Добавить работы Отмеченные0
Работа успешно отмечена.

Отмеченные работы

Просмотренные0

Просмотренные работы

Корзина0
Работа успешно добавлена в корзину.

Корзина

Регистрация

интернет библиотека
Atlants.lv библиотека
4,99 € В корзину
Добавить в список желаний
Хочешь дешевле?
Идентификатор:218193
 
Автор:
Оценка:
Опубликованно: 18.03.2014.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: 9 единиц
Ссылки: Использованы
Рассмотреный период: 2000–2010 гг.
Содержание
Nr. Название главы  Стр.
  IEVADS    3
1.  TEORĒTISKĀ DAĻA    4
1.1.  VIZUĀLĀ INFORMĀCIJA    4
1.2.  KAS IR VIZUĀLĀ REKLĀMA    4
1.3.  LĪNIJAS, TO RADĪTĀ IZTEIKSME    5
1.4.  TEKSTS    7
1.5.  IZKĀRTŅU UN INFORMATĪVO STENDU NOFORMĒŠANA    8
1.5.1.  Kompozīcija    8
1.5.2.  Harmoniska un kontrastējoša kompozīcija, žurnāla reklāmas izveide    9
1.6.  VIDES JEB ĀRA REKLĀMA    11
1.6.1.  Reklāma uz transportlīdzekļiem    14
1.6.2.  Kinētiskā reklāma    14
1.7.  REKLĀMA INTERNETĀ    15
2.  PĒTNIECISKĀ DAĻA    17
2.1.  APTAUJA    17
2.2.  INTERVIJA    24
2.3.  UZDEVUMI    25
  IZMANTOTĀS LITERATŪRAS UN CITU INFORMĀCIJAS AVOTU SARAKSTS    26
  SECINĀJUMI    27
Фрагмент работы

SECINĀJUMI
Mēs uzskatām, ka krīzes apstākļos „Vizuālā reklāma” ir ļoti aktuāla, jo katrs uzņēmums cenšas piesaistīt potenciālos patērētājus tieši savai precei.
• Efektīvai reklāmai svarīgi iekļaut visus komponentus – tai jābūt patīkamai redzei, ar trāpīgi izvēlētu tekstu, vārdiem, pozitīvas sajūtas izraisošai.
• Vizuālajā reklāmā tiek akcentētas preces vai pakalpojuma pozitīvākās īpašības, palīdzot indivīda izdarīt izvēli loģiskā un asociatīvā līmenī.
• Līnijas ir sajūtu, ieceru, vīziju, atspoguļojums vizuālajā reklāmā.
• Zīmola imidžs ir viens no vadmotīviem, lai reklāma nostrādātu.
• Vizualizēts teksts palīdz sasniegt reklāmas mērķi. Noformētājam būtībā teksts jāredz gan kā mazu zīmju kopums, gan kā veselums, laukums.
• Katrai sabiedrības grupai ir sava vērtību skala vizuālās reklāmas uztverē un izvērtējumā attiecīgajā vidē (sabiedriskajā transportā, ārā, telpās u.c.).
• Aptaujā noskaidrojām, ka krāsām, to spilgtumam un vizuālajam noformējumam ir noteicošā ietekme uz indivīdu grupu.
• Pēc aptaujas datiem ielu reklāmu ievēro tikai reizēm un tāpat izpārdošanas veikalos, ietekmējoties no TV reklāmām.
• Lielākā daļa aptaujāto neregulāri apskata reklāmas pastkastītēs.
• Pievilcīgākas patērētājiem liekas foto un grafiskās reklāmas.
• Vispiesaistošākie tēli reklāmā ir bērni un dzīvnieki, īpaši mājdzīvnieki.
• Secinām, ka mūsu izvirzītā hipotēze „Katram vizuālās reklāmas veidam piemīt efektivitāte uz konkrētu indivīdu” ir apstiprinājusies gan teorētiski, gan veicot aptaujas.

Коментарий автора
Загрузить больше похожих работ

Atlants

Выбери способ авторизации

Э-почта + пароль

Э-почта + пароль

Неправильный адрес э-почты или пароль!
Войти

Забыл пароль?

Draugiem.pase
Facebook

Не зарегистрировался?

Зарегистрируйся и получи бесплатно!

Для того, чтобы получить бесплатные материалы с сайта Atlants.lv, необходимо зарегистрироваться. Это просто и займет всего несколько секунд.

Если ты уже зарегистрировался, то просто и сможешь скачивать бесплатные материалы.

Отменить Регистрация