Добавить работы Отмеченные0
Работа успешно отмечена.

Отмеченные работы

Просмотренные0

Просмотренные работы

Корзина0
Работа успешно добавлена в корзину.

Корзина

Регистрация

интернет библиотека
Atlants.lv библиотека
4,99 € В корзину
Добавить в список желаний
Хочешь дешевле?
Идентификатор:188680
 
Автор:
Оценка:
Опубликованно: 26.05.2009.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: 15 единиц
Ссылки: Использованы
Рассмотреный период: 2000–2010 гг.
Содержание
Nr. Название главы  Стр.
  Anotācija    3
  Abstract    4
  Ievads    5
1.  Tirgus segmentēšanas būtība un mērķi    6
1.1.  Tirgus segmentēšanas principi un rakstura pazīmes    7
1.2.  Tirgus segmentācijas mērķi    8
1.3.  Tirgus segmentācijas funkcijas    10
2.  Tirgus segmentēšanas metodes    12
2.1.  Apriorā segmentācija    18
2.2.  Klāsteru segmentācija    19
3.  Tirgus segmentēšanas process    21
3.1.  Uzņēmumu tirgus segmentēšanas īpatnības    22
3.2.  Izplatītākās tirgus segmentēšanas kļūdas    23
  Secinājumi    25
  Priekšlikumi    27
  Izmantotās literatūras un avotu saraksts    28
Фрагмент работы

IEVADS
Veiksmīgs ekonomiskās attīstības nosacījums ir pareiza segmenta noteikšana, kas nodrošina veiksmīgu produktu pārdošanu.
Tirgus sastāv no pircējiem, bet pircēji atšķiras viens no otra pēc visdažādākajiem parametriem. Var būt dažādas vajadzības, resursi, ģeogrāfiskais stāvoklis, iepirkšanās paradumi. Katrs no šiem mainīgajiem var tikt izmantots, lai segmentētu tirgu.
Studiju darbam tēma: „Tirgus segmentācijas nozīme mārketingā”.
Tirgus segmentācija ir veiksmīgas produktu virzības tirgū nosacījums. Pasaulē plaši tiek pielietota šāda veida stratēģija mārketingā, lai panāktu precīzāk noteiktu patērētāju loku, tādējādi samazinot risku un veicinot efektīvāku tirdzniecības apgrozījuma pieaugumu. Uzņēmumos, kuros ir izpētītas segmenta īpatnības, tiek precīzāk apzināts pircēju loks, kas būtiski uzlabo tirdzniecību.
Studiju darba mērķis ir izpētīt, kas ir tirgus segmentācija un tās nozīmi mārketingā, atklāt tās priekšrocības un trūkumus.
Darba uzdevumi:
1. izpētīt, kas ir tirgus segmentācija;
2. izpētīt tirgus segmentācijas procesus un metodes;
3. izvērtēt tirgus segmentācijas nozīmi mārketingā;
4. izdarīt secinājumus un izstrādāt priekšlikumus tirgus segmentācijas priekšrocībām un trūkumiem mārketingā.
Izmantotās pētīšanas metodes: darbā formulēto uzdevumu risināšanai tiks izmantota aprakstošā un loģiski konstruktīvā.
Pētījumu priekšmets: tirgus segmentēšana mārketingā.
Pētījumu bāze: Latvijas uzņēmumi.
Darba uzrakstīšanai par literatūras avotiem kalpo vispārējā un speciālā ekonomiskā literatūra.

1. Tirgus segmentēšanas būtība un mērķi
Neatkarīgi no tā, kādā tirgū tiek piedāvāta prece - patēriņa, biznesa vai citā, ražotājam jāsaprot, ka nav iespējams apkalpot visus šī tirgus pircējus pat tad, ja to ļautu ražošanas jaudas. Tas ir tāpēc, ka pircēji attiecīgo preci izlieto dažādi, bet būtiskākais - to iegādei ir dažāds motivējums. Tāpēc nepieciešams iedalīt pircējus pēc šiem motīviem un citām pazīmēm, un tikai pēc tam piedāvāt preci, kas radīta, maksimāli ievērojot šīs pazīmes.

Коментарий автора
Комплект работ:
ВЫГОДНО купить комплект экономия −5,98 €
Комплект работ Nr. 1123311
Загрузить больше похожих работ

Atlants

Выбери способ авторизации

Э-почта + пароль

Э-почта + пароль

Неправильный адрес э-почты или пароль!
Войти

Забыл пароль?

Draugiem.pase
Facebook

Не зарегистрировался?

Зарегистрируйся и получи бесплатно!

Для того, чтобы получить бесплатные материалы с сайта Atlants.lv, необходимо зарегистрироваться. Это просто и займет всего несколько секунд.

Если ты уже зарегистрировался, то просто и сможешь скачивать бесплатные материалы.

Отменить Регистрация