Добавить работы Отмеченные0
Работа успешно отмечена.

Отмеченные работы

Просмотренные0

Просмотренные работы

Корзина0
Работа успешно добавлена в корзину.

Корзина

Регистрация

интернет библиотека
Atlants.lv библиотека
4,99 € В корзину
Добавить в список желаний
Хочешь дешевле?
Идентификатор:111976
 
Автор:
Оценка:
Опубликованно: 15.02.2010.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: 4 единиц
Ссылки: Не использованы
Содержание
Nr. Название главы  Стр.
  Ievads    4
1.  Krājuma būtība, veidi un klasifikācija    5
2.  Krājumu vadīšanas koncepcijas, mērķi un uzdevumi    6
3.  Pieprasījuma veidi    8
4.  Faktori, kas nosaka krājuma izmaksas    10
5.  krājumu vadīšanas metodes    12
6.  Praktiskas krājumu vadīšanas metodes izmantojot velkošo pieeju    13
  IZMANTOTĀ LITERATŪRA    15
Фрагмент работы

Loģistikas mērķis ir paaugstināt organizācijas darbības efektivitāti un ekonomiju kopumā, nodarbojoties ar materiālu resursu plūsmas pārvaldi. Izpētes priekšmeti nav produktu resursi kā tādi, bet gan to kustība laikā un telpā. Tieši kustība, kā izpētes objekts atļāva loģistikai ieņemt vietu, kā pastāvīgai zinātnei.
Loģistikas funkcijas:
1.Piegādāt patērētājiem pieprasīto preci vajadzīgā daudzumā, noteiktajā laikā un vietā. Pats nozīmīgākais servisa raksturojums ir pieprasīto preču klātbūtne pārdevēja noliktavā.
2.Minimizēt investīcijas krājumos, vienlaicīgi minimizējot ar to iegādi un uzturēšanu saistītas izmaksas.
3.Radīt vienotu uzņēmuma darbības plānošanas sistēmu, kura organiski savieno preču pieprasījumu ar ražošanu un materiālu piegādi [3].
Lai uzņēmums varētu optimizēt savus resursus tam vajag analizēt uzņēmuma darbību. Viens no izpētes objektiem ir krājumu lieluma noteikšana. Nosakot optimālo krājumu daudzumu uzņēmums iegūst papildus brīvos līdzekļus. Toties lai notiktu šo optimālo lielumu, vajadzīga visa uzņēmuma darbības analīze, kādā jomā strādā uzņēmums, kādas ražošanas tehnoloģijas izmanto uzņēmums, kādā ekonomiska vidē tas atrodas un citi faktori. Loģistikas krājumu izveide ir atkarīga no paša uzņēmuma nolemtā servisa līmeņa uzturēšana gan firmas iekšieni, gan ar organizācijām no ārpuses. Uzlabojot servisa līmeņa kvalitāti jāatceras, ka tas viss maksā konkrētus resursus, kurus pārvēršot naudas vienībās noteiks uzņēmuma konkurēt spēju piegādes saņemšanā un produkcijas noietā, to visu summējot nonākam pie peļņas un zaudējumiem. …

Загрузить больше похожих работ

Atlants

Выбери способ авторизации

Э-почта + пароль

Э-почта + пароль

Неправильный адрес э-почты или пароль!
Войти

Забыл пароль?

Draugiem.pase
Facebook

Не зарегистрировался?

Зарегистрируйся и получи бесплатно!

Для того, чтобы получить бесплатные материалы с сайта Atlants.lv, необходимо зарегистрироваться. Это просто и займет всего несколько секунд.

Если ты уже зарегистрировался, то просто и сможешь скачивать бесплатные материалы.

Отменить Регистрация