Добавить работы Отмеченные0
Работа успешно отмечена.

Отмеченные работы

Просмотренные0

Просмотренные работы

Корзина0
Работа успешно добавлена в корзину.

Корзина

Регистрация

интернет библиотека
Atlants.lv библиотека
5,99 € В корзину
Добавить в список желаний
Хочешь дешевле?
Идентификатор:156476
 
Автор:
Оценка:
Опубликованно: 12.04.2012.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: 11 единиц
Ссылки: Использованы
Рассмотреный период: 2011–2015 гг.
Содержание
Nr. Название главы  Стр.
1.  Iepakojuma un attieksmes teorētiskie aspekti    4
1.1.  Iepakojums un tā būtība    4
1.1.1.  Iepakojuma veidi    4
1.1.2.  Iepakojuma dizians    5
1.1.3.  Iepakojuma likums    7
1.1.4.  Iepakojums kā reklāma    8
1.1.5.  Smaržu iepakojuma nozīme    9
1.1.6.  Iepakojuma ietekme uz patērētāju    10
1.1.7.  The Body Shop smaržu iepakojums    11
1.2.  Attiekmse un tās veidošanās principi    12
1.2.1.  Attieksmes veidošanās un attieksmes komponentes    12
1.2.2.  Attieksmes funkcijas    13
1.2.3.  Pattērētāju tipi    13
1.2.4.  Pattērētāju izvēles ietekmējošie faktori    15
2.  Pētījums par patērētāju attieksmi pret The Body Shop smaržu iepakojumu    18
2.1.  pētījuma metožu un objektu raksturojums    18
2.2.  Fokusgrupas diskusijas analīze un interpretācija    19
  Priekšlikumi un secinājumi    27
  Izmantotā literatūra    28
  Pielikumi    29
Фрагмент работы

Pēdējais jautājums - kādām īpašībām, Jūsuprāt, jāpiemīt labam smaržu iepakojumam? Pirmais dalībnieks - noteikti nekam pārspīlētam un pārlieku krāsainam. Iepakojumam ir jāuzrunā pircējs un tam jāsasaucās ar pašu aromātu.
Otrais dalībnieks uzskata, ka iepakojumam jāizskatās pievilcīgi un kvalitatīvi-attiecīgi smaržu kvalitātei un aromātam. Tas nedrīkst izskatīties lēts un bezgaumīgs.
Trešajam dalībniekam svarīgi, lai ir ērti paņemams rokās, labs dizains – tāds, kuru nav slepus jāvelk ārā no somiņas, jāpriecē mūsu acis. Ceturtais dalībnieks uzskata, ka labam smaržu iepakojumam jāpiemīt elegancei un prestižam. Uz piektais dalībnieks uzskata, ka pārdomāts dizains, forma, krāsa, jāietver kāds interesanst elements, kas piesaistītu manas acis.
Pēc šīm atbildēm var secināt, ka tam jāizskatās pievilcīgam un kvalitatīvam, nedrīkst izskatīties lēts, dizainam, tomēr jābūt labam.

Secinājumi
1. Smaržu ipekojums ir informācijas nesējs, tas ir kā komunikācijas tilts starp ražotāju un patērētāju.
2. Viens no vadošajiem patērētāja rīcības motīviem ir estētiskais jeb emocionālais motīvs, kad liela uzmanība tiek pievērsta produkta izskatam, iepakojumam.
3. Bieži patērētājs izvēlas preci tieši pēc ārējā izskata, it sevišķi gadījumos, kad smaržas tiek dāvinātas. Iepakojuma dizains – viens no pamatinstrumentiem, lai motivētu pircēju izvēlēties preci.
4. Pēc dalībnieku domām iepakojuma dizainam jāizskatās dārgam, gaumīgam un elegantam.
5. Pēc dalībnieku atbildēm autore secina, ka tieši aromāts un iepakojums ir tie elementi, kas veido attieksmi pret smaržām.
6. Autore secina, ka The Body Shop smaržu iepakojums nav no pievilcīgākajiem un patērētājus tas neuzrunā. Vizuāli pievilcīgāki ir citu zīmolu iepakojumi, piemēram, kā Avon un Oriflame, kuri sava dizaina pēc izskatās gaumīgi un kvalitatīvi.
7. The Body Shop smaržu iepakojums ir vienkāršs un tas rada vienkāršu tēlu par The Body Shop uzņēmumu.
8. Darba autores izvirzītā hipotēze – pattērētāji nav apmierināti ar smaržu iepakojumu, jo tas šķiet pārāk vienkāršs un izskatās lēts tiek daļēji apstiprināta.
9. Hipotēzes pirmā daļa netiek pierādīta, ka patērētāji nav apmierināti ar The Body Shop smaržu iepakojumu, bet tiek pierādīta otrā daļa , ka The Body Shop iepakojums izskatās vienkāršs un lēts.

Загрузить больше похожих работ

Atlants

Выбери способ авторизации

Э-почта + пароль

Э-почта + пароль

Неправильный адрес э-почты или пароль!
Войти

Забыл пароль?

Draugiem.pase
Facebook

Не зарегистрировался?

Зарегистрируйся и получи бесплатно!

Для того, чтобы получить бесплатные материалы с сайта Atlants.lv, необходимо зарегистрироваться. Это просто и займет всего несколько секунд.

Если ты уже зарегистрировался, то просто и сможешь скачивать бесплатные материалы.

Отменить Регистрация