Добавить работы Отмеченные0
Работа успешно отмечена.

Отмеченные работы

Просмотренные0

Просмотренные работы

Корзина0
Работа успешно добавлена в корзину.

Корзина

Регистрация

интернет библиотека
Atlants.lv библиотека
5,49 € В корзину
Добавить в список желаний
Хочешь дешевле?
Идентификатор:216611
 
Оценка:
Опубликованно: 04.04.2011.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: 7 единиц
Ссылки: Не использованы
Рассмотреный период: 2000–2010 гг.
Содержание
Nr. Название главы  Стр.
  IEVADS    2
1.  MĀRKETINGS    3
1.1.  MĀRKETINGA BŪTĪBA    3
1.2.  STRATĒĢISKAIS MĀRKETINGS    5
1.3.  UZŅĒMUMA VIDES IETEKMES ANALĪZE    6
1.4.  MĀRKETINGA STRATĒĢIJAS    8
1.5.  MĀRKETINGA VADĪŠANA    10
2.  UZŅĒMUMA AS „G4S LATVIJA” RAKSTUROJUMS    13
  Vēsture    13
  Fakti par G4S Latvia    14
  G4S pasaulē    15
2.1.  UZŅĒMUMA ĀRĒJĀS VIDES STRATĒĢISKĀ ANALĪZE    16
  Netiešie ārējie vides faktori    16
  Tiešie ārējās vides faktori    18
2.2.  UZŅĒMUMA IEKŠĒJĀS VIDES STRATĒĢISKĀ ANALĪZE    20
2.3.  UZŅĒMUMA „G4S LATVIJA” MĀRKETINGA VADĪŠANA    25
2.4.  UZŅĒMUMA „G4S LATVIJA” GLOBĀLO STRATĒĢIJU VADĪŠANA    26
2.5.  UZŅĒMUMA AS „G4S LATVIJA” SVID ANALĪZE    28
  SECINĀJUMI    29
  PRIEKŠLIKUMI    30
  IZMANTOTĀ LITERATŪRA    31
Фрагмент работы

SECINĀJUMI
1. Mārketings – ir vadīšanas process, kurā izzina, paredz un apmierina klienta vajadzības tā, lai šis process nestu peļņu.
2. Konkurences apstākļos konkurētspējas mērķtiecīgas paaugstināšanas, ka arī veiksmīgas mārketinga programmas izstrādāšanas un īstenošanas pamatnosacījums ir uzņēmuma ilgtermiņa attīstības vispusīgi pamatotas stratēģijas izstrādāšana un tās prasmīga īstenošana.
3. AS „G4S Latvija” ir uzņēmums ar skaidri izstrādātiem mērķiem, stratēģiju un nākotnes attīstības perspektīvām apsardzes un drošības pakalpojumu jomā Latvijā.
4. Šobrīd AS „G4S Latvija” ieņem līdera pozīciju tirgū Latvijas drošības biznesā, kuru arī cenšas saglabāt, ieviešot jaunus inovatīvus produktus tirdzniecībā, uzlabojot apkalpošanas līmeni un modernizējot hehnoloģijas. Uzņēmums ieņemamā apsardzes tirgus daļa pārsniedz 25%.
5. Ņemot vērā to, ka uzņēmums tirgū piedāvā drošības pakalpojumus, tad patērētājam piedāvātais gala produkts principā ir drošības sajūta.
6. Pašlaik uzņēmums spēj izmantot savai attīstībai par labu valstī pastāvošo nelabvēlīgo kriminogēno situāciju. Pieprasījums pēc drošības pakalpojumiem ir pieaudzis.
7. Piedāvājot savus pakalpojumus tirgū, viens no G4S argumentiem ir tas, ka šī ir starptautiska un stabila kompānija, kas Latvijas tirgū darbojas kopš 2001. gada, pieredzējusi un kompetenta savā jomā. Šie argumenti potenciālajam patērētājam ir būtiski, jo svarīgi ir apzināties, ka sadarbības partneris ir stabils un uzticams.
8. Ņemot vērā to, ka AS „G4S Latvija” darbojas divos dažādos tirgos (komercbanku un lielo, vidējo, mazo uzņēmumu apkalpošanā), uzņēmums pielieto divas pamatstratēģijas: starptautisko (international) un daudznacionālo (multidomestic) stratēģiju.
9. AS „G4S Latvija” konkurētspējīgo priekšrocību tirgū palīdz radīt, pirmkārt, jau zīmola atpazīstamība pasaulē un, otrkārt, tā ilglaicīgā un starptautiskā pieredze, kas klientos rada uzticības sajūtu.
10. No nozares specifisko risku viedokļa uzņēmums ievērojami izjūt pēdējā laikā pasliktinājušos situāciju kriminogēnajā vidē, kam par iemeslu ir gan ekonomiskā lejupslīde, gan iestāšanās Šengenas atvērto robežu zonā.

PRIEKŠLIKUMI
1. Izstrādāt un ieviest klientu attiecību menedžmenta sistēmu (Customer Relationships Management), kas ļautu attīstīt un pilnveidot klienu apkalpošanu uzņēmumā.

Коментарий автора
Загрузить больше похожих работ

Atlants

Выбери способ авторизации

Э-почта + пароль

Э-почта + пароль

Неправильный адрес э-почты или пароль!
Войти

Забыл пароль?

Draugiem.pase
Facebook

Не зарегистрировался?

Зарегистрируйся и получи бесплатно!

Для того, чтобы получить бесплатные материалы с сайта Atlants.lv, необходимо зарегистрироваться. Это просто и займет всего несколько секунд.

Если ты уже зарегистрировался, то просто и сможешь скачивать бесплатные материалы.

Отменить Регистрация