Добавить работы Отмеченные0
Работа успешно отмечена.

Отмеченные работы

Просмотренные0

Просмотренные работы

Корзина0
Работа успешно добавлена в корзину.

Корзина

Регистрация

интернет библиотека
Atlants.lv библиотека
3,49 € В корзину
Добавить в список желаний
Хочешь дешевле?
Идентификатор:109213
 
Оценка:
Опубликованно: 13.03.2009.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: Нет
Ссылки: Использованы
Фрагмент работы

Vadošās personas pazīstamība un popularitāte var veidoties jau pirms komunikācijas ziņojuma izstrādes. Tāpēc firmas dažreiz izmanto citu paņēmienu: pastāvīgi veido vadošās personas tēlu, kurš kļūst pazīstams pakapēniski reklāmas kampaņas gaitā.
Vadošās personas kompetencei ir svarīga nozīme, kad komunikācijas tiek veiktas ar maziesaistītiem un augstiesaistītiem pircējiem ar „atbrīvošanās no problēmas” motivāciju. Kur pirmajā gadījumā vadošās personas kompetence kalpo informētības līmeņa par produkta labumiem paaugstināšanai un pozitīvai attieksmes veidošanai, bet otrajā gadījumā tā novērš iespējamos argumentus pret produktu marku un arī veicina labvēlīgu attieksmi.
Vadošās personas objektivitātei ir svarīga nozīme tieši augstiesaistītai pircēju mērķgrupai, jo produkta labumi jāpasniedz ļoti pārliecinoši. Jāizvēlas personas ar godīgu cilvēku reputāciju.
Vadošās personas pievilcība ir svarīgs maziesaistītai pircēju mērķgrupai ar „lutināšanas” motivāciju, jo tieši šis raksturojums var saistīt pircēju motīvus ar noteiktu produkta marku.
Vadošās personas līdzība ar pircēju mērķgrupas pārstāvjiem ir svarīga augstiesaistītai pircēju mērķgrupai, jo viņi vēlas identificēt ar noteiktu emocionālo tēlu. Tāpēc ir jāpiesaista vadošās personas ar līdzīgu dīves stilu un statusu sabiedrībā. Speciālisti uzskata, ka pirms komunikācijas ziņojuam izstrādes vajag veikt tirgus segmentāciju pēc dzīves veida un tad piesaistīt līdzīgo vadošo personu.
Vadošās personas autoritāte vairāk ir svarīga, lai ietekmētu pircēju lēmumu par pirkumiem.Tātad var konstatēt, ka konkrēti vadošās personas raksturojumi der tikai konkrētām situācijām, pircēju mērķgrupām, produktiem. Tāpēc speciālisti ieteica sākumā novērtēt komunikācijas ziņojuma variantu bez vadošās personas, pēc tam, ja ir nepieciešams, pastiprināt komunikācijas efektu ar pazīstamas vadošās personas palīdzību, un tikai tad, ja šis paņēmiens tiks novērtēts negatīvi, veikt atlasi un piesaistīt pazīstamas vadošās personas.9

Коментарий автора
Загрузить больше похожих работ

Atlants

Выбери способ авторизации

Э-почта + пароль

Э-почта + пароль

Неправильный адрес э-почты или пароль!
Войти

Забыл пароль?

Draugiem.pase
Facebook

Не зарегистрировался?

Зарегистрируйся и получи бесплатно!

Для того, чтобы получить бесплатные материалы с сайта Atlants.lv, необходимо зарегистрироваться. Это просто и займет всего несколько секунд.

Если ты уже зарегистрировался, то просто и сможешь скачивать бесплатные материалы.

Отменить Регистрация