Добавить работы Отмеченные0
Работа успешно отмечена.

Отмеченные работы

Просмотренные0

Просмотренные работы

Корзина0
Работа успешно добавлена в корзину.

Корзина

Регистрация

интернет библиотека
Atlants.lv библиотека
5,49 € В корзину
Добавить в список желаний
Хочешь дешевле?
Идентификатор:201074
 
Автор:
Оценка:
Опубликованно: 13.02.2020.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: 17 единиц
Ссылки: Использованы
Содержание
Nr. Название главы  Стр.
  Ievads    3
1.  Teorētiskais pamatojums    4
1.1.  Zīmola jēdziena raksturojums    4
1.2.  Zīmola izveide un vadīšana    5
1.3.  Zīmola identitāte un tās nozīme zīmola virzīšanā    9
1.4.  Zīmola vadīšana uzņēmumā    10
2.  Zīmola izveides vadīšana uzņēmumā    15
2.1.  Uzņēmuma A/S „CĒSU ALUS” raksturojums    15
2.2.  A/S „CĒSU ALUS” zīmola veidošana un vadīšana    16
  Secinājumi    25
  Izmantotās literatūras saraksts    27
Фрагмент работы

Secinājumi
1. Zīmola mērķis ir izveidot īpašu un neaizmirstamu identitātes nodrošināšanu, kas rada tā vērtību patērētājiem
2. Cilvēki pērk zīmolu, lai izmēģinātu, bet, lai zīmols arī turpmāk izdzīvotu un uzplauktu, ir jāveicina atkārtots pirkums.
3. Zīmols ir viens no svarīgākajiem uzņēmuma, tā produkcijas vai pakalpojuma prezentējošiem elementiem.
4. Sākumpunkts apsverot zīmola teoriju, ir zīmolu (CBBE) modeļus. CBBE ietver šādus aktīvus: zīmolu informētība, zīmolu asociācijas, zīmolu rezonanse, un zīmolu lojalitāte.
5. Zīmols var kalpot arī kā kontroles mehānisms, jo „zīmols var palīdzēt fokusēt uzmanību uz patiesi būtiskāko - uz organizācijas mērķiem.
6. Spēcīgs organizācijas zīmols ne tikai uzlabo peļņu, tas nosaka arī darbinieku rīcību - ietekmē darbinieku morāli, kā arī vēlmi stāties darba attiecībās un tās saglabāt. Tas savukārt var uzlabot klientu apkalpošanu, veicināt darbinieku radošo garu un produktivitāti, kā arī paaugstināt organizācijas kopējo cilvēkresursu vērtību.
7. Zīmols ir viens no visspēcīgākajiem ieročiem mārketinga pasaulē. Tas ir spēcīgs vizuālais, emocionālais vai racionālais un uzvedības modelis, kas asociējas ar kādu konkrētu uzņēmumu vai produktu. Patērētāji, kuri atceras kādu konkrētu zīmolu, saista to ar noteiktām emocijām – pozitīvām vai negatīvām, vienalga, jo jebkurā no šiem gadījumiem, tas padara viņu iepirkšanās procesu vieglāku – ir vieglāk izvēlēties starp zīmoliem, kas rada konkrētas emocijas.

Коментарий автора
Загрузить больше похожих работ

Atlants

Выбери способ авторизации

Э-почта + пароль

Э-почта + пароль

Неправильный адрес э-почты или пароль!
Войти

Забыл пароль?

Draugiem.pase
Facebook

Не зарегистрировался?

Зарегистрируйся и получи бесплатно!

Для того, чтобы получить бесплатные материалы с сайта Atlants.lv, необходимо зарегистрироваться. Это просто и займет всего несколько секунд.

Если ты уже зарегистрировался, то просто и сможешь скачивать бесплатные материалы.

Отменить Регистрация