Добавить работы Отмеченные0
Работа успешно отмечена.

Отмеченные работы

Просмотренные0

Просмотренные работы

Корзина0
Работа успешно добавлена в корзину.

Корзина

Регистрация

интернет библиотека
Atlants.lv библиотека
5,99 € В корзину
Добавить в список желаний
Хочешь дешевле?
Идентификатор:868240
 
Автор:
Оценка:
Опубликованно: 13.12.2016.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: 10 единиц
Ссылки: Не использованы
Содержание
Nr. Название главы  Стр.
1.  Ievads    3
2.  Dati par SIA La Fiesta kempingu „Lilija”    4
2.1.  SIA La Fiesta kempinga „Lilija” raksturojums    4
2.2.  SIA La Fiesta kempinga „Lilija” apraksts    10
  Nodaļas secinājumi    11
3.  Sia La Fiesta kempinga „Lilija” piedāvāto pakalpojumu apraksts    13
  Nodaļas secinājumi    15
4.  Sia La Fiesta kempinga „Lilija” tirgus situācija un klienti (mērķauditorija)    16
4.1.  Tūrisma nozares vispārējs statistiskais apskats no 2012.-2014.gadam    19
4.2.  Latvijas tūrisma mītņu struktūra    23
  Nodaļas secinājumi    25
5.  SIA La Fiesta kempinga “Lilija” konkurentu analīze    26
5.1.  Kempinga „Lilija” SVID analīze    28
  Nodaļas secinājumi    29
6.  SIA La Fiesta kempinga „Lilija” mārketinga plāns    30
  Nodaļas secinājumi    33
7.  SIA La Fiesta kempinga „Lilija” menedžmenta plāns    34
7.1.  SIA La Fiesta kempinga „Lilija” vadības organizācijas struktūra    34
  Nodaļas secinājumi    38
  SECINĀJUMI    39
  PIELIKUMS    40
  Izmantotās literatūras saraksts    42
Фрагмент работы

Kopā saimnieciskās darbības uzsākšanai un nodrošināšanai plānots pieņemt darbā 10 – 11 darbiniekus. Darbinieku skaits var mainīties atkarībā no noslogojuma.

Nodaļas secinājumi
Lai nodrošinātu kempinga darbību, pēc autora domām ir izveidota pietiekoši detalizēta attiecīgā uzņēmuma organizatoriskā struktūra, kuras darbības rezultātā varētu notikt efektīva uzņēmējdarbība, jo katrs atbildētu par sev uzdotajiem konkrētiem pienākumiem, bet lai tas būtu pietiekoši efektīvi, ir jābūt ļoti labai sadarbībai un informācijas apmaiņai starp galvenajām struktūrvienībām.

SECINĀJUMI
Lai izstrādātu kredītdarbu, tika izvirzīti trīs galvenie mērķi- attiecīgās tūrisma mītnes – servisa līmeņa noteikšana, organizatoriskās struktūras izveide un mārketinga īpatnību, kā arī uzņēmuma konkurētspējas apraksts, pamatojoties uz tās tipu, nozīmi, pakalpojumu klāstu, cenu un atrašanās vietu.
Lai sasniegtu izvirzītos mērķus, autors ir:
• Sniedzis datus par potenciālo tūrist mītni;
• Izveidojis potenciālās tūristu mītnes aprakstu;
• Aprakstījis potenciālās tūristu mītnes sniegto pakalpojumu klāstu;
• Izpētījis tūrisma nozares tirgus situāciju laika periodā no 2012. – 2014.gadam, pamatojoties uz Latvijas Centrālās statistikas pārvaldes sniegtajiem datiem; Noteicis potenciālo mērķauditoriju un tūristu mītnes segmentu.
• Ir izveidojis konkurentu analīzi attiecīgajā reģionā, apzinājis potenciālās tūristu mītnes stiprās un vājās puses (SVID analīze);
• Ir izstrādājis mārketinga plānu un pakalpojumu virzību tirgū;
• Ir izveidota potenciālās tūristu mītnes menedžmenta struktūra.

Izvērtējot iegūtos datus par potenciālo tūristu mītni, autors secina, ka attiecīgās tūristu mītnes projekts ir jāizpēta smalkāk, lai iegūtu konkrētākus datus (īpaši mārketinga pētījumos), bet kopumā attiecīgais tūrisma produkts varētu būt saistošs Latvijas tūrisma tirgū gan vietējiem, gan ārzemju ceļotājiem.

Коментарий автора
Комплект работ:
ВЫГОДНО купить комплект экономия −6,98 €
Комплект работ Nr. 1357977
Загрузить больше похожих работ

Atlants

Выбери способ авторизации

Э-почта + пароль

Э-почта + пароль

Неправильный адрес э-почты или пароль!
Войти

Забыл пароль?

Draugiem.pase
Facebook

Не зарегистрировался?

Зарегистрируйся и получи бесплатно!

Для того, чтобы получить бесплатные материалы с сайта Atlants.lv, необходимо зарегистрироваться. Это просто и займет всего несколько секунд.

Если ты уже зарегистрировался, то просто и сможешь скачивать бесплатные материалы.

Отменить Регистрация