Добавить работы Отмеченные0
Работа успешно отмечена.

Отмеченные работы

Просмотренные0

Просмотренные работы

Корзина0
Работа успешно добавлена в корзину.

Корзина

Регистрация

интернет библиотека
Atlants.lv библиотека
4,49 € В корзину
Добавить в список желаний
Хочешь дешевле?
Идентификатор:166146
 
Автор:
Оценка:
Опубликованно: 16.12.2010.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: 8 единиц
Ссылки: Использованы
Рассмотреный период: 2000–2010 гг.
Содержание
Nr. Название главы  Стр.
  Ievads   
1.  Mārketings   
1.1.  Mārketinga definēšana   
1.2.  Mārketinga programma   
1.3.  Mārketinga mērķi   
1.4.  Mārketinga koncepcija   
1.5.  Mārketinga attīstības tendences   
2.  Tirgus Segmentēšana   
2.1.  Efektīva segmentēšana   
2.1.1.  Tirgus segmentēšanas bāzes   
2.1.2.  Ģeogrāfiskā segmentācija   
2.1.3.  Demogrāfiskā segmentācija   
2.1.4.  Psihogrāfiskā segmentācija   
2.1.5.  Segmentācija pēc uzvedības   
3.  Mārketinga komunikācija   
3.1.  Reklāma   
4.  Reklāmas efektivitātes mērīšanas metodes   
4.1.  Pārdošanas datu salīdzināšana   
4.2.  Tirgus modelēšana   
4.3.  Reklāmas rezultātu kontrole   
4.3.1.  Atmiņas un atpazīšanas testi   
4.5.  Patērētāju attieksmes maiņa   
5.  Cenas efektivitātes mērīšana   
5.1.  Jūtīgums pret cenu- pieprasījuma veidošanās   
6.  Efektīva mārketinga izveide ar uzņēmumu „Nielsen”   
7.  Preču pārdošanas stratēģija degvielas uzpildes stacijās   
  Secinājumi un priekšlikumi   
Фрагмент работы

Secinājumi un priekšlikumi
Secinājumi
1. Mārketinga mērķis ir tik labi izzināt un izprast patērētāju, lai produkts vai pakalpojums būtu tieši viņam atbilstošs un patērētājs būtu pašmotivēts to iegādāties.
2. Svarīgākais līdzekļu kopums, ko uzņēmums izmanto, lai sasniegtu mārketinga mērķus tirgū ir produkts, cena, vieta un izplatīšana.
3. Patērētāji iegādājas produktus pēc noteiktām produkta īpašībām, tādēļ tiek lietotas tirgus segmentēšanas metodes, lai noteiktu kādas preces un pēc kādiem kritērijiem patērētāji izvēlas konkrēto produktu.
4. Mūsdienās komunikācija tiek uzskatīts par interaktīvo dialogu starp uzņēmumu un tā patērētāju pirms pārdošanas, pārdošanas laikā un pēc pārdošanas un ir svarīga pirkšanas/pārdošanas procesā. Reklāma šajā komunikācijā spēlē vadošo lomu.
5. Lai veidotu efektīvu mārketingu ir jāīsteno noteiktie mērķi.
6. Lai uzturētu konkurētspējīgu mārketingu ir jāseko līdzi pasaules ekonomikas izmaiņām un konkurentu darbībām.
7. Pastāv vairākas mārketinga efektivitātes mērīšanas metodes, katrai ir savi plusi un savi mīnusi, bet pilnvērtīgam rezultātam ir ieteicams izmantot metodes kombinēti.
8. Patērētāju uzvedība un attieksme pret kādu produktu veidojas ilgākā laika posmā.
9. Mārketinga mērīšana ne vienmēr ir precīza, tādēļ ne vienmēr saņemtie rezultāti ir pilnībā droši.

Priekšlikumi
1. Uzņēmumiem pēc iespējas biežāk ir jāveic pētījumi ar kuriem var noteikt patērētāju vēlmes un pavērt sev plašāku realizēto produktu tirgu.
2. Patērētājiem ir jāsaprot, ka medijos reklamētie produkti tiek pozicionēti no labākās puses, bet praksē tos pielietojot, nākas saskarties ar nekvalitatīvu produktu
3. Uzņēmumiem sava mārketinga programma ir jāveido pēc iespējas kvalitatīvāk, kas novestu pie peļņas, patērētājiem produktu atzīstot par vajadzīgu un kvalitatīvu.
4. Patērētājiem par tirgū pieejamajiem produktiem nevajadzētu spriest pēc to cenas, jo augstāka cena ne vienmēr atspoguļo augstāku kvalitāti un pretēji.

Коментарий автора
Загрузить больше похожих работ

Atlants

Выбери способ авторизации

Э-почта + пароль

Э-почта + пароль

Неправильный адрес э-почты или пароль!
Войти

Забыл пароль?

Draugiem.pase
Facebook

Не зарегистрировался?

Зарегистрируйся и получи бесплатно!

Для того, чтобы получить бесплатные материалы с сайта Atlants.lv, необходимо зарегистрироваться. Это просто и займет всего несколько секунд.

Если ты уже зарегистрировался, то просто и сможешь скачивать бесплатные материалы.

Отменить Регистрация