Добавить работы Отмеченные0
Работа успешно отмечена.

Отмеченные работы

Просмотренные0

Просмотренные работы

Корзина0
Работа успешно добавлена в корзину.

Корзина

Регистрация

интернет библиотека
Atlants.lv библиотека
2,49 € В корзину
Добавить в список желаний
Хочешь дешевле?
Идентификатор:235822
 
Автор:
Оценка:
Опубликованно: 06.02.2013.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: Нет
Ссылки: Использованы
Фрагмент работы

Lai radītu un uzturētu pozitīvu emocionālo saikni ar produktu, reklāmas jomā tiek izmantots klasiskās kondicionēšanas teorijas princips – emocionāli neitrāls produkts tiek reklamēts, atkārtoti izmantojot tādus kairinātājus, kas rada spēcīgu emocionālu reakciju, kā rezultātā spēcīgas pozitīvas emocijas tiek saistītas ar pašu produktu. Tomēr šim fenomenam reklāmas jomā ir savi ierobežojumi – produktiem jau mēdz būt savas emocionālās asociācijas, un jauna reklāma tās nevar efektīvi izmainīt, vismaz ne uzreiz. Turklāt nepieciešams sistemātisks atkārtojums, lai radītā saikne nezustu. Turklāt nozīmīgi, ka šāda refleksa rašanās noris bez indivīda mentālas piepūles.
Ja patērētājiem jau ir izveidojusies noteikta emocionālā saikne ar produktu, to izmainīt būs grūti. Turklāt produktam ir jāpapildina reklāmas raisītās emocionālās gaidas un jāstiprina saikne. Turklāt, tā kā emocionālās saiknes rašanās vēl automātiski nenozīmē pirkumu, jānostiprina tādas emocijas, kas saistāmas ar produkta faktiskajām patēriņa situācijām. Lai izvēlētā emocionālā saikne būtu iedarbīga, tai ir jāatbilst uzņēmuma identitātei, produkta profilam un mērķa grupai, tai ir jārada emocijas un jāatšķiras no citu uzņēmumu piedāvājumiem. Par galvenajiem emociju medijiem tiek uzskatīta mūzika, attēli un verbālā komunikācija. Tomēr neatkarīgi no tā, vai reklāmas vēstījums satur vai nesatur lietišķu informāciju, tam jābūt saprotamam.
Līdz ar to var secināt, ka reklāmai ir ļoti būtiski pārvarēt patērētāja uztveres barjeru un palikt atmiņā. Šie uzdevumi nebūt nav viegli, jo par patērētāja uzmanību sacenšas liels informācijas un citu kairinātāju daudzums. Tādējādi ir secināts, ka vizuāli iespaidīgu un emocionāli spēcīgu elementu izmantojums reklāmās pozitīvi ietekmē reklāmas uztveri un arī atcerēšanos, kaut arī, lai nodrošinātu maksimāli pilnīgu reklāmas ziņojuma saglabājumu patērētāja atmiņā, to ir nepieciešams atkārtot.

Коментарий автора
Комплект работ:
ВЫГОДНО купить комплект экономия −-0,80 €
Комплект работ Nr. 1329430
Загрузить больше похожих работ

Atlants

Выбери способ авторизации

Э-почта + пароль

Э-почта + пароль

Неправильный адрес э-почты или пароль!
Войти

Забыл пароль?

Draugiem.pase
Facebook

Не зарегистрировался?

Зарегистрируйся и получи бесплатно!

Для того, чтобы получить бесплатные материалы с сайта Atlants.lv, необходимо зарегистрироваться. Это просто и займет всего несколько секунд.

Если ты уже зарегистрировался, то просто и сможешь скачивать бесплатные материалы.

Отменить Регистрация