-
Vizuālā reklāma
Nr. | Название главы | Стр. |
IEVADS | 3 | |
1. | TEORĒTISKĀ DAĻA | 4 |
1.1. | VIZUĀLĀ INFORMĀCIJA | 4 |
1.2. | KAS IR VIZUĀLĀ REKLĀMA | 4 |
1.3. | LĪNIJAS, TO RADĪTĀ IZTEIKSME | 5 |
1.4. | TEKSTS | 7 |
1.5. | IZKĀRTŅU UN INFORMATĪVO STENDU NOFORMĒŠANA | 8 |
1.5.1. | Kompozīcija | 8 |
1.5.2. | Harmoniska un kontrastējoša kompozīcija, žurnāla reklāmas izveide | 9 |
1.6. | VIDES JEB ĀRA REKLĀMA | 11 |
1.6.1. | Reklāma uz transportlīdzekļiem | 14 |
1.6.2. | Kinētiskā reklāma | 14 |
1.7. | REKLĀMA INTERNETĀ | 15 |
2. | PĒTNIECISKĀ DAĻA | 17 |
2.1. | APTAUJA | 17 |
2.2. | INTERVIJA | 24 |
2.3. | UZDEVUMI | 25 |
IZMANTOTĀS LITERATŪRAS UN CITU INFORMĀCIJAS AVOTU SARAKSTS | 26 | |
SECINĀJUMI | 27 |
SECINĀJUMI
Mēs uzskatām, ka krīzes apstākļos „Vizuālā reklāma” ir ļoti aktuāla, jo katrs uzņēmums cenšas piesaistīt potenciālos patērētājus tieši savai precei.
• Efektīvai reklāmai svarīgi iekļaut visus komponentus – tai jābūt patīkamai redzei, ar trāpīgi izvēlētu tekstu, vārdiem, pozitīvas sajūtas izraisošai.
• Vizuālajā reklāmā tiek akcentētas preces vai pakalpojuma pozitīvākās īpašības, palīdzot indivīda izdarīt izvēli loģiskā un asociatīvā līmenī.
• Līnijas ir sajūtu, ieceru, vīziju, atspoguļojums vizuālajā reklāmā.
• Zīmola imidžs ir viens no vadmotīviem, lai reklāma nostrādātu.
• Vizualizēts teksts palīdz sasniegt reklāmas mērķi. Noformētājam būtībā teksts jāredz gan kā mazu zīmju kopums, gan kā veselums, laukums.
• Katrai sabiedrības grupai ir sava vērtību skala vizuālās reklāmas uztverē un izvērtējumā attiecīgajā vidē (sabiedriskajā transportā, ārā, telpās u.c.).
• Aptaujā noskaidrojām, ka krāsām, to spilgtumam un vizuālajam noformējumam ir noteicošā ietekme uz indivīdu grupu.
• Pēc aptaujas datiem ielu reklāmu ievēro tikai reizēm un tāpat izpārdošanas veikalos, ietekmējoties no TV reklāmām.
• Lielākā daļa aptaujāto neregulāri apskata reklāmas pastkastītēs.
• Pievilcīgākas patērētājiem liekas foto un grafiskās reklāmas.
• Vispiesaistošākie tēli reklāmā ir bērni un dzīvnieki, īpaši mājdzīvnieki.
• Secinām, ka mūsu izvirzītā hipotēze „Katram vizuālās reklāmas veidam piemīt efektivitāte uz konkrētu indivīdu” ir apstiprinājusies gan teorētiski, gan veicot aptaujas.
…
Reklāma ir īpašs komunikācijas veids, ko personas vai uzņēmumi izmanto informācijas izplatīšanai ar maksas līdzekļu starpniecību. Šī informācija pa lielākai daļai ir vizuāla un balstīta uz uztveri ar redzes palīdzību. Šajā pētījumā tiks atklāta vizuālās reklāmas būtība, tās veidošanas pamatprincipi. Mūsdienās reklāmas veidotāji meklē arvien jaunas iespējas saistoši, interesanti, pareizi uzrunāt potenciālos pircējus, klientus, paaugstinot realizējamo preču pievilcību un orientējot produkciju, uzņēmuma korporatīvo stilu un tirdzniecības zīmes uz patērētājiem.
Pielikuma nav.
-
Ты можешь добавить любую работу в список пожеланий. Круто!Reklāma kā mārketinga komunikācijas līdzeklis
Реферат для университета30
-
Atļautais un aizliegtais reklāmā
Реферат для университета12
-
Reklāma
Реферат для университета12
-
Reklāma Latvijas masu medijos
Реферат для университета36
-
Reklāma
Реферат для университета9
Оцененный!