Реферат
Предпринимательство и право
Реклама, маркетинг
Reklāmu vizuālā noformējuma psiholoģiskā ietekme-
Reklāmu vizuālā noformējuma psiholoģiskā ietekme
Nr. | Название главы | Стр. |
Ievads | 4 | |
1. | Reklāmas jēdziens | 5 |
1.1. | Reklāmas pamatprincipi | 6 |
1.2. | Reklāmas iedalījums | 6 |
1.3. | Reklāmas līdzekļi un tās izplatīšana | 7 |
1.4. | Reklāmas psiholoģija | 8 |
2. | Reklāmas vizuālā noformējuma uztvere | 9 |
2.1. | Kompozīcija | 10 |
2.2. | Krāsas | 12 |
2.3. | Krāsu būtība un mērķi reklāmā | 13 |
2.4. | Reklāmas teksts | 14 |
2.5. | Burtu raksts | 16. |
3. | Reklāmu analīze | 17 |
3.1. | Pirmās reklāmas analīze | 17 |
3.2. | Otrās reklāmas analīze | 19 |
3.3. | Trešās reklāmas analīze | 21 |
4. | Reklāmas efektivitātes noteikšana | 23 |
Secinājumi un priekšlikumi | 24 | |
Izmantotā literatūra | 25 |
SECINĀJUMI UN PRIEKŠLIKUMI
1. Reklāma bieži vien rada pirmo iespaidu par preci, uzņēmumu, tāpēc tai jābūt pārdomātai, kvalitatīvai un vienkāršai, bet tajā pašā laikā, cilvēka acij tīkamai.
2. Veidojot reklāmu, jāizvērtē mērķa auditorija, jo dažāda vecuma cilvēkiem un dažādu dzimumu pārstāvjiem gaume var atšķirties, tāpēc svarīgi ir izprast cilvēku.
3. Vizuālās reklāmas galvenie elementi ir – kompozīcija, krāsas, teksts, telpa un gaisma.
4. Katra krāsa izsauc asociācijas cilvēka zemapziņā, tāpēc to izvēle ir rūpīgi jāpārdomā.
5. Reklāmas teksts nevar būt pārāk garš, lai to būtu vieglāk uztvert.
6. Veidojot reklāmu vienmēr jāizveido vairāki varianti, lai pēc tam izvēlētos vienu labāko un varētu izanalizēt, kura būtu efektīvāka.
7. Autores izvirzītie mērķi – noteikt reklāmas vizuālā noformējuma ietekmi uz patērētāju – veidojot patstāvīgo darbu tika sasniegts.
8. Tika īstenoti nostādītie darba uzvedumi – apkopota informācija par reklāmas vizuālo noformējumu, izveidotas 3 reklāmas, veikta to analīze.
9. Veidot reklāmas un izvēlēties kā tieši tās veidot nebija viegli – reklāmas tika pārtaisītas vairākas reizes, radās jaunas idejas aizēnojot vecās, likās, ka neviena reklāma nav gana laba un šis darbs deva zināmu devu stresa.
10. Autore izveidojusi 3 brīnišķīgas un krāsu bagātas reklāmas par „Aqua Blue” dzeramo ūdeni un jūtos apmierināta ar paveikto.
11. No veidotajām 3 reklāmām visefektīvākā ir trešā reklāma, ko pierāda anketēšanas rezultāti, kas tomēr nesakrita ar autores domām.
12. Kā priekšlikumu vēlos minēt to, ka audzēkņiem varētu piedāvāt iespēju pašiem izdomāt preci, pakalpojumu vai zīmolu, un tad izveidotajai precei veidot reklāmu, tādējādi padarot patstāvīgo darbu radošāku.
…
Šajā darbā tika veikts pētījums par reklāmu vizuālā noformējuma ietekmi uz patērētāju – tika apkopota informācija par reklāmas principiem, psiholoģiju, kā arī reklāmas vizuālā noformējuma uztveri, lai izprastu reklāmas būtību un nozīmi mūsdienās, kā arī saprast, kā cilvēks uztver konkrētu krāsu, kompozīciju, burtus un reklāmas tekstu, kā šie dizaina elementi ietekmē viņu psihiski un fiziski. Pētījuma rezultāti izklāstīti trijās nodaļās: • Pirmā nodaļa sastāv no teorijas, reklāmu analīzes jeb literārās daļas, kur apkopota informācija par reklāmas vizuālo noformējumu un tā ietekmi uz patērētāju. • Otrajā nodaļā – izveidotas 3 reklāmas pielietojot Adobe Photoshop un Corel Draw datorprogrammas. • Trešajā nodaļā tika analizētas izveidotās reklāmas, kā arī veikta aptauja, lai noteiktu visefektīvāko reklāmu.
Pielikumu nav.
- Patērētāju attieksme pret reklāmu TV un žurnālos
- Politisko organizāciju finansēšanas likuma grozījumu ietekme uz politisko reklāmu daudzuma izmaiņām
- Reklāmu vizuālā noformējuma psiholoģiskā ietekme
-
Ты можешь добавить любую работу в список пожеланий. Круто!Politisko organizāciju finansēšanas likuma grozījumu ietekme uz politisko reklāmu daudzuma izmaiņām
Реферат для университета52
-
Patērētāju attieksme pret reklāmu TV un žurnālos
Реферат для университета14
-
Interneta lietotāju attieksme pret reklāmu internetā
Реферат для университета39
Оцененный! -
Vizuālā reklāma
Реферат для университета13
-
Reklāmas "tēva" Deivida Makkenzija Ogilvija biogrāfija un spilgtākie izteicieni par reklāmu un reklāmistiem
Реферат для университета7
Оцененный!