Добавить работы Отмеченные0
Работа успешно отмечена.

Отмеченные работы

Просмотренные0

Просмотренные работы

Корзина0
Работа успешно добавлена в корзину.

Корзина

Регистрация

интернет библиотека
Atlants.lv библиотека
6,49 € В корзину
Добавить в список желаний
Хочешь дешевле?
Идентификатор:227044
 
Автор:
Оценка:
Опубликованно: 20.06.2011.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: 9 единиц
Ссылки: Использованы
Содержание
Nr. Название главы  Стр.
  Ievads    3
1.  Mārketinga komunikāciju sistēma    4
2.  Reklāma    6
2.1.  Reklāmas pamatprincipi    6
2.2.  Reklamēšanas metodes    7
2.3.  Reklāmu veidi    7
2.4.  Reklāmu ierobežojumi    9
3.1.  Produktu realizācijas veicināšanas veidi    11
4.  Sabiedriskās saskares    13
4.1.  Sabiedriskās domas veidošana    14
4.2.  Sabiedrisko sakaru izmantošanas mērķi    14
4.3.  Sabiedrisko sakaru veidi    15
5.  Personiskā apkalpošana    16
6.  Integrētās mārketinga komunikācijas    17
7.  Ražotāja integrētās mārketinga komunikācijas    18
7.1.  Ražotāja tirdzniecības personāla stimulēšana    18
7.2.  Tirdzniecības nozares stimulēšana    18
7.3.  Izmēģinājuma pirkuma stimulēšana patēriņa tirgū    19
7.4.  Atkārtota pirkuma stimulēšana patēriņa tirgū    20
8.  The Coca-Cola Company    22
8.1.  Coca – Cola mārketinga komunikācijas stratēģijas    22
8.2.  Coca-Cola’s komunikāciju mix    25
  Secinājumi    27
  Priekšlikumi    28
  Izmantotās literatūras un avotu saraksts    30
Фрагмент работы

Mūsu uzdevums ir apskatīt mārketinga komunikācijas sistēmas gan no teorētiskā, gan no esoša uzņēmuma viedokļa, kur šīs mārketinga komunikāciju sistēmas ir jau realizētas, kā arī izveidot ieteikumus, kā komunikācijas sistēmas varētu pilnveidot, tā, lai tiktu uzlabota uzņēmuma darbība un padarītu efektīvāku tirgus apguvi.
Šajā darbā tiks apskatīts ASV reģistrēts bezalkoholisko dzērienu ražotājs „Coca-Cola” . Šis uzņēmums tika izvēlēts tādēļ, ka ar to ļoti bieži sastopamies mūsu ikdienā, gluži tāpat , kā liela daļa no pasaules iedzīvotājiem. Uzņēmums nodarbojas ar bezalkoholisko dzērienu ražošanu un to tālāku izplatīšanu visā pasaulē. Tas darbojas ar peļņu un pasaules ekonomiskā krīze nav skārusi šī uzņēmuma darbību.
1. Mārketinga komunikāciju sistēma
Lai izprastu mārketinga komunikāciju sistēmu, vispirms būtu jāsaprot, kas ir komunikācija. Komunikācija ir process, kurā notiek informācijas apmaiņa starp cilvēkiem, partneriem, savstarpēji ietekmējot vienam otru, lai realizētu savus mērķus, vajadzības un intereses. Galvenais mērķis ir nodrošināt informācijas sapratni. Komunikācijas process sastāv no 4 elementiem un no 4 posmiem, kuri ir cieši saistīti.
Komunikāciju procesa elemeti ir sekojoši:
nosūtītājs (informācijas avots – persona, kas vēlas sazināties);
informācija;
kanāls (informācijas nodošanas līdzeklis, pa kuru informācija tiek nosūtīta saņēmējam);
saņēmējs (persona, kam paredzēta informācijaun kura to interpretē).
Saņēmējs un sūtītājs var būt gan viens cilvēks, gan vairāku cilvēku grupa, piemēram, ģimene, uzņēmumi vai organizācijas.…

Коментарий автора
Загрузить больше похожих работ

Atlants

Выбери способ авторизации

Э-почта + пароль

Э-почта + пароль

Неправильный адрес э-почты или пароль!
Войти

Забыл пароль?

Draugiem.pase
Facebook

Не зарегистрировался?

Зарегистрируйся и получи бесплатно!

Для того, чтобы получить бесплатные материалы с сайта Atlants.lv, необходимо зарегистрироваться. Это просто и займет всего несколько секунд.

Если ты уже зарегистрировался, то просто и сможешь скачивать бесплатные материалы.

Отменить Регистрация