.g. sastādīts atbilstoši Latvijas Republikas likumdošanai. Ieņēmumi un izdevumi ir sadalīti pa veidiem un grupām, lai tos ērtāk būtu pārvaldīt un kontrolēt.
7. Bruto peļņa 2012.g. un 2014.g. ir bijuši zaudējumi – uzņēmums sniedz savus pakalpojumus zem pašizmaksas.
8. Nosakot cenu par pakalpojumu, netiek rēķināta tā pašizmaksa, bet gan ņemtas vērā vidējās cenas skaistumkopšanas pakalpojumu nozarē.
9. 2013.g., salīdzinot ar 2012.g. ir strauji augušas pārdošanas izmaksas (par 79,96%), šo izmaksu palielināšanās rezultātā neto apgrozījums ir palielinājies par 168,63%.
10. Pārdotās produkcijas ražošanas izmaksas 2012.g., 2013.g., gan arī 2014.g. veido lielāko daļu no uzņēmuma kopējām izmaksām, kā arī to proporcija kopējā izmaksu struktūrā atšķiras salīdzinoši minimāli (2012.g. – 72,89%; 2013.g. – 64,1%; 2014.g. – 80,96%).
11. Administrācijas izmaksu, pārdošanas izmaksu, kā arī pārdotās produkcijas ražošanas izmaksu īpatsvars kopējās izmaksās dinamikā pa gadiem būtiski nemainās.
12. Ir sakarība starp neto apgrozījuma un reklāmas izdevumu dinamiku: 2012.g. uzņēmums reklāmai ir tērējis vairāk līdzekļu kā 2013.g. – kā rezultātā arī vērojams neto apgrozījuma pieaugums, savukārt 2013.g. reklāmas izmaksas ir mazākas kā 2014.g. – neto apgrozījums 2014.g. ir krities.

Коментарий автора
Загрузить больше похожих работ

Atlants

Выбери способ авторизации

Э-почта + пароль

Э-почта + пароль

Неправильный адрес э-почты или пароль!
Войти

Забыл пароль?

Draugiem.pase
Facebook

Не зарегистрировался?

Зарегистрируйся и получи бесплатно!

Для того, чтобы получить бесплатные материалы с сайта Atlants.lv, необходимо зарегистрироваться. Это просто и займет всего несколько секунд.

Если ты уже зарегистрировался, то просто и сможешь скачивать бесплатные материалы.

Отменить Регистрация