Добавить работы Отмеченные0
Работа успешно отмечена.

Отмеченные работы

Просмотренные0

Просмотренные работы

Корзина0
Работа успешно добавлена в корзину.

Корзина

Регистрация

интернет библиотека
Atlants.lv библиотека
5,49 € В корзину
Добавить в список желаний
Хочешь дешевле?
Идентификатор:241559
 
Автор:
Оценка:
Опубликованно: 27.01.2008.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: Нет
Ссылки: Использованы
Содержание
Nr. Название главы  Стр.
1.  Žurnāli    2
2.  Žurnālu reklāmas tirgus daļa un raksturojums    2
3.  Reklāmas izvietošanas žurnālos pozitīvās puses    3
4.  Reklāmas izvietošana žurnālos iespējamās negatīvās puses    4
5.  Reklāmas cena žurnālos    4
5.1.  Cenas reklāmas izvietošanai žurnālos atkarīga no    4
  PIELIKUMS    5
  PREZENTĀCIJA    13
  Kādēļ reklāmu izvietot žurnālos?    13
  Kādēļ reklāmu neizvietot žurnālos?    13
  REKLĀMAS CENA    13
  Reklāmas laukumu piemēri    14
  SLIKTAS REKLĀMAS    15
  Labas reklāmas    24
  SECINĀJUMI    30
Фрагмент работы

Žurnāli ir masu saziņas līdzekļi, kas uzrunā vairākas lasītāju grupas, bet ir konkrēti adresēti kādai īpašai lasītāju grupai, tādēļ reklāmdevējam ir jāiepazīstas ar žurnāla raksturu un stilu pirms tajā ievietot reklāmu.
Katru dienu pie lasītājiem nonāk visdažādākie izdevumi, to skaitā laikraksti, katalogi, kā arī žurnāli. Preses mēdijs ir viens no vissenākajiem reklāmas izplatīšanas veidiem, bet joprojām tas ir viens no efektīvākajiem.
2. Žurnālu reklāmas tirgus daļa un raksturojums

Reklāmas apjomu pieaugums žurnālos salīdzinot 2006.gadu ar 2005.gadu 16% robežās ir aptuveni tāds pats kā 2005.gadā pret 2004.gadu – stabils.1
Mēneša žurnāli aizvien vairāk kļūst no vispārējiem par nišu žurnāliem. Tā rezultātā tirgū joprojām tiek laisti jauni nosaukumi. Parādās jaunas un jaunas iespējas reklāmdevējiem uzrunāt šauri segmentētas auditorijas.1
Jaunās tehnoloģijas ļauj žurnāliem atšķirties vienam no otra, piemēram, iespējams sūtīt abonentiem personalizētus žurnālus, no datu bāzes ievadot katra abonenta vārdu un adresi. Tāpat žurnāli var atšķirties pēc biezuma, papīra veida (tas var būt matēts, glancēts vai lakots), kā arī pēc formāta. Katrs žurnāls savādāk apraksta savu formātu, bet ir tomēr arī vienots žurnālu formāts; reklāmas izpratnē – pirmo lappusi sauc par pirmo vāku, otrā lappuse tiek saukta par otro vāku, bet pēdējā lappuse – par ceturto vāku. Kā vislielākais laukums, kur izvietot reklāmu, parasti tiek piedāvāts žurnāla atvērums. Tāpat reklāmu var izvietot paplašinātajās lapās, kuras piedāvā daži žurnāli. Žurnālos, tāpat kā laikrakstos, var arī ievietot reklāmas ieliktņus, pievienojot tos tikai abonentiem vai visiem lasītājiem, atkarībā no mērķa, ko vēlas sasniegt, un reklamējamās preces.

Коментарий автора
Загрузить больше похожих работ

Atlants

Выбери способ авторизации

Э-почта + пароль

Э-почта + пароль

Неправильный адрес э-почты или пароль!
Войти

Забыл пароль?

Draugiem.pase
Facebook

Не зарегистрировался?

Зарегистрируйся и получи бесплатно!

Для того, чтобы получить бесплатные материалы с сайта Atlants.lv, необходимо зарегистрироваться. Это просто и займет всего несколько секунд.

Если ты уже зарегистрировался, то просто и сможешь скачивать бесплатные материалы.

Отменить Регистрация