Добавить работы Отмеченные0
Работа успешно отмечена.

Отмеченные работы

Просмотренные0

Просмотренные работы

Корзина0
Работа успешно добавлена в корзину.

Корзина

Регистрация

интернет библиотека
Atlants.lv библиотека
4,99 € В корзину
Добавить в список желаний
Хочешь дешевле?
Идентификатор:194658
 
Автор:
Оценка:
Опубликованно: 24.04.2015.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: 15 единиц
Ссылки: Не использованы
Рассмотреный период: 2011–2015 гг.
Содержание
Nr. Название главы  Стр.
  Ievads    3
1.  Reklāma, vēsture un 20.gs. tendences    4
1.1.  Reklāma un vides reklāma    4
1.1.1.  Reklāma    4
1.1.2.  Vides reklāma    4
1.1.3.  Vides reklāmas veidi    5
1.1.4.  Vides reklāmas vēsture    6
1.1.5.  Reklāmas tēli un funkcijas    8
1.2.  Grafiskā dizaina stili 20.gs. pirmajā pusē    12
1.3.  20.gs. modes tendences    13
2.  Kontentanalīzes rezultāti 20.gs. pirmās puses velosipēdu reklāmās    15
2.1.  Pētījuma objekta un metožu raksturojums    15
2.2.  Pētījuma rezultātu analīze un interpretācija    15
  Secinājumi un priekšlikumi    25
  Izmantotās literatūras un avotu saraksts    27
  Pielikumi    28
Фрагмент работы

Secinājumi un priekšlikumi
Secinājumi
Veicot pētījumu “Reklāmas tēlu izmantošana velosipēdu drukātajā reklāmā 20.gs. pirmajā pusē” un izanalizējot teorētisko literatūru par tēmu, ir izdarīti vairāki secinājumi:
1. 20.gs. pirmā puse bija laiks, kad reklāmas tekstu un attēlu kvalitātei un estētikai sāka pievēsrt lielāku uzmanību;
2. 20.gs. pirmajā pusē, iezīmējās divi galvenie grafiskie stili – jūgenstils un modernisms.
3. Reklāmas tēliem ir vairākas funkcijas un dizaina principi: pierādījums:loģiska saikne, veseluma daļa, cēlonis – sekas, atkārtošana, papildinājums, nozīmes noteikšana, saistīšana, līdzība, atsvešināšanās, simbolizēšana, pastiprinājums.
4. Lai reklāmu padarītu efektīvāku, jau kopš seniem laikiem tajās tiek izmantoti dažādi arhetipi un visizplatītākie no tiem ir: aprūpētāja, pētnieks un radītājs.
5. Pētījuma rezultātā noskaodrojās, ka visbiežāk kā velosipēdu reklāmu tēli ir izvēlētas sievietes.
6. Vīriešu tēli velosipēdu reklāmās attēloti ikdienišķās vai sportiskās drēbēs un ar cepurēm, ko var sasaistīt ar tā laika modi; sievietes visbiežāk attēlotas garās, tā laika modes tenndencēm atbilstošās kleitās un greznās cepurēs.
7. Kopumā reklāmās tēli attēloti pilnā augumā un sēžot uz velosipēda, lai labāk uzsvērtu produkta dizainu un funkcionalitāti.
8. Tā laika velosipēdu reklāmās izmantoti dievišķi un pārdabiski elementi gan sieviešu tēlos, gan kā papildelements reklāmā.
9. Tā laika reklāmās diez gan izplatīti bija ar vizuālo līdzekļu palīdzību imitēt kustību – ar līniju un krāsu palīdzību radīt kustības iespaidu.
10. Pētījuma rezultātā apstiprinājās darba hipotēze: pārsvarā 20.gs. pirmās puses velosipēdu reklāmās tiek izmantotas sievietes garās kleitās.

Коментарий автора
Комплект работ:
ВЫГОДНО купить комплект экономия −8,48 €
Комплект работ Nr. 1347958
Загрузить больше похожих работ

Atlants

Выбери способ авторизации

Э-почта + пароль

Э-почта + пароль

Неправильный адрес э-почты или пароль!
Войти

Забыл пароль?

Draugiem.pase
Facebook

Не зарегистрировался?

Зарегистрируйся и получи бесплатно!

Для того, чтобы получить бесплатные материалы с сайта Atlants.lv, необходимо зарегистрироваться. Это просто и займет всего несколько секунд.

Если ты уже зарегистрировался, то просто и сможешь скачивать бесплатные материалы.

Отменить Регистрация