Добавить работы Отмеченные0
Работа успешно отмечена.

Отмеченные работы

Просмотренные0

Просмотренные работы

Корзина0
Работа успешно добавлена в корзину.

Корзина

Регистрация

интернет библиотека
Atlants.lv библиотека
5,49 € В корзину
Добавить в список желаний
Хочешь дешевле?
Идентификатор:209832
 
Автор:
Оценка:
Опубликованно: 22.08.2014.
Язык: Латышский
Уровень: Средняя школа
Литературный список: 16 единиц
Ссылки: Использованы
Содержание
Nr. Название главы  Стр.
  Ievads   
1.  Pusaudžu un jauniešu vecumposma psiholoģiskās īpatnības    4
1.1.  Pusaudžu vecumposms un tā psiholoģiskās īpatnības    4
1.2.  Jauniešu psihiskās attīstības raksturojums    5
1.3.  Pusaudžu un jauniešu psiholoģisko īpatnību salīdzinājums    8
1.4.  Psiholoģiskā uztvere    8
2.  Reklāmas psiholoģija    12
2.1.  Reklāmu tipi    12
2.2.  Labi pamanāmas reklāmas efektivitāte    13
2.3.  Reklāmas mērķi un to sasniegšana    14
3.  Anketu apkopojums un analīze    16
3.1.  Respondentu grupas apraksts    16
3.2.  Darba gaita    16
3.3.  Pētījuma analīze    17
  Secinājumi    31
  Izmantotie informācijas avoti    32
  Anotācija    35
  Annotation    36
  Pielikumi    37
Фрагмент работы

Secinājumi
Pētnieciskā darba mērķis - noskaidrot un salīdzināt reklāmas dažādo uztveri jauniešu un pusaudžu vidū ir sasniegts. Autorēm izdevās apkopot pieejamo informāciju par reklāmas uztveres atšķirībām pusaudžu un jauniešu vecumposmos. Pētījuma laikā tika apjautāti Jelgavas Spīdolas ģimnāzijas pusaudži no 7. klasēm un jaunieši no 12. klasēm. Aptaujā tika noskaidrota skolēnu attieksme pret reklāmu un atšķirīgā uztvere. Anketās iegūtā informācija tika analizēta balstoties uz teorētiskajā daļā izpētīto materiālu par vecumposmu īpatnībām un psiholoģisko uztveri. Lai noskaidrotu reklāmas uztveres atšķirību dažādos vecumposmos, tika aptaujāti 106 respondenti.
Iepazīstoties ar pusaudžu un jauniešu vecumposma īpatnībām tika secināts, ka jaunieši salīdzinājumā ar pusaudžiem ir ļoti atšķirīgi - viņi ir daudz līdzsvarotāki un spēj pastāvēt par sevi. Pusaudžiem sava viedokļa izpaušana sagādā grūtības, turpretī jaunieši prot lieliski izteikt savu viedokli un viņu emocionālā pašsajūta ir izveidojusies jau daudz stabilāka. Vēl autores noskaidroja, ka jaunieši vairāk individualizējas, bet pusaudži ir konformisti (lielu nozīmi piešķir domubiedru grupai- viegli iespaidojas).
Izpētot pieejamo informāciju par psiholoģisko uztveri autores atklāja, ka uztveres gaita palīdz nostabilizēt domas un izskaidrot visu dabā nesaprotamo. Uztveri zinātne pēta 3 svarīgās jomās - redzes fizika koncentrējas uz gaismas funkcijām; redzes fizioloģija pēta uztveres fizisko aparātu un redzes psiholoģija nodarbojas ar uztveres tēla veidošanu.
Pētījumā tika secināts, ka pusaudži no redzes psiholoģijas viedokļa vairāk iespaidojas no krāsu gammām, savukārt jauniešiem raksturīgāka reklāmas galvenās domas psiholoģiskā uztvere un tās izskaidrošana.
Iepazīstoties ar informāciju par reklāmas psiholoģiju, autores secināja, ka šajā informēšanas procesā ir jāsaskaras ar dažādiem psiholoģiska rakstura uzdevumiem, jo, lai reklāma būtu efektīva, tai ir jāuzrunā dažādas mērķa auditorijas, jo tām ir dažāda psiholoģiskā uztvere. Reklāmai ir jāizpilda visi iepriekšminētie uzdevumi un tai ir jābūt oriģinālai.
Spīdolas ģimnāzijas 7. un 12. klašu aptaujā tika noskaidrots, ka pusaudžu un jauniešu psiholoģiskā uztvere attiecībā uz reklāmu un tās ietekmes spējām nav nemaz tik atšķirīga. …

Коментарий автора
Коментарий редакции
Загрузить больше похожих работ

Atlants

Выбери способ авторизации

Э-почта + пароль

Э-почта + пароль

Неправильный адрес э-почты или пароль!
Войти

Забыл пароль?

Draugiem.pase
Facebook

Не зарегистрировался?

Зарегистрируйся и получи бесплатно!

Для того, чтобы получить бесплатные материалы с сайта Atlants.lv, необходимо зарегистрироваться. Это просто и займет всего несколько секунд.

Если ты уже зарегистрировался, то просто и сможешь скачивать бесплатные материалы.

Отменить Регистрация