Добавить работы Отмеченные0
Работа успешно отмечена.

Отмеченные работы

Просмотренные0

Просмотренные работы

Корзина0
Работа успешно добавлена в корзину.

Корзина

Регистрация

интернет библиотека
Atlants.lv библиотека
2,49 € В корзину
Добавить в список желаний
Хочешь дешевле?
Идентификатор:241770
 
Автор:
Оценка:
Опубликованно: 07.02.2011.
Язык: Латышский
Уровень: Средняя школа
Литературный список: Нет
Ссылки: Не использованы
Фрагмент работы

. Bez pilnīgas uzticības zīmolam un tā radīšanas procesam, zīmols ir tukšs, tas nesniedz gandarījumu, kā arī nevairo pārliecību un īstenības pieskaņu notiekošajam un zīmola prezentēšanai. Līdz ar to, mijiedarbojoties vadības idejām un uzticībai pašam zīmolam un koncepcijai, jārodas realitātes izjūtai. Būtiski, ka realitātes izjūtai jābūt balstītai uz to, lai zīmola koncepcija ir ticama, skaidri uztverama, un attiecas kā uz uzņēmuma vadību, tā arī uz potenciālo patērētāju.
Pie visa tā, kas tiek paziņots patērētājam, jāizstrādā arī veids kā tas tiek pasniegts patērētājam. Zīmola dzīves ciklā, jebkurā no stadijām ir svarīgi kas tiek pateikts, bet vēl svarīgāk, kā tas tiek pateikts. Vienus un tos pašus vārdus var pateikt vienam un tam pašam cilvēkam dažādos veidos, un reakcija uz tiem būs kardināla. Pamatā šis nosacījums attiecas uz zīmola ilgtspējīgu izaugsmi, ne tikai tūlītējiem panākumiem vai zaudējumiem.
Kas attiecas uz zīmola pievienot vērtību un patērētāju, tad ir izveidojies interesants princips šo objektu mijiedarbībā. Pastāv uzskats, ka šo ziņojumu nepieciešams vērst nevis uz patērētāju, bet gan uz tā viedokli. Patērētājs šādu informāciju no psiholiģiskā viedokļa uztver kā netiešu uzrunu. Tātad komunikācijas mērķis ir nevis pārdot, bet gan pievērst uzmanību un raisīt diskusijas ap zīmola saimnieku. Tas arī veido zīmola popularitāti. Bet galvenais, lai visa zīmola un tā veidošanas sistēma darbotos ir solījumu pildīšana. Ja patērētājam tiek dots solījums, tad šis solījums arī ir jāpilda, lai zīmola attīstība un dzīvotspēja darbotos ilgtermiņā.

Коментарий автора
Загрузить больше похожих работ

Atlants

Выбери способ авторизации

Э-почта + пароль

Э-почта + пароль

Неправильный адрес э-почты или пароль!
Войти

Забыл пароль?

Draugiem.pase
Facebook

Не зарегистрировался?

Зарегистрируйся и получи бесплатно!

Для того, чтобы получить бесплатные материалы с сайта Atlants.lv, необходимо зарегистрироваться. Это просто и займет всего несколько секунд.

Если ты уже зарегистрировался, то просто и сможешь скачивать бесплатные материалы.

Отменить Регистрация