Добавить работы Отмеченные0
Работа успешно отмечена.

Отмеченные работы

Просмотренные0

Просмотренные работы

Корзина0
Работа успешно добавлена в корзину.

Корзина

Регистрация

интернет библиотека
Atlants.lv библиотека
4,99 € В корзину
Добавить в список желаний
Хочешь дешевле?
Идентификатор:148228
 
Автор:
Оценка:
Опубликованно: 07.02.2013.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: 9 единиц
Ссылки: Использованы
Рассмотреный период: 2011–2015 гг.
Содержание
Nr. Название главы  Стр.
  Ievads    4
1.  Reklāmas jēdziens    5
1.1.  Reklāmas pamatprincipi    6
1.2.  Reklāmas iedalījums    6
1.3.  Reklāmas līdzekļi un tās izplatīšana    7
1.4.  Reklāmas psiholoģija    8
2.  Reklāmas vizuālā noformējuma uztvere    9
2.1.  Kompozīcija    10
2.2.  Krāsas    12
2.3.  Krāsu būtība un mērķi reklāmā    13
2.4.  Reklāmas teksts    14
2.5.  Burtu raksts    16.
3.  Reklāmu analīze    17
3.1.  Pirmās reklāmas analīze    17
3.2.  Otrās reklāmas analīze    19
3.3.  Trešās reklāmas analīze    21
4.  Reklāmas efektivitātes noteikšana    23
  Secinājumi un priekšlikumi    24
  Izmantotā literatūra    25
Фрагмент работы

SECINĀJUMI UN PRIEKŠLIKUMI
1. Reklāma bieži vien rada pirmo iespaidu par preci, uzņēmumu, tāpēc tai jābūt pārdomātai, kvalitatīvai un vienkāršai, bet tajā pašā laikā, cilvēka acij tīkamai.
2. Veidojot reklāmu, jāizvērtē mērķa auditorija, jo dažāda vecuma cilvēkiem un dažādu dzimumu pārstāvjiem gaume var atšķirties, tāpēc svarīgi ir izprast cilvēku.
3. Vizuālās reklāmas galvenie elementi ir – kompozīcija, krāsas, teksts, telpa un gaisma.
4. Katra krāsa izsauc asociācijas cilvēka zemapziņā, tāpēc to izvēle ir rūpīgi jāpārdomā.
5. Reklāmas teksts nevar būt pārāk garš, lai to būtu vieglāk uztvert.
6. Veidojot reklāmu vienmēr jāizveido vairāki varianti, lai pēc tam izvēlētos vienu labāko un varētu izanalizēt, kura būtu efektīvāka.
7. Autores izvirzītie mērķi – noteikt reklāmas vizuālā noformējuma ietekmi uz patērētāju – veidojot patstāvīgo darbu tika sasniegts.
8. Tika īstenoti nostādītie darba uzvedumi – apkopota informācija par reklāmas vizuālo noformējumu, izveidotas 3 reklāmas, veikta to analīze.
9. Veidot reklāmas un izvēlēties kā tieši tās veidot nebija viegli – reklāmas tika pārtaisītas vairākas reizes, radās jaunas idejas aizēnojot vecās, likās, ka neviena reklāma nav gana laba un šis darbs deva zināmu devu stresa.
10. Autore izveidojusi 3 brīnišķīgas un krāsu bagātas reklāmas par „Aqua Blue” dzeramo ūdeni un jūtos apmierināta ar paveikto.
11. No veidotajām 3 reklāmām visefektīvākā ir trešā reklāma, ko pierāda anketēšanas rezultāti, kas tomēr nesakrita ar autores domām.
12. Kā priekšlikumu vēlos minēt to, ka audzēkņiem varētu piedāvāt iespēju pašiem izdomāt preci, pakalpojumu vai zīmolu, un tad izveidotajai precei veidot reklāmu, tādējādi padarot patstāvīgo darbu radošāku.

Коментарий автора
Загрузить больше похожих работ

Atlants

Выбери способ авторизации

Э-почта + пароль

Э-почта + пароль

Неправильный адрес э-почты или пароль!
Войти

Забыл пароль?

Draugiem.pase
Facebook

Не зарегистрировался?

Зарегистрируйся и получи бесплатно!

Для того, чтобы получить бесплатные материалы с сайта Atlants.lv, необходимо зарегистрироваться. Это просто и займет всего несколько секунд.

Если ты уже зарегистрировался, то просто и сможешь скачивать бесплатные материалы.

Отменить Регистрация