Добавить работы Отмеченные0
Работа успешно отмечена.

Отмеченные работы

Просмотренные0

Просмотренные работы

Корзина0
Работа успешно добавлена в корзину.

Корзина

Регистрация

интернет библиотека
Atlants.lv библиотека
5,99 € В корзину
Добавить в список желаний
Хочешь дешевле?
Идентификатор:154424
 
Автор:
Оценка:
Опубликованно: 01.03.2011.
Язык: Латышский
Уровень: Средняя школа
Литературный список: 13 единиц
Ссылки: Не использованы
Рассмотреный период: 2000–2010 гг.
Содержание
Nr. Название главы  Стр.
  Ievads    3
1.  Reklāma    4
1.1.  Reklāmas jēdziens un reklāmas attīstības vēsture    4
1.2.  Reklāmas būtība    7
1.3.  Reklāmas vizuālais noformējums    9
1.4.  Reklāmas teksta veidošana    10
1.5.  Reklāmas teksta uztvere    12
1.6.  Burtu izvietojums un izvēle tekstā    13
2.  Reklāmas kompozīcija    15
3.  Zīmols    17
4.  Krāsas    19
4.1.  Krāsas būtība un tās funkcijas    19
4.2.  Melnā krāsa    21
4.3.  Baltā krāsa    22
4.4.  Sarkanā krāsa    23
4.5.  Violetā krāsa    24
4.6.  Idejas un ieteikumi krāsu izmantošanai    25
5.  Reklāmas analīze    26
5.1.  Pirmās reklāmas analīze    26
5.2.  Otrās reklāmas analīze    27
5.3.  Trešās reklāmas analīze    28
  Secinājumi    29
  Izmantotā literatūra    30
Фрагмент работы

Vārds „reklāma” ir cēlies no latīņu vārda „reclamare”, tas nozīmē – izsaukt, izplatīt informāciju, skaļi protestēt. Mūsdienās vārdam reklāma atrodamas šādas nozīmes:
Apmaksāta, citādi atlīdzināta vai pašu reklāmas izplatītāju popularitāti veicinoša ziņu, informācijas izplatīšana; informācijas izplatīšanas pasākumu kopums;
Apmaksāti vai citādi atlīdzināti uzraksti, plakāti, radio paziņojumi, sludinājumi, video vai kino sižeti, kā arī īpaši pasākumi (prezentācija, degustācija u. c.), kuru nolūks ir piesaistīt uzmanību, radīt interesi par precēm, dažādiem pakalpojumu veidiem, firmām, personām, to darbību u. tml., popularizēt tos, lai palielinātu pieprasījumu pēc tiem.
Saskaņā ar Latvijas Reklāmas likumu  reklāma ir ar saimniecisko vai profesionālo darbību saistīts jebkuras formas vai jebkura veida paziņojums vai pasākums, kura nolūks ir veicināt preču vai pakalpojumu (arī nekustamā īpašuma, tiesību un saistību) popularitāti vai pieprasījumu pēc tiem.
Reklāmas vēsturē izšķir vairākus attīstības posmus. Salīdzinājumā ar reklāmas pirmsākumiem, mūsdienu reklāma atšķiras, pievēršot lielu uzmanību un aptverot cilvēku no visām pusēm.
Reklāma parādījās tad, kad parādījās pirmās preces, pārdevēji un pircēji. Kopš seniem laikiem cilvēki ietekmēja viens otru un sākotnēji visizplatītākā reklāmas forma bija cilvēku ieteikumi, taču reklāmas komerciālā rakstura īpatnības, ziņas, pamatidejas un nodomi ir meklējami Pompeju drupās, Senajā Grieķijā un Ēģiptē.
Viens no pirmajiem reklāmas vēstījumiem glabājas Lielbritānijas muzejā, tas ir seno ēģiptiešu papiruss, kurā tiek ziņots par verga pārdošanu. Senajā Romā reklāmas ziņojumi tika izvietoti uz speciāli uzbūvētām, baltām sienām – „albumusiem”, kā arī uz dzīvojamo māju sienām. Reklāmas elementus izmantoja amatnieki, kuri lika īpašus zīmogus uz savu produkciju. Seno feniķiešu pilsētās uz māla plāksnēm bija informācija par dažādām izklaidēm, pakalpojumiem un preču realizāciju. Pompejas pilsētā tika atrasts viens uzraksts, kurā tiek slavēts politisks darbinieks un iedzīvotāji tika aicināti balsot par viņu. Senajā Grieķijā, lai pārdotu preci, bija nepieciešams piesaistīt pircēju uzmanību. …

Коментарий автора
Загрузить больше похожих работ

Atlants

Выбери способ авторизации

Э-почта + пароль

Э-почта + пароль

Неправильный адрес э-почты или пароль!
Войти

Забыл пароль?

Draugiem.pase
Facebook

Не зарегистрировался?

Зарегистрируйся и получи бесплатно!

Для того, чтобы получить бесплатные материалы с сайта Atlants.lv, необходимо зарегистрироваться. Это просто и займет всего несколько секунд.

Если ты уже зарегистрировался, то просто и сможешь скачивать бесплатные материалы.

Отменить Регистрация