Добавить работы Отмеченные0
Работа успешно отмечена.

Отмеченные работы

Просмотренные0

Просмотренные работы

Корзина0
Работа успешно добавлена в корзину.

Корзина

Регистрация

интернет библиотека
Atlants.lv библиотека
4,49 € В корзину
Добавить в список желаний
Хочешь дешевле?
Идентификатор:137038
 
Автор:
Оценка:
Опубликованно: 06.03.2013.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: Нет
Ссылки: Не использованы
Рассмотреный период: 2011–2015 гг.
Фрагмент работы

SECINĀJUMI UN PRIEKŠLIKUMI

Sabiedrība ar ierobežotu atbildību "Casas Moviles Europa" ietilpst mazo uzņēmumu grupā, ar 2 līdzvērtīgiem īpašniekiem. Uzņēmumā šobrīd tiek nodarbināti 7 darbinieki.
Uzņēmums nodarbojas ar jaunu un lietotu mobilo māju tirgošanu, māju restaurēšanu un koka dārza mājiņu pārdošanu. Klientu izvēlei ir pieejami aptuveni 30 jauni un 11 lietoti mobilo māju modeļi, kā arī ap 60 dažādi koka dārza mājiņu modeļi.
"Casas Moviles Europa" cenu politikas veidošanas pamatā ir klientu maksātspēja un ekonomiskā situācijas valstī. Uzņēmums piedāvā mobilās mājas dažādās cenu grupās no 8 līdz 80 tūkstošiem Eiro.
Uzņēmumā pielietotie preču realizācijas veicināšanas pasākumi ir aktīva tiešā pārdošana, reklāmu izdales materiālu un katalogu izplatīšana, reklāma dažādos masu medijos un piedalīšanās izstādēs un prezentācijās.
Uzņēmuma finansiālās situācija pēdējo 3 gadu laikā ir strauji pasliktinājusies un, nelabvēlīgu likumdošanas izmaiņu, kā arī patērētāju maksātspējas samazināšanās dēļ, tuvākajā laikā īpaši uzlabojumi nav gaidāmi. Šobrīd uzņēmumam ir augsta bankrota iespējamība, tāpēc būtu ieteicams pārskatīt piedāvāto produktu portfeli vai pievērsties cita veida uzņēmējdarbībai, kurai būtu lielāks likumdošanas atbalsts.
Prakses gaitā veiktā vēlmju un apmierinātības aptauja atklāja, ka uzņēmuma potenciālie klienti ir vecumā no 30-40 gadiem, kuri vēlas izvietot papildus dzīvesvietu vai darba telpa līdzās esošajai dzīvesvietai, kuriem nepieciešama lielāka dzīvojamā platība, vai kurus neapmierina dzīve dzīvoklī. Vidēji mājas iegādei atvēlētais budžets ir 25-40 tūkstoši Eiro. Novērtējot "Casas Moviles Europa" darbību, klienti atzīst, ka uzņēmumā ir ļoti augsta apkalpošanas kvalitāte un liela produktu izvēles dažādība, bet piedāvātās cenas varētu būt nedaudz zemākas, kā arī vajadzētu izvietot vairāk norādes par uzņēmuma atrašanās vietu.
Uzņēmuma "Casas Moviles Europa" galvenais un praktiski vienīgais konkurents tirgū ir uzņēmums "Casas Moviles", kura šobrīd ir Malagas provinces tirgus līderis. Šī uzņēmuma galvenās priekšrocības konkurences cīņā ir:
• lētākas cenas;
• lielāks produktu piedāvājums;
• uzņēmuma filiāles dažādās pilsētās;
• darbība starptautiskajā tirgū.
Ārējās vides faktori, kas var ietekmēt negatīvi uzņēmuma darbību, ir: ekonomiskā situācija valstī, likumdošanas izmaiņas, jaunu konkurentu parādīšanās tirgū, dabas stihijas un ugunsgrēki.
"Casas Moviles Europa" ir viens no vadošajiem uzņēmumiem tirgū, kura konkurētspējīgās priekšrocības ir: ar apbalvojumiem un novērtējumiem apliecināta produktu kvalitāte, operatīva piegāde, patērētāju maksātspējai atbilstošas cenas un plaša uzņēmuma reklāma. Lai palielinātu savu konkurētspēju, uzņēmumam vajadzētu veidot dažādus akciju un atlaižu piedāvājumus, kā arī izvietot vairāk informāciju un norādes par tā atrašanās vietu.

Коментарий автора
Загрузить больше похожих работ

Atlants

Выбери способ авторизации

Э-почта + пароль

Э-почта + пароль

Неправильный адрес э-почты или пароль!
Войти

Забыл пароль?

Draugiem.pase
Facebook

Не зарегистрировался?

Зарегистрируйся и получи бесплатно!

Для того, чтобы получить бесплатные материалы с сайта Atlants.lv, необходимо зарегистрироваться. Это просто и займет всего несколько секунд.

Если ты уже зарегистрировался, то просто и сможешь скачивать бесплатные материалы.

Отменить Регистрация