Добавить работы Отмеченные0
Работа успешно отмечена.

Отмеченные работы

Просмотренные0

Просмотренные работы

Корзина0
Работа успешно добавлена в корзину.

Корзина

Регистрация

интернет библиотека
Atlants.lv библиотека
3,99 € В корзину
Добавить в список желаний
Хочешь дешевле?
Идентификатор:153511
 
Автор:
Оценка:
Опубликованно: 17.04.2009.
Язык: Латышский
Уровень: Средняя школа
Литературный список: Нет
Ссылки: Не использованы
Фрагмент работы

Uzņēmuma kopējās darbības mērķi
Kļūt par labāko mūsdienīgas finanšu institūcijas paraugu Eiropā.
(Uzņēmums pastāvīgi cenšas palielināt tā vērtību. Tā mērķi vidējā termiņā ir: palielināt operacionālo peļņu (pirms nodokļu nomaksas) ik gadus par 10%; nodrošināt pašu kapitāla atdevi vismaz 20% apmērā; nodrošināt izmaksu/ienākumu rādītāju zem 50%; nodrošināt neto riska izmaksu rādītāju zem 0,6%. Hansabankas grupa ir ieguvusi starptautisku atzinību, jo ir orientēta klientu attiecībās uz ilgtermiņa sadarbību, kas garantē profesionālu un pretimnākošu apkalpošanu, ērtu pieeju visiem pakalpojumiem, drošu attālināto pakalpojumu kanālus par konkurētspējīgām cenām un darbinieku spēja uzņemties atbildību un viņu augstais sniegums ir garantija uzņēmuma vislabākajai darbībai.)
• Spriežot pēc izvirzītā uzņēmuma kopējās darbības mērķa, kas ir ieņemt vadošo vietu tirgū, pieņemot, ka tirgus ir jūtīgs pret cenu, nosakot zemāku cenu produktiem, bet pakalpojumiem izdevīgākus un pievilcīgākus noteikumus, nekā galvenajām konkurentu bankām.
Mārketinga kopējās darbības mērķi
Bankas kopējā tēla stiprināšana un izvirzīto biznesa mērķu izpilde kā pārdošanas apjomu palielināšana, piedāvājot risinājumus, kas vistiešāk palīdz apmierināt klientu vajadzības un to pieprasījumu pēc finanšu risinājumiem.
(Mārketinga darbībai jābūt mērķtiecīgai un ieguldījumu efektivitāti vienmēr jāaprēķina attiecībā uz gūto rezultātu. Mērķa sasniegšanai tiek izstrādāti reklāmas materiālu kampaņas pārdošanas atbalsta akcijas, sabiedriskās attiecības jeb PR aktivitātes, kuru mērķis ir nodrošināt darbiniekus ar informāciju par bankas principiem, kā arī sadarboties ar masu medijiem, plānot bankas informācijas publicitātes kampaņas, izmantojot galvenos sabiedrisko attiecību instrumentus. Mērķu sasniegšanai tiek izmantoti arī iekšējās komunikācijas projekti, prezentācijas un klientu pasākumi, kā arī būtiska ir tirgus analīze, jo precīza, adekvāta uz izsmeļoša informācija ir visa pamatā,lai pieņemtu pareizus lēmumus)

Коментарий автора
Комплект работ:
ВЫГОДНО купить комплект экономия −3,48 €
Комплект работ Nr. 1135736
Загрузить больше похожих работ

Atlants

Выбери способ авторизации

Э-почта + пароль

Э-почта + пароль

Неправильный адрес э-почты или пароль!
Войти

Забыл пароль?

Draugiem.pase
Facebook

Не зарегистрировался?

Зарегистрируйся и получи бесплатно!

Для того, чтобы получить бесплатные материалы с сайта Atlants.lv, необходимо зарегистрироваться. Это просто и займет всего несколько секунд.

Если ты уже зарегистрировался, то просто и сможешь скачивать бесплатные материалы.

Отменить Регистрация