Добавить работы Отмеченные0
Работа успешно отмечена.

Отмеченные работы

Просмотренные0

Просмотренные работы

Корзина0
Работа успешно добавлена в корзину.

Корзина

Регистрация

интернет библиотека
Atlants.lv библиотека
4,99 € В корзину
Добавить в список желаний
Хочешь дешевле?
Идентификатор:172833
 
Автор:
Оценка:
Опубликованно: 21.02.2010.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: 12 единиц
Ссылки: Не использованы
Рассмотреный период: 2000–2010 гг.
Содержание
Nr. Название главы  Стр.
  Ievads    3
1.  Reklāma    4
1.1.  Reklāmas vēsture    4
1.2.  Reklāmas mērķi, uzdevumi un mērķauditorija    5
1.3.  Reklamēšanās metodes    7
1.4.  Reklāmas mediju izvēle    7
1.5.  Reklāmas izvietošanas vietas un veidi    9
1.6.  Reklāmas ietekme uz patērētajiem – reklāmas uztveres nosacījumi    10
1.7.  Reklāmas ietekmes psiholoģija    13
2.  Reklāmas uzraudzība un ierobežojumi    15
3.  Reklāmas efektivitātes novērtēšana    16
4.  „Post –Club” reklamēšanās iespējas    17
5.  Pētnieciskā daļa    20
  Secinājumi    26
  Izmantotā literatūra    27
  Pielikumi    28
Фрагмент работы

„Post –Club” uzdevums ir izvēlēties reklāmas mēdiju, kas ideju sniegs auditorijai. Lai veiksmīgi pakalpojums tiktu reklamēts, kluba īpašnieki izvēlas vietu, mēdiju veidu, specifiskos līdzekļus un laiku, kad reklāmu izvietot. Reklāmas tiek izvietotas, lai tās būtu sasniedzamas (studentu viesnīcās, pieturās, veikalos u.c.), lai laikus informētu par jaunākajiem notikumiem un lai tās būtu pieejamas kluba mērķauditorijai.
Reklāmas izplatīšanai „Post –Club” izmanto daudzumus mēdiju veidus: radio, internetu, publiskās vietas (universitātē, studentu viesnīcās u.c.), tirdzniecības vietas (veikali). Reklāmas izplatīšanai izmanto bukletus (afišas), skrejlapas, radio reklāmas un interneta reklāmas.
Kluba darbības sākumā reklāmas plakātos pārsvarā tika izmantota brūna krāsa, kas īpaši šo plakātus neizcēla, jo tie bija neizteiksmīgi (skatīt 4.2. attēlu).
Ejot laikam, reklāmas plakāti kļuva krāšņāki un piesaistošāki. Tajos tika izmantotas dažādu salikumu un košākas krāsas un sievietes vai to tēli.
Reklāmas veidotāji „Post – Club” reklāmas plakātos cenšas atspoguļot uztveres efektivitātes objektus, t.i., izteiksmīguma un saturīgi nozīmīgos objektus. Uztverei kā izteiksmīguma objektus lieto, formu un krāsa un to kombinācijas. Krāsas plakātos ir košas. Sarkanā krāsa plakātos tiek lietota, jo tā ir uzkrītošāka salīdzinot ar citām. Pēc vācu profesora T. Kēniga eksperimentālajiem rezultātiem var secināt, ka uz balta fona vislabāk izceļas balta un sarkana krāsa (skatīt 4.3. attēlu). Kā saturīgi nozīmīgos objektus reklāmas veidotāji izmanto vispārīgo nozīmīgumu un mērķa grupas nozīmīgumu. Tā kā „Post –Club” mērķauditorija ir jaunieši/studenti, līdz ar to viņu piesaistīšanai reklāmās izmanto visiem pazīstamas personas (piemēram, Ufo, Tomu Grēviņu u.c.), sieviešu tēlus un parasti piedāvātā programma ir saistīta ar erotiskām lietām.…

Коментарий автора
Комплект работ:
ВЫГОДНО купить комплект экономия −6,48 €
Комплект работ Nr. 1115069
Загрузить больше похожих работ

Atlants

Выбери способ авторизации

Э-почта + пароль

Э-почта + пароль

Неправильный адрес э-почты или пароль!
Войти

Забыл пароль?

Draugiem.pase
Facebook

Не зарегистрировался?

Зарегистрируйся и получи бесплатно!

Для того, чтобы получить бесплатные материалы с сайта Atlants.lv, необходимо зарегистрироваться. Это просто и займет всего несколько секунд.

Если ты уже зарегистрировался, то просто и сможешь скачивать бесплатные материалы.

Отменить Регистрация