Бизнес план
Предпринимательство и право
Реклама, маркетинг
SIA "X" bioloģisko energoresursu realizēšana tirgū-
SIA "X" bioloģisko energoresursu realizēšana tirgū
Nr. | Название главы | Стр. |
Anotācija | 3 | |
Anotation | 4 | |
Ievads | 6 | |
1. | Uzņēmuma darbības īss vispārējais apraksts | 7 |
2. | Mārketinga vide | 8 |
2.1. | Iekšējā vide | 8 |
2.2. | Ārējā vide | 12 |
2.2.1. | Makrovides faktori | 13 |
2.2.2. | Pieprasījums | 21 |
2.2.3. | Konkurence | 26 |
2.2.4. | Starpnieki | 28 |
2.2.5. | Situācijas analīze SWOT – novērtējums | 29 |
3. | Mārketinga mērķi un stratēģijas | 30 |
Primārās mārketinga stratēģijas | 32 | |
3.1.1. | Tirgus aptveršana | 32 |
3.1.2. | Konkurējošā pozīcija | 33 |
3.1.3. | Transportēšanas stratēģija | 33 |
3.2. | Sekundārās mārketinga stratēģijas | 34 |
3.2.1. | Mērķa grupas | 34 |
3.2.2. | Grūšanas un vilkšanas stratēģija | 35 |
3.2.3. | Mārketinga kompleksa (mix) stratēģija | 36 |
Mārketinga programma | 38 | |
4.1. | Ar produktu saistītās aktivitātes | 38 |
4.2. | Cenu veidošanas lēmumi | 40 |
4.3. | Produkta virzīšanas pasākumi tirgū | 40 |
Secinājumi un priekšlikumi | 48 | |
Bibliogrāfiskais saraksts | 50 | |
Pielikumi | 52 |
Liepāja ir viena no trim Latvijas lielākajām pilsētām, kurai ir seni pirms vēsturiski priekšnosacījumi dinamiskai ostas un transporta sistēmas attīstībai un vēlme aktīvi piedalīties rūpniecības biznesā, tranzītā, tādējādi paaugstinot reģiona iedzīvotāju dzīves līmeni. Izdevīgs ģeogrāfiskais stāvoklis, attīstīta infrastruktūra, apkalpojošā personāla kvalifikācija, par spīti krīzei, visai stabila ekonomiskā un politiskā vide, valsts un organizāciju atbalsts – tas viss piesaista izdevīgas investīcijas un palīdz pieņemt pozitīvu lēmumu, lai dažādos veidos piedalītos Liepājas izaugsmes attīstībā. Liepāja tiek uzskatīta par vienu no izdevīgākajām vietām biznesa uzsākšanai Baltijas jūras reģionā, kā arī ir vērojami dinamiski attīstības tempi Latvijā, kas savu mērķi ir izvirzījusi kļūt par rūpniecības, tranzīta un loģistikas centru Baltijas jūras krastā.
Uzņēmums SIA “X” jau piecus gadus nodarbojas ar bioloģisko energoresursu - brikešu un granulu iepirkšanu, pārdošanu un ekspedīciju, galvenokārt, ārvalstu klientiem.
Kvalifikācijas darba tēma ir „Mārketinga plāns SIA „X” bioloģisko energoresursu realizēšanai tirgū.”
Kvalifikācijas darba mērķis ir izstrādāt mārketinga plānu SIA „X” bioloģisko energoresursu realizēšanai tirgū.…
Liepāja ir viena no trim Latvijas lielākajām pilsētām, kurai ir seni pirms vēsturiski priekšnosacījumi dinamiskai ostas un transporta sistēmas attīstībai un vēlme aktīvi piedalīties rūpniecības biznesā, tranzītā, tādējādi paaugstinot reģiona iedzīvotāju dzīves līmeni. Izdevīgs ģeogrāfiskais stāvoklis, attīstīta infrastruktūra, apkalpojošā personāla kvalifikācija, par spīti krīzei, visai stabila ekonomiskā un politiskā vide, valsts un organizāciju atbalsts – tas viss piesaista izdevīgas investīcijas un palīdz pieņemt pozitīvu lēmumu, lai dažādos veidos piedalītos Liepājas izaugsmes attīstībā. Liepāja tiek uzskatīta par vienu no izdevīgākajām vietām biznesa uzsākšanai Baltijas jūras reģionā, kā arī ir vērojami dinamiski attīstības tempi Latvijā, kas savu mērķi ir izvirzījusi kļūt par rūpniecības, tranzīta un loģistikas centru Baltijas jūras krastā. Uzņēmums SIA “X” jau piecus gadus nodarbojas ar bioloģisko energoresursu - brikešu un granulu iepirkšanu, pārdošanu un ekspedīciju, galvenokārt, ārvalstu klientiem. Kvalifikācijas darba tēma ir „Mārketinga plāns SIA „X” bioloģisko energoresursu realizēšanai tirgū.” Kvalifikācijas darba mērķis ir izstrādāt mārketinga plānu SIA „X” bioloģisko energoresursu realizēšanai tirgū. Lai sasniegtu šo mērķi, darbā tiek izvirzīti sekojoši uzdevumi: 1) izpētīt un aprakstīt iespējamo sadarbību ar Dānijas valsti, 2) sniegt ieteikumu cenu atlaižu politikas pielietošanai klientiem, 3) izveidot interneta mājas lapas projektu un tā izmaksu salīdzinājumu. Šo uzdevumu veikšanai darbā tiek izmantoti materiāli no dažādiem informācijas avotiem un speciālās literatūras, galvenokārt, no grāmatām, interneta portāliem, mācību līdzekļiem, lekciju konspektiem un citiem avotiem. Darbā tiek izmantota gan uzņēmuma iekšējā informācija, gan konsultācijas ar attiecīgās nozares speciālistiem, bet ir arī ierobežojumi. Tā kā uzņēmums ir neliels un tā darbība ir tikai nepilni trīs gadi, tad uzņēmuma vadība apgrozījuma statistiku noteikusi kā komercnoslēpumu. Darbs sastāv no ievada, četrām nodaļām un secinājumiem. Pirmajā nodaļā raksturota uzņēmuma SIA „X” darbība. Uzņēmuma darbības sfēra ir bioloģisko energoresursu realizācija – iepirkšana, pārdošana un transportēšana. Otrajā nodaļā analizēta uzņēmuma iekšējā un ārējā vide. Apskatīta iespēja eksportēt uzņēmuma produktu uz Dāniju. Trešajā nodaļā definēti mārketinga mērķi un izstrādātas stratēģijas bioloģisko energoresursu realizācijai un virzīšanai tirgū. Ceturtajā nodaļā izstrādāti konkrēti mārketinga pasākumi mērķu sasniegšanai. Darba apjoms ir 50 lappuses datorsalikumā, izmantoti 15 informācijas avoti. Darbs ietver 8 attēlus, 7 tabulas, darbam pievienoti 3 pielikumi.
- SIA "X" bioloģisko energoresursu realizēšana tirgū
- SIA “Flower Paradise” biznesa plāns
- Skaistumkopšanas salons
-
Ты можешь добавить любую работу в список пожеланий. Круто!SIA “Flower Paradise” biznesa plāns
Бизнес план для университета25
-
Skaistumkopšanas salons
Бизнес план для университета20
-
Biznesa plāns SIA "Monitors"
Бизнес план для университета17
-
Sabiedrība ar ierobežotu atbildību "Ūdensdārzi"
Бизнес план для университета28
-
SIA "Pa ceļam"
Бизнес план для университета29
Оцененный!