Mūsu uzdevums ir apskatīt mārketinga komunikācijas sistēmas gan no teorētiskā, gan no esoša uzņēmuma viedokļa, kur šīs mārketinga komunikāciju sistēmas ir jau realizētas, kā arī izveidot ieteikumus, kā komunikācijas sistēmas varētu pilnveidot, tā, lai tiktu uzlabota uzņēmuma darbība un padarītu efektīvāku tirgus apguvi.
Šajā darbā tiks apskatīts ASV reģistrēts bezalkoholisko dzērienu ražotājs „Coca-Cola” . Šis uzņēmums tika izvēlēts tādēļ, ka ar to ļoti bieži sastopamies mūsu ikdienā, gluži tāpat , kā liela daļa no pasaules iedzīvotājiem. Uzņēmums nodarbojas ar bezalkoholisko dzērienu ražošanu un to tālāku izplatīšanu visā pasaulē. Tas darbojas ar peļņu un pasaules ekonomiskā krīze nav skārusi šī uzņēmuma darbību.
1. Mārketinga komunikāciju sistēma
Lai izprastu mārketinga komunikāciju sistēmu, vispirms būtu jāsaprot, kas ir komunikācija. Komunikācija ir process, kurā notiek informācijas apmaiņa starp cilvēkiem, partneriem, savstarpēji ietekmējot vienam otru, lai realizētu savus mērķus, vajadzības un intereses. Galvenais mērķis ir nodrošināt informācijas sapratni. Komunikācijas process sastāv no 4 elementiem un no 4 posmiem, kuri ir cieši saistīti.
Komunikāciju procesa elemeti ir sekojoši:
nosūtītājs (informācijas avots – persona, kas vēlas sazināties);
informācija;
kanāls (informācijas nodošanas līdzeklis, pa kuru informācija tiek nosūtīta saņēmējam);
saņēmējs (persona, kam paredzēta informācijaun kura to interpretē).
Saņēmējs un sūtītājs var būt gan viens cilvēks, gan vairāku cilvēku grupa, piemēram, ģimene, uzņēmumi vai organizācijas.…