Добавить работы Отмеченные0
Работа успешно отмечена.

Отмеченные работы

Просмотренные0

Просмотренные работы

Корзина0
Работа успешно добавлена в корзину.

Корзина

Регистрация

интернет библиотека
Atlants.lv библиотека
4,99 € В корзину
Добавить в список желаний
Хочешь дешевле?
Идентификатор:106023
 
Автор:
Оценка:
Опубликованно: 17.10.2011.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: 24 единиц
Ссылки: Использованы
Содержание
Nr. Название главы  Стр.
  Ievads   
1.  Sociālā reklāma un attieksme pret to. Teorētisks apskats   
1.1.  Sociālā reklāma   
1.1.1.  Sociālās reklāmas jēdziens   
1.1.2.  Sociālās reklāmas loma sabiedrībā   
1.1.3.  Reklāmas kampaņas jēdziens   
1.1.4.  Sociālas reklāmas kampaņa „Velosipēdu redzi?”   
1.2.  Attieksme   
1.2.1.  Attieksmes jēdziens un funkcijas   
1.2.2.  Attieksmi veidojošie elementi   
1.2.3.  Jauniešu attieksmes īpatnības   
1.2.4.  Attieksme un uzvedība   
2.  Sociālās reklāmas kampaņas „Velosipēdu redzi?” izpēte   
2.1.  Pētījuma norises apraksts   
2.2.  Pētījuma rezultātu analīze un iegūto datu interpretācija   
  Secinājumi un priekšlikumi   
  Secinājumi   
  Priekšlikumi   
  Izmantotas literatūras un avotu saraksts   
Фрагмент работы

Secinājumi un priekšlikumi
Secinājumi
1. CSDD reklāmas nav īpaši pamanāmas jauniešu starpā;
2. Vispamanāmākā CSDD sociālās reklāmas kampaņa ir “Izglāb draugu!”;
3. Sociālās reklāmas kampaņu “Velosipēdu redzi?” ir pamanījuši tikai 50% respondentu, kas liecina par to, ka kampaņa nav piemērota jauniešu auditorijai, vai komunikācijas kanāli tika izvelēti nepareizi, kā arī tas nozīmē, ka kampaņa nepilda savas funkcijas līdz galam;
4. Labu iespaidu uz jauniešiem reklāma atstāj gadījumā, ja tā ir netradicionālā, interesanta, saprotama un pamācoša;
5. Tikai puse no respondentiem pamanīja CSDD sociālās reklāmas kampaņu „Velosipēdu redzi?”;
6. Respondentu vairākumam ļoti patīk CSDD sociālās reklāmas kampaņas „Velosipēdu redzi?” videoklipi; patīk plakāti, un radioziņojumi atstāj respondentu lielāko daļu vienaldzīgus;
7. Anketēšanā nepiedalījās tie jaunieši, kas ņēma dalību sociālās reklāmas kampaņas ietvaros rīkotajos pasākumus. Tas liecina par to, ka autorei neizdevās sasniegt šo grupu, pirmkārt, un, otrkārt, jauniešu vidū nebija daudz cilvēku, kas būtu zinājuši par rīkotājiem pasākumiem;
8. Jauniešu kopēja attieksme pret sociālo reklāmas kampaņu “Velosipēdu redzi?” ir pozitīva, kas daļēji pierada iepriekš izvirzīto hipotēzi. Hipotēzes pirmā daļa nav apstiprinājusies, jo, tomēr, kājāmgājēju attieksme pret sociālas reklāmas kampaņu „Velosipēdu redzi?” ir pozitīva, nevis neitrāla, kā autore sākumā pieņēma. Savukārt divas nākamās hipotēzes daļas ir pieradītās pilnībā;
9. Vairāk par respondentu kopēja skaita puses uzvedību (58%), CSDD sociālās reklāmas kampaņa „Velosipēdu redzi?” nav ietekmējusi;

Priekšlikumi
1. CSDD sociālās reklāmas kampaņas paiet gandrīz nemanāmi jauniešu starpā, līdz ar to autore piedāvā izvērtēt komunikācijas kanālus, ar kuru starpniecību tiek sūtīts vēstījums. Autore uzskata, ka aktīvāk būtu jādarbojas Internetā, jo lielāka daļa jauniešu tomēr pavada laiku sērfojot Internetā, nevis skatoties TV un klausoties radio;
2. Vispamanāmākā jauniešu starpā ir CSDD sociālās reklāmas kampaņa „Izglāb draugu!”. Tā liekas jauniešiem interesantākā un aktuālā.…

Коментарий автора
Загрузить больше похожих работ

Atlants

Выбери способ авторизации

Э-почта + пароль

Э-почта + пароль

Неправильный адрес э-почты или пароль!
Войти

Забыл пароль?

Draugiem.pase
Facebook

Не зарегистрировался?

Зарегистрируйся и получи бесплатно!

Для того, чтобы получить бесплатные материалы с сайта Atlants.lv, необходимо зарегистрироваться. Это просто и займет всего несколько секунд.

Если ты уже зарегистрировался, то просто и сможешь скачивать бесплатные материалы.

Отменить Регистрация